Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wat wil jij nou liever kinderen of veel geld? Als die keus is eerst maakt... Je hoeft echt niet veel geld te hebben hoor voor kindern, al moet ik je toegeven dat 't wel super handig zou zijn... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Als ik lees hoe makkelijk mensen abortie overwegen omdat 'de timing even niet uitkomt', dan ben ik snel geneigd bij de volgende verkiezingen op de SGP te stemmen....
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zodra de eicel bevrucht is? Of pas na 9 maanden... wanneer het daadwerkelijk geboren is? Abortus doen ze geloof ik niet meer na 3 maanden zwangerschap, ik vind zelf dat je dan nog niet van een kind kan spreken, omdat het tenslotte nog geen eigen bewustzijn heeft... maar anderen denken hier uiteraard anders over... |
![]() |
||
Citaat:
Heb je het over mij? of over het (ongeboren) kind?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het spijt me wat betreft de lettergrootte, maar ik moest het even van mijn afschreeuwen... Je hebt hier opzich een goed punt, voor mij als man zijnde is het makkelijk praten. Het is immers in de praktijk zo dat de vrouw met het kind zit opgezadeld, zowel letterlijk als figuurlijk. Desondanks mag abortus bij gezonde baby's nooit een optie zijn.
Laatst gewijzigd op 03-06-2005 om 00:31. |
![]() |
||
Citaat:
In geval van verkrachting, zware handicap bij het ongeboren kind of levensgevaar bij de moeder, dan is het duidelijk: Abortus. Waar ik mij echter aan stoor is het gemak waarmee mensen over spreken. Zoals ik al eerder schreef, laat men blijken alsof het iets normaals is, en dat mag het nóóit zijn.
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar ben het wel met je eens dat er tegenwoordig te makkelijk over gedacht wordt. Het moet inderdaad goed overwegen worden... en als je geen kinderen wilt zorg dan dat je voorbehoedsmiddelen gebruikt. |
![]() |
||
Citaat:
Dan verschillen wij gelukkig niet heel veel van mening...
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Gezocht: Engels sprekende vrijwilligers voor een project met kinderen in Zuid Afrika africavolunteer | 0 | 19-07-2014 16:26 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Misbruikte kinderen in jeugdgevangenis vernederd' koelieboelie | 29 | 01-11-2006 12:31 | |
De Kantine |
Zou jij kinderen willen nemen als je een erfelijke ziekte had? Severus | 50 | 04-08-2004 21:06 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Is het moreel verantwoord om in deze tijd nog zelf kinderen te krijgen? Verwijderd | 16 | 06-01-2004 20:53 | |
Gezinnen (met kinderen) financieel extraatje omdat ze kinderen hebben? juliettebinoche | 33 | 26-10-2003 16:10 | |
italiaanse kinderen de dikste kinderen van Europa Couscousje | 3 | 08-09-2003 13:11 |