Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-06-2003, 20:50
Tascha
Tascha is offline
Hallo allemaal,

Ik heb een paar vragen voor jullie

1: Hoe vaak zien jullie je vriend(in) per week? (Ook graag erbij vermelden hoe lang dit is. Een paar uur is natuurlijk iets anders dan een hele nacht erbij )

2: Wanneer jullie elkaar niet zien, hoeveel contact hebben jullie dan? Iedere dag, meerdere keren per dag, 1 keer in de 2 dagen, minder?
En wat voor contact is dat dan? Uren bellen of msnen, een klein smsje, mailen, of alleen even bellen om weltrusten te zeggen ofzo?

Ik hoop dat jullie dit even willen beantwoorden, dan krijg ik een beetje een beeld van wat nou normaal is.

groetjes, Natascha.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-06-2003, 20:58
Verwijderd
1: Hoe vaak zien jullie je vriend(in) per week? (Ook graag erbij vermelden hoe lang dit is. Een paar uur is natuurlijk iets anders dan een hele nacht erbij )

Ik zie hem om de dag.. gemiddeld een hele avond en een halve nacht (van 6 tot een uur of 5 sochtends, tenzij hij blijft slapen of we bij vrienden zijn en we daar blijven slapen)

2: Wanneer jullie elkaar niet zien, hoeveel contact hebben jullie dan? Iedere dag, meerdere keren per dag, 1 keer in de 2 dagen, minder?
En wat voor contact is dat dan? Uren bellen of msnen, een klein smsje, mailen, of alleen even bellen om weltrusten te zeggen ofzo?

Als ik hem niet zie dan bellen we meestal, dat loopt van 15 minuuten tot anderhalf uur... soms meer. (dat is als we elkaar dan eens een dag niet spreken)

(Ik weet het ik zie en spreek mijn vriend veel, is ook denk ik omdat we altijd goede vrienden waren en mekaar toch al zo vaak spraken)
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 20:58
Verwijderd
1. Vroegâh zag ik 'm best veel. Op dinsdag of woensdag kwam hij naar mij toe en ik ging naar hem toe op vrijdag,zaterdag, zondag. (met overnachting) Nu is er geen streep meer op te trekken. Soms zie ik 'm 3 weken alleen maar op msn.. en nee, dat is niet leuk.

Enig verschil: hij woonde in Rotterdam Alexander waardoor ik alleen maar de metro hoefde te pakken. Nu moet ik minimaal 2 uur reizen met de trein. *zucht*

2. Nu zitten we vaak op msn dus. Gewoon 's avonds en overdag.
(ik heb op 't moment toch geen leven )
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 20:59
Verwijderd
Ik zie mijn vriend zeven dagen per week, hoe lang verschilt per dag. We wonen nl samen. tja, veel meer hoef ik dan niet te zeggen, hè?
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 21:15
ani-ku
ani-ku is offline
euh is verschillend meestal een avond in de week zie ik em niet.de avonde dat ik em zie is van 7 tot 11 uur ongeveer en ook al heb ik em gezien ik bel altijd nog even om weltrusten te zeggen.En in het weekend slapen we meestal vrijdag en zaterdag bij elkaar.
En overdag zie ik em soms ook 10 minute dan ga ik ff langs ofzo phhhhhffffffff volgens mij zien we elkaar echt veel!
Oud 24-06-2003, 21:22
leon-v
leon-v is offline
Ik zie mn vriendin 7 dagen per week
We zitten bij elkaar op school (zelfs in dezelfde klas) en in de t weekend blijven we vaak bij elkaar slapen (ik bij haar of zij bij mij )

En iedere avond spreek ik er denk ik kwartiertje via de telefoon

Oud 24-06-2003, 21:26
Verwijderd
Ik zie hem meestal iedere dag, behalve op woensdag dan moet hij werken. Meestal bellen we dan wel als hij klaar met werken is, een half uurtje of uurtje.
Als we elkaar zien, is dat meestal een paar uurtjes, maar het ligt er een beetje aan, als de ik veel hw heb (of had, ben geslaagd ) of hij tentamen heeft dan zien we elkaar natuurlijk iets korter, maar dat is wel logisch.
Verder, we slapen bij elkaar meestal in het weekend, 1 nachtje. Ik mocht ivm school alleen maar met hem slapen in het weekend, zondagsochtend moet hij altijd zwemmen, dus vandaar dat ene nachtje.
Maar ja nu is het allemaal een beetje anders omdat ik klaar ben, en hij ook bijna. Hij heeft nu tentamenweek, dus deze week zie ik hem minder .
Slaapt hij bij mij, of ik bij hem, dan liggen we 9 van de 10 keer de volgende dag tot heel laat in bedje, we zijn dan meestal rond een uur of 3 pas aangekleed Maar goed wat is er nou fijner dan dat
Als we niet bij elkaar slapen dan stuurt hij iedere dag een smsje voor het slapen gaan, zucht dat is echt lief altijd sorry, lekkere doze opmering , ik sms hem vaak, maar niet iedere avond, das namelijk afhankelijk van mijn beltegoed
Nou ja we zien elkaar volgens mij wel meer dan gemiddeld, maar het voelt al meer dan 9 maanden helemaal goed
Volgend jaar gaat het trouwens wel allemaal veranderen, ik ga studeren, en wonen, aan de andere kant van Nederland en zal hem dus minder zien. Alhoewel laatst heb ik het een keertje bedacht, in het weekend ben ik sowieso weer thuis, dus dan zie ik hem, en hij heeft ov, dus door de weeks komt hij gewoon een nachtje slapen, en zie ik hem dus ook die avond en de ochtend, dat is dus 2 dagen, met het weekend erbij kom ik uit op 5 dagen, dan zie ik hem dus 2 dagen in de week niet. Maar ja het is natuurlijk wel heel anders dan nu, maar goed, het went wel!
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 21:30
Eurynome
Eurynome is offline
Mijn vriend woont zowat naast me . Dus we rijden samen naar school en dat is dus ongeveer elke schooldag een uurtje ( of meer eigenlijk ). De woensdagmiddag spreken we ook een paar uur af en de vrijdag- en zaterdagavond ook. Normaal zien we elkaar dus de zondag niet maar dan ga ik toch ff bij hem langs... Bij elkaar slapen mogen we nog helemaal niet! Dus ik zie hem elke dag... En we smsen ook om welterusten te zeggen of om het even wat... Als ik niet kan slapen bel ik hem ook eventjes stiekem om toch maar zijn stem te horen. Maar het is wel een heel geruststellend gevoel om te weten dat hij heel dicht bij me woont en dat hij dus altijd in de buurt is!!
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 21:31
Verwijderd
Dat wordt moeilijk, maar laten we zeggen; 5 uur overdag elke dag, en 8,5 uur 's nachts (wanneer we slapen dus) en dat een week lang, dus 5*7= 35 uur en 8,5*7=59,5 Samen dus 94,5 uur per week. Maar ja, dat is misschien wel iets overdreven... Laten we zeggen tussen de 73,5 en 94,5 uur per week.

Wanneer we elkaar niet zien, dat is dus 10,5 tot 13,5 uur per dag, hebben we meestal nog twee keer contact... zonder elkaar te zien dus

Nou ja, uren bellen dus niet, meestal twee keer 6 minuutjes bellen om kort te zeggen dat alles goed gaat of juist niet enzo. En daarnaast mailen we zo nu en dan ook kort.

We wonen samen overigens he, misschien wel belangrijk om te weten
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 21:38
Gothic
Gothic is offline
Meestal minstens 1 dag, is ongeveer 11 uur. Of een avond, nacht en ochtend, want misschien iets langer is, al slaap je de helft van de tijd...

Buiten elkaar zien, denk ik, op normale schooldagen, ongeveer half uur a uurtje msn per dag...
Oud 24-06-2003, 21:55
Hagel
Hagel is offline
we wonen samen dus ik zie hem vrij veel. Als we naar school/werk of ergens anders zijn bellen we weleens een minuutje over wanneer je thuis komt, voorderest niet.
Oud 24-06-2003, 22:11
Some
Some is offline

Ik zie mijn vriendin meestal elk weekend (1x in de week) en dan van vrijdagavond tot zondagavond of van zaterdagavond tot zondagavond.

Heel veel Altijd via een chat, zeg maar msn de gehele dag wel haha. Zo weten we precies wat we doen enz enz. Ja ok, soms is er een van ons er niet.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 22:16
Verwijderd
we bellen iedere dag en soms nog op msn, zie hem eigenlijk zovaak mogelijk

(maar goed tis ook pas echt wat sinds 1 week..)
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 08:23
Magdalena
Magdalena is offline

Als het vakantie is elke dag en het liefst ook nog de daarop volgende nacht. Mijn vriend werkt nu in ploegen en ik ben nu vrij, dus we proberen elkaar na zijn werk nog 3 uurtjes te zien en elke vrije dag die hij maar heeft bijna de hele dag. ehm ja...we zijn iets te klef en soms iets te veel bij elkaar volgens de omgeving ja

Als hij aan het werk is, dan mailen of bellen we af en toe. niet echt lang, want we zijn allebei niet echt mensen die uren aan een telefoon kunnen hangen. Soms elke dag, soms eens in de 3 dagen.

Ik hoop dat jullie dit even willen beantwoorden, dan krijg ik een beetje een beeld van wat nou normaal is.

ach joh, niets is echt normaal, alleen wat voor jou relatie werkt is normaal
Oud 25-06-2003, 09:01
miro
miro is offline

6 tot 7 keer per week en dan blijven we ook bij elkaar slapen.

Meestal bellen we een keer, maar we zitten allebei op msn altijd dus als we elkaar wat te zeggen hebben...
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 11:33
Verwijderd

Euhmz, per dag..gemiddeld een uurtje of 5 denk ik

we smsen constant, ik stuur hem wel eens een ecard, soms krijg ik er eentje trug...
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 12:07
sinsere
sinsere is offline
Citaat:
Tascha schreef op 24-06-2003 @ 21:50:
Hallo allemaal,

Ik zie mijn vriendje 2x per week meestal. Woensdagavond een paar uur en het hele weekend. Dan slapen we bijna altijd bij elkaar.

Als we elkaar niet zien, dan spreken we elkaar elke avond wel een uurtje of anderhalf op internet. Als een van ons niet op internet zit, dan bellen we Hoe lang we elkaar bellen verschilt per keer. En zo nu en dan bellen we af en toe eens gezellig tussendoor een paar minuutjes. We spreken elkaar dus iedere dag.

Oud 25-06-2003, 12:55
Slettelina *
Slettelina * is offline
Toen het nog geen vakantie voor mij was zag ik hem ongeveer 5 of 6 dagen in de week.. Soms de hele week lag een beetje aan school.. En dat liep van 20 minuten tot een hele dag of een heel weekend achter elkaar.. Nu in de vakantie zie ik hem echt denk ik wel de hele dag en soms een avond niet en natuurlijk als hij of ik op vakantie is niet..

Als we elkaar niet zagen was het omdat ik moest werken of het lag aan school of een 1 of ander familie uitje.. En dan gingen we elkaar toch altijd ff bellen om gewoon ff iets liefs te zeggen of 1 van ons stuurt een meeltje ofzo.. We spreken elkaar wel elke dag ong
Oud 25-06-2003, 13:04
Anijs
Anijs is offline
Citaat:
Tascha schreef op 24-06-2003 @ 21:50:
Hallo allemaal,

groetjes, Natascha.
Ik zie hem op school, in sommige pauzes.... Meestal doordeweeks een keer na school.. (3 uurtjes)
En int weekend.. meestal 1 dag.. (8 of 10 uur)

Hmjz.. Zat dz

En alsk um niet zie.. smsen we veel.. en bellen.. Mailen heel soms.... Maar dan krijgk pas na een week een mailtje terug, dz das niet egt lkker
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten