Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
in het geval van de psycholoog mag hij/zij geen medicatie voorschrijven, maar als jij de diagnose hebt dan kan dat wel gewoon via de huisarts, hij/zij helpt jou dan zelf met het vinden van de juiste verhouding, ipv je psychiater.
Je moet voor de psycholoog/psychiater doorverwezen worden door je huisarts. Bij mij is zelf vastgestelt dat ik ADD heb en door de psycholoog, in mij "file" staat dat ik geen medicatie wil en dat als ik het echt nodig heb ik dan concerta wil hebben. Dit kon gewoon zo neer gezet worden zonder problemen en ik slik dan ook nogsteeds niets. Ik vind dat ik het zelf op los, hierdoor heb ik af en toe wat meer moete op school, maar ik vind dat dit op weegt tegen dat ik anders voor altijd misschien wel medicatie nodig zal hebben. |
![]() |
||
Citaat:
@TS: je zult ivm vergoeding van je verzekering hoe dan ook langs je huisarts moeten. Als het goed is weet hij/zij wel hoe je doorverwezen moet worden.
|
Bedankt iedereen voor de tips
![]() Ik heb net naar het GGZ gebeld en die hebben mij dus inderdaad door verwezen naar de huisarts, Omdat die beter wist waar ik terecht kan (welke locatie enzo) en dat het vergoed wordt. Ik ga morgen dus maar even naar de huisarts bellen, Want die krijg ik nu niet te pakken ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Frans en duits tips om te leren Thew | 9 | 23-01-2013 17:20 | |
Psychologie |
add en v/p kloof fmev | 4 | 24-11-2010 08:15 | |
Psychologie |