Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2005, 11:59
Angie-la
Angie-la is offline
Ik heb nu dus al een maand of 4 last van opgezette lymfeklieren, een stuk of 4 verspreid over de linker en rechterkant van mijn nek. Aan het begin maakte ik me heel erg zorgen en dacht ik dat het iets ergs was, ik was ook snel vermoeid namelijk. Bij de dokter geweest, bloed getest..kwam niets uit gelukkig. Maar die bultjes in mijn nek bleven en zijn er nog steeds. Nou ben ik anderhalve maand geleden weer naar de dokter geweest en hij zei dat er eigenlijk alleen maar positieve dingen over die bultjes te zeggen waren waaruit bleek dat het niet ergs was, maar als het erger werd kon ik voor de zekerheid terugkomen om toch een echo te laten maken. Nou had ik verwacht dat ik wel ophield met piekeren van "oh straks is het wel iets ergs"maar nee, ik denk het nog steeds...terwijl iedereen zegt dat het echt niets ergs is. Ik heb namelijk helemaal geen pijn,ben niet vermoeid, het is ook absoluut niet erger geworden,de bultjes zijn beweeglijk en zo nog meer.. Toch twijfel ik of ik toch voor de zekerheid een echo moet laten maken. Is er misschien iemand die ook in deze situatie is geweest die me advies kan geven. Want ik word er echt gek van.

Dankjewel.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 12:02
Verwijderd
Ja, ik heb ook in een soortgelijke situatie gezeten, wel niet met lymfeklieren maar wel met de rest die je beschrijft. Ik zou je adviseren naar je arts te gaan en erover te praten dat je je zorgen maakt en een echo wil. Dan heb je zekerheid en dus geruststelling.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 12:04
Cookie
Cookie is offline
Ik zou gewoon even die echo's laten maken, die twijfel die je nu hebt is ook niet lekker.

Regels voor berichten