Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dus kom maar op, eerst de feiten... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Hij zit in hevige geldnood is een emotioneel wrak, verwijt zichzelf de scheiding van zijn ouders en dan leent hij ongevraagd wat geld van een vriend. Het is niet netjes maar om nou te zeggen dat het zo extreem onbegrijpelijk slecht is wat hij heeft gedaan. Als dat de reden is waarom hij niet naar binnen mag van je moeder dan stelt je moeder zich heel erg aan.
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En blijkbaar zat er toch iets niet goed in de relatie van z'n ouders. Ik vind niet dat je een kind van zoiets de schuld kunt geven. Ik kan wel begrijpen dat je moeder ermee zit dat hij zomaar dat geld heeft gepind, maar ja, hij had het niet gestolen want hij betaalde het snel weer terug. Dat zegt wel dat hij betrouwbaar is, vind ik. Ik heb het al vaker gezegd, maar ik begrijp echt niet dat ouders bijv zeggen dat ze niet willen dat de vriend van hun dochter hun huis in komt. En zeker niet om zo'n reden.. "ik mag hem niet, dus ik wil hem niet zien en hij mag niet bij ons binnenkomen als ik er ben". Wat bereikt ze daar nou mee? Ze weet dat je toch wel met 'm omgaat.. Het klinkt ook zo vreselijk kinderachtig.. iedereen heeft het hem allang vergeven (wat je vertelde klinkt nog niet eens zo vreselijk trouwens) maar je moeder wil hem per se niet ontmoeten.. ![]() Ik zou beginnen met haar te vertellen dat hij belangrijk voor je is en dat je het fijn zou vinden als ze hem eens zou ontmoeten. Eens kijken hoe ze daarop reageert.. ik zou het ontzettend kinderachtig vinden als ze nee zou zeggen.. ik bedoel.. hij heeft háár toch nooit iets misdaan? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Toen ik 2 was ontmoette ze mijn stiefvader. Ze kreeg met hem nog 2 zoontjes, mijn broertjes dus. Maar ik had dagelijks ruzie met mijn stiefvader, onze karakters botsten gewoon heel erg. Tussen mijn moeder en mijn stiefvader ging het juist goed, hij was heel lief voor haar. Mijn broertjes en mijn stiefvader werkte ook gewoon, maar ik had altijd ruzie. Uiteindelijk wilde mijn moeder mij beschermen (hij sloeg ook weleens enzo) en is ze toch bij hem weggegaan... Citaat:
![]()
||
Citaat:
En de tweede keer: je vader sloeg jou en deed daarmee ook je moeder pijn. Hij 'mishandelde' haar kind en zij vond dat (terecht) niet kunnen. Het heeft echt niets met jouw gedrag te maken, maar met het zijne. Hij heeft maar te accepteren dat jij niet met hem overweg kon/kan, ipv zijn handjes te gebruiken. Het was dus zijn gedrag tegenover jou wat jouw moeder niet aanstond, niet jouw gedrag tegenover hem.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
juist, er is geen andere oplossing, ze zal hem moeten leren accepteren, it's the only way ![]()
||
Citaat:
Het gaat mijn moeder persoonlijk om M., niet in t algemeen dat ik geen vriendje mag ofzo.. En over degene die ik voor P. had weet ze eigenlijk niks (hij dwong me zo ongeveer om sex met hem te hebben, ging door toen het pijn deed enz.) en dat was ik ook niet van plan te vertellen..
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Maar met M. gaat alles wel ok, maar het voelt gewoon zo anders dan met P. P. en ik waren gewoon echt soulmates, konden overal over praten samen en wisten ook altijd wel iets te zeggen tegen elkaar, terwijl ik met M. soms echt niet weet waar ik het over moet hebben.. Voor mijn gevoel is M. een superlieve jongen maar niet 'everlasting'.. Maar ja je weet t nooit bij relaties.. M. en ik houden wel van dezelfde dingen, hetzelfde eten, dezelfde muziek, vrijwel alles gewoon. Maar ik heb het idee dat ik niet echt met hem kan praten over serieuzere dingen, dat het gewoon veel lol hebben is enzo maar niet 'het'... Maar ja nu begin ik weer te twijfelen aan alles, maar dat is ook niet goed want ik krijg P. toch niet meer terug, nooit meer.. En ik wil gewoon ervan maken wat ik kan met M. maar jah ik weet t allemaal niet meer hoor ![]() ![]() En hier thuis gaat het ook helemaal niet goed, mijn moeder weet t niet van M. en mij, maar gewoon er is geen sfeer, puberaal broertje dat vervelend is enzo, maak me zorgen om mijn andere broertje en t gaat gewoon echt niet goed met me ![]() Ik eet gewoon heel weinig, heb nergens zin in, ben het liefst zo weinig mogelijk thuis.. Ik zie mijn moeder en broertjes ook alleen met het avondeten verder ontloop ik ze... En dat mijn moeder M. niet mag bevordert alles ook niet want zo kom ik nog minder thuis... Zucht.. ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eerste kus Donny must die | 141 | 29-03-2005 13:28 | |
Liefde & Relatie |
Dringend hulp over praten metje vriend bLoeSeMs | 6 | 03-08-2003 12:59 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal van een vriend - nog geen titel Caelis | 35 | 29-07-2003 15:09 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 | |
ARTistiek |
Mijn verhaal, nieuwe versie en makkelijker te lezen ArvidKeemink | 4 | 04-09-2001 19:57 |