Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-05-2005, 19:57
welle
welle is offline
Ik heb net een webcam (trust 120 spacecam) en hij deed het in het begin wel, maar sinds ik hem een keer uit de computer (uit de usb-poort) heb gehaald doet hij het niet meer. Als ik hem in de computer stop, gaat het groene lichtje wel branden, maar op msn zegt hij: 'Msn messenger kan geen camera vinden'. Ik weet zeker dat ik alles wat op de cd-rom stond goed geïnstalleerd heb.
Wie weet wat ik hieraan kan doen?
Dankjewel
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-05-2005, 21:51
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
- welke windows heb je?
- hoor je een pling als je hem aansluit?
- kijk eens bij Mijn Computer, staat je webcam daar tussen?
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 22:46
Verwijderd
Ik heb hetzelfde probleem (ook trust spacecam maar dan 380).
Heb een keer opnieuw windows geïnstalleerd (zelfde als waar hij eerst op draaide en wel werkte), maar vanaf toen deed hij het niet meer. OOk niet met nieuwe drivers als ik al het oude eraf gegooid had ed. Kreeg ook steeds zwart beeld of een beeld wat daarna niet meer veranderde. Later ging mijn pc ook heel vaag doen met fysieke geheugendump oid. Heb toen de hele cam en software maar van m'n pc afgehaald en sindsdien geen problemen meer (en geen cam meer, nou ja, hij ligt in de kast).
Ben er nooit uitgekomen wat het was, hopelijk heb jij meer succes
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 12:30
welle
welle is offline
Citaat:
Chilli Dude schreef op 19-05-2005 @ 22:51 :
- welke windows heb je?
- hoor je een pling als je hem aansluit?
- kijk eens bij Mijn Computer, staat je webcam daar tussen?

- Windows XP
- ja, volgens mij staat er dan ook 'software gevonden', maar bij msn zegt hij vervolgens dat de webcam niet gevonden is.
- als je Deze computer bedoelt, daar staat hij niet bij, alleen de cdrom die erbij hoort staat gewoon bij station D, maar daar heb je natuurlijk niets aan.

Weet je of iemand anders hoe ik het op kan lossen? Ik zou jullie heel dankbaar zijn
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 12:37
dafelix
dafelix is offline
ik weet dat MSN Messenger lang niet altijd met camera's goed omgaat, je hebt eigenlijk een betrouwbaardere manier nodig om te zien of je camera uberhaupt (geen umlaut aanwezig op deze pc) werkt, bijvoorbeeld meegeleverde software bij je cam
Oud 22-05-2005, 13:31
welle
welle is offline
Het vreemde is dat hij het wel gedaan heeft, maar nu niets meer doet (en hij is niet gevallen of iets dergelijks).
Met citaat reageren
Oud 23-05-2005, 08:27
Verwijderd
Don't Trust ...
Met citaat reageren
Oud 24-05-2005, 18:48
Arjon
Arjon is offline
hé, ik had dat probleem ook. Ook met de Trust 120 sp@cecam... Ik weet niet meer hóe ik het gedaan zou hebben, maar als ik het nu zou hebben, zou ik op de site van Trust kijken, en de NIEUWSTE DRIVERS downloaden. Dit werkt meestal wel...
Oud 24-05-2005, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Goes15 schreef op 23-05-2005 @ 09:27 :
Don't Trust ...
!

Maar ik heb het ook al gehad, heb die webcam maar weggegooid. Paar keer nieuwste drivers gedownload, heeft geen bal gehopen.

Don't Trust....
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 18:28
Verwijderd
Net weer ff gekeken of ik die van mij aan de gang kon krijgen.
Na nieuwe installatie van windows heb ik het nooit meer geprobeerd, dus er konden geen oude drivers ofzo aanwezig zijn.
Nieuwste driver gedownload op de site en nog doet hij het niet.
Zit bij de software ook een programma om te controleren of hij het doet en dan maakt ie na een seconde of 10 een beeld wat ie daarna ook niet meer veranderd
Helemaal niemand die trust spacecams weer aan de gang heeft gekregen?
Bij mij heeft ie het namelijk in het begin ook gewoon goed gedaan, maar sindsdien helemaal niet meer
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten