Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
een bril is een algemeen geaccepteerd middel om het slechtziendheid "op te lossen", waarom moet de glazen dan steeds sterker en sterker??
Ik vraag alleen of er in accupuntuur, yoga e.d ook manieren/technieken/oefeningen voorkomen waarmee je de spieren rond het oog en het oog zelf van stress af kan helpen. Als ik dit vraag ben ik meteen gek? ![]() Ik hoef dus ook niet zulke dingen te vragen op een mystiek forum waar gepraat wordt over alternatieve geneeswijzen enz. Gelukkig vond ik wel deze boek.. dus blijkbaar komen er WEL oefeningen voor in alternatieve geneeswereld om je ogen te helpen.. voor de geinteresseerden: * [http://www.gezondheidsboek.nl/nl/boe...a882c79c73b7f4 ] KMBA |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
Laseren is ook niet zo'n beste optie. [http://www.surgicaleyes.org/ ]Maar bij sommige mensen groeien sommige ogen weer een beetje beter. Er zijn nog wat meningsverschillen, maar je kunt wel met Qi Qong je ogen verbeteren.. hoe je dat kunt doen, staat in dit boek: "Beter horen en zien met Qi Gong"
En daarnaast heb je ook de batesmethode. [www.batesmethode.nl ] Maar alsnog ik ben geen expert op het gebied van ogen + alternatieve geneeskunde, daarom hoopte ik op dit forum meer geluk te vinden... KMBA |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ben blij dat er lenzen zijn, het is alleen lastig dat je ze steeds moet in doen, en 's nachts weer uit moet doen. Vorige week ben ik vergeten mijn lenzen uit te doen toen ik ging slapen. Dat is wel lastig, daar kan je wel last van krijgen. maar Ik ben er erg blij mee... Maar je hebt ook van die nachtlenzen: die doe je 's nachts in, daar ga je mee slapen. 's Ochtends doe je ze weer uit, en kan je als het goed is de hele dag gewoon zien. Dat lijkt me ook wel wat, alleen het is wel duurder dan normale lenzen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
|