Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
In het begin van onze relatie belden we zelden, want dat was veel te eng natuurlijk. We hebben allebei een abonnement waar we elkaar goedkoop mee kunnen bellen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik bel ook alleen als het echt nodig is. 1 tot 3 keer per week ongeveer. Smsen was eerst zo ongeveer dagelijks. Daar werd ik ook nogal gek van, dus nu smsen we nog maar 2/3 keer per week. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Tuurlijk wel.. bij mij in ieder geval wel ! We bellen bijna iedere dag wel, soms vaker maar dat is dan om even iets te vragen of af te spreken. We zien elkaar iedere dag wel. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hoezo? ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
mmmmm vind ik niet...een meisje wil juist elke dag horen dat een jongen nog steet evenveel om haar geeft...je moet het wel menen natuurlijk ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() We zagen elkaar alleen in het weekend omdat mijn ouders het niet goed vonden dat we elkaar ook doordeweeks zagen. Werd ook erg duur, steeds met de trein heen en weer. Toen we bijna 2 jaar samen waren ben ik bij mijn vriend gaan wonen, hij had al een eigen huisje ![]() Het was even wennen voor mijn ouders maar het gaat nu eigenlijk allemaal toppie. Ik bel mijn vriend ook eigenlijk amper meer... alleen om even te zeggen hoe laat ik ongeveer thuis ben uit school ofzo, maar ik mis er niets aan omdat ik nu gewoon elke dag bij hem ben ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied #107 Changshan | 500 | 15-03-2010 16:25 | |
Psychologie |
Het grote LJH-Topic # 142 Verwijderd | 500 | 20-02-2009 17:24 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Belle en het beest dat liefde heette Ieke | 0 | 16-04-2005 21:56 | |
Liefde & Relatie |
Ex - huidig vriendje? Avalon_Mae | 17 | 29-03-2005 11:55 | |
Psychologie |
bellen? LiquidSilver | 9 | 02-01-2004 17:22 | |
Liefde & Relatie |
Hoeveel contact hebben jullie? Tascha | 18 | 25-06-2003 13:04 |