Advertentie | |
|
![]() |
|
Oh ja, voordat je begint...
Wat voor driver heb je nodig beeldscherm? Wat voor driver heb je nodig voor je videokaart? Wat voor driver heb je nodig voor je geluidskaart? Wat voor driver heb je nodig voor je modem? En als je dat weet, waar ga je die vinden? Hoe sla je de contactpersonen en e-mail van je vader op? Hoe zit het met je lijst van favorieten? Hoe zit het met alle software die nu op je pc zit?, heb je daar nog een cd van? O had je die ene nu van pietje en die andere van Klaasje geleend? Wat zijn de instellingen van je internetverbinding. Waar zijn je wachtwoord en gebruikersnaam van e-mail en internet? Je printer, je scanner, je webcam enz, heb je daar nog drivers voor liggen? Oeps, waar is de highscore van mijn favoriete game gebleven? O, o, My shared folder vergeten, al mijn muziek opnieuw downloaden. Ow, de gincode en girotelnummer werden altijd automatisch bewaard op de pc en nu is pa zijn papiertje kwijt. Ow shit, waar waarom kan ik mijn bureaublad niet meer vinden? Zo nu ben ik helemaal klaar, moet ik alleen nog uitzoeken waar ik de 1 gig aan Mijn documenten/Muziek ga laten zonder CD-brander. Ehh, opstartfloppy doet het niet meer, maak er 2! Windows registratiecode, wat is dat?, waar staat dat? En de rest van je registratiecodes? Ja, we hadden een netwerk, alleen nu niet meer... Zo maar een paar van de problemen waar mensen tegen aan lopen bij hun eerste format. Hun 2e en derde trouwens ook ![]()
Laatst gewijzigd op 13-10-2003 om 07:27. |
![]() |
|
Iedereen HARTELIJK BEDANKT!
Het is me zowaar gelukt (ook al liep ie bij het installeren van Win98 de 1e x zomaar vast, maar een resetje verhielp dat gelukkig! ![]() Mn PC werkt weer als een zonnetje en alle zooi had ik al over het netwerk naar mn andere pc gegooid (gelukkig niet vergeten ![]() Oh en Roxy wees niet gevreesd! ![]() Als je alle tips van iedereen opvolgt moet het lukken (ik als mega naabje wist het zelf ![]()
|
@Enlightenmen: thanks
![]() ![]() ![]() ![]() van iamcj's lijst had ik alleen hier mn vraagtekens bij... Wat voor driver heb je nodig beeldscherm? Wat voor driver heb je nodig voor je videokaart? Wat voor driver heb je nodig voor je geluidskaart? Wat voor driver heb je nodig voor je modem? En als je dat weet, waar ga je die vinden? -> Uh? Drivers is al een moeilijk woord voor mij maar welke ik heb ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Voor de meeste is dat logisch, maar zeker niet voor iedereen. Tip: kijk even in je hardware profiel voordat je gaat formateren.
|
Drivers kun je meestal automatisch vinden via www.windowsupdate.com
Bovendien heeft Windows XP (ja XP ja) al heel veel drivers, evenals Windows 2000. Windows 98 wil je niet, indien je een moderne computer hebt (dwz 128MB geheugen of meer).
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[win XP] formateren stinus | 7 | 05-03-2004 16:10 | |
Software & Hardware |
[win98] windows ontmantelen Kawouter | 3 | 09-10-2003 08:33 | |
Software & Hardware |
[win98] enkel opstarten in veilige modus Tofke_H | 10 | 07-05-2003 19:35 | |
Software & Hardware |
vrij groot probleem, wie het oplost kan rekenen op een beloning Verwijderd | 22 | 22-04-2002 15:48 | |
Software & Hardware |
Fat32 -> NTFS Bishop Six | 14 | 05-02-2002 04:38 | |
Software & Hardware |
harde schijf formateren Amidala | 15 | 22-06-2001 11:10 |