Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
1: Hoe vaak zien jullie je vriend(in) per week? (Ook graag erbij vermelden hoe lang dit is. Een paar uur is natuurlijk iets anders dan een hele nacht erbij
![]() Toen het nog geen vakantie voor mij was zag ik hem ongeveer 5 of 6 dagen in de week.. Soms de hele week lag een beetje aan school.. En dat liep van 20 minuten tot een hele dag of een heel weekend achter elkaar.. Nu in de vakantie zie ik hem echt denk ik wel de hele dag en soms een avond niet en natuurlijk als hij of ik op vakantie is niet.. 2: Wanneer jullie elkaar niet zien, hoeveel contact hebben jullie dan? Iedere dag, meerdere keren per dag, 1 keer in de 2 dagen, minder? En wat voor contact is dat dan? Uren bellen of msnen, een klein smsje, mailen, of alleen even bellen om weltrusten te zeggen ofzo? Als we elkaar niet zagen was het omdat ik moest werken of het lag aan school of een 1 of ander familie uitje ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
En int weekend.. meestal 1 dag.. (8 of 10 uur) Hmjz.. Zat dz ![]() En alsk um niet zie.. smsen we veel.. en bellen.. Mailen heel soms.... Maar dan krijgk pas na een week een mailtje terug, dz das niet egt lkker ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Flora & Fauna |
Hebben jullie ook last van stank vanuit de kattenbak? SannevdR | 1 | 15-02-2013 17:04 | |
Algemene schoolzaken |
vragen lijst voor ckv naam ingebruik | 34 | 24-05-2006 15:12 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat vinden christenen en joden van de profeet Mohammed? En wat vinden joden van jezus Donny must die | 117 | 24-01-2005 21:50 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 |