![]() |
|
![]() |
Hoi allemaal,
Voor mijn opleiding (Bedrijfskunde) doe ik onderzoek naar de merkloyaliteit van supermarktklanten. Als je mij hierbij wilt helpen, wat ik natuurlijk erg fijn zal vinden, dan kun je de enquete invullen welke je met onderstaande link kunt vinden. http://www.studentenonderzoek.com/we...hp?formID=1737 Het zijn allemaal meerkeuze vragen, dus het kost je niet veel tijd. Alvast bedankt en groetjes, Wouter |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar het kan volgens mij niet zoveel kwaad als het aangevinkt staat. groet en bedankt voor het invullen! (Hoop dat nog meer mensen het zullen doen!?!?) Wouter |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Groet |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Bedankt! Maar dan is de enquete denk ik niet voor jou van toepassing, toch leuk dat je er even naar hebt gekeken! ![]() Groet, Wouter |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Groet, Wouter |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En nog een fijna zondag! Al is het weer hier niet zo erg mooi ![]() Groet, Wouter |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dankje wel! Groet, Wouter |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hans Janmaat. Goed politcus en vooruitziener of Zwart schaap en rascist? Verwijderd | 217 | 25-12-2008 02:48 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Promillage | 499 | 12-11-2007 18:22 | |
Dubbele nationaliteit II Gatara | 500 | 25-03-2007 00:28 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 500 | 02-06-2005 14:02 | |
Algemene schoolzaken |
Onderzoek loyaliteit wouter22 | 4 | 01-06-2005 16:35 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Van echte Islam niets te vrezen Silvia19 | 93 | 24-05-2004 08:20 |