Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2005, 22:43
achzor
achzor is offline
Sinds een tijdje heb ik een meisjes op msn waar ik best veel mee praat, alleen ik weet niet of ze er vriendschap mee bedoelt of ook meer.

Ze is erg verlegen dus daarom ben ik er een beetje onzeker van.
Ik heb niet echt zin om heen direct actie te ondernemen want heb geen zin om voor schut te staan. Ze heeft ook gezegt in een gesprek waar we het hadden over wie er knap was en wie niet dat ze mij wel het knapst vond maar dat ze er niks mee bedoelde.

Vind ze me leuk ofnie? en zo niet wat moet ik er aan doen? tijdje stil houden of actie

//
Oud 29-05-2005, 22:45
De Zwartkijker
De Zwartkijker is offline
Tuurlijk Ga erachter aan! Ze maakt toespelingen!!!
Oud 29-05-2005, 22:50
evanescence
evanescence is offline
denk wel dat ze meer wilt...alleen niet durft te zeggen....ik ken mezelf ook wel hoor had ook tijdje met mijn vriend gechat en hij mocht me niet eens bellen, want dat durfte ik niet..hij heeft het uiteindelijk gedaan en ik heb toch maar opgenomen....het is doodeng enzo..maar je hoopt stiekem dat hij toch belt etcetc en dat het echt wat wordt enzo..uiteindelijk hebben we dan toch maar wat afgesproken en nu dik 1,5 jaar verkering....als je niks onderneemt komt er ook niet vanuit haar...
is het meer een verlegen meisje of een onzeker meisje (onzeker over haar lichaam etc?)

ik denk dat je gewoon moet ondernemen, in kleine stapjes welliswaar en niet opdringerig zijn..daar hou ik iig niet van, maar ik denk andere ook niet...niet snel iig....
Oud 29-05-2005, 23:15
achzor
achzor is offline
Citaat:
evanescene schreef op 29-05-2005 @ 23:50 :
denk wel dat ze meer wilt...alleen niet durft te zeggen....ik ken mezelf ook wel hoor had ook tijdje met mijn vriend gechat en hij mocht me niet eens bellen, want dat durfte ik niet..hij heeft het uiteindelijk gedaan en ik heb toch maar opgenomen....het is doodeng enzo..maar je hoopt stiekem dat hij toch belt etcetc en dat het echt wat wordt enzo..uiteindelijk hebben we dan toch maar wat afgesproken en nu dik 1,5 jaar verkering....als je niks onderneemt komt er ook niet vanuit haar...
is het meer een verlegen meisje of een onzeker meisje (onzeker over haar lichaam etc?)

ik denk dat je gewoon moet ondernemen, in kleine stapjes welliswaar en niet opdringerig zijn..daar hou ik iig niet van, maar ik denk andere ook niet...niet snel iig....
Ze is onzeker en verlegen, ze zei bijv. vandaag van hoe lang chatte we nu al. ik praatte hiervoor nooit echt met jongens, durfde ik niet
en ze lijkt ebst geintresseerd
Oud 29-05-2005, 23:20
De Zwartkijker
Citaat:
achzor schreef op 30-05-2005 @ 00:15 :
Ze is onzeker en verlegen, ze zei bijv. vandaag van hoe lang chatte we nu al. ik praatte hiervoor nooit echt met jongens, durfde ik niet
en ze lijkt ebst geintresseerd

Nodig haar uit en zeg dat ze zich veilig bij jouw kan voelen...
Juist als ze onzeker is moet je haar vertouwen over zichzelf geven... Geef haar daarom een compliment.... Iets in de zin van: ik wist niet dat je zo..... was....
Oud 29-05-2005, 23:49
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Nou, zo'n opmerking hoeft echt niet te betekenen dat ze meer van je wil. Hoe lang chat je al met haar? Heb je d'r ooit ontmoet irl? Zo niet, dan is het lastig in te schatten.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 23:58
achzor
achzor is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 30-05-2005 @ 00:49 :
Nou, zo'n opmerking hoeft echt niet te betekenen dat ze meer van je wil. Hoe lang chat je al met haar? Heb je d'r ooit ontmoet irl? Zo niet, dan is het lastig in te schatten.
Ya ken er irl en ik denk 2 weke ofzo
Oud 30-05-2005, 00:02
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
achzor schreef op 30-05-2005 @ 00:58 :
Ya ken er irl en ik denk 2 weke ofzo
Dan is het inderdaad nog erg pril en moeilijk om er iets over te zeggen. Wat wil je zelf? Vind je d'r leuk? In dat geval kan het zijn dat je achter elke opmerking méér gaat zoeken. En daar moet je enorm mee oppassen. Zeker met zoiets als msn, waar het toch al lastig is om in te schatten hoé iemand iets brengt.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 00:16
achzor
achzor is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 30-05-2005 @ 01:02 :
Dan is het inderdaad nog erg pril en moeilijk om er iets over te zeggen. Wat wil je zelf? Vind je d'r leuk? In dat geval kan het zijn dat je achter elke opmerking méér gaat zoeken. En daar moet je enorm mee oppassen. Zeker met zoiets als msn, waar het toch al lastig is om in te schatten hoé iemand iets brengt.
Daar zit wel wat in. Maar op msn praat ze heel veel maar in het echt is ze heel verlegen en zegt niks, lijk het wel.
Oud 30-05-2005, 00:27
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
achzor schreef op 30-05-2005 @ 01:16 :
Daar zit wel wat in. Maar op msn praat ze heel veel maar in het echt is ze heel verlegen en zegt niks, lijk het wel.
Dat hebben echt heel veel mensen -or so I heard. Daar hoeft dus niet persé iets achter te zitten. Maar wil je nu iets met d'r of niet?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 00:39
achzor
achzor is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 30-05-2005 @ 01:27 :
Dat hebben echt heel veel mensen -or so I heard. Daar hoeft dus niet persé iets achter te zitten. Maar wil je nu iets met d'r of niet?
Wil wel wat met haar

Laatst gewijzigd op 30-05-2005 om 00:51.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 07:38
waves
waves is offline
Ga dan voorzichtig wat dingetjes doen. Kleine complimentjes willen ook wel eens wat helpen.
Waarschijnlijk vind ze je leuk, maar durft niet .
Oud 30-05-2005, 21:01
achzor
achzor is offline
meer mensen een mening?
Oud 30-05-2005, 21:12
kiddin
kiddin is offline
Citaat:
waves schreef op 30-05-2005 @ 08:38 :
Ga dan voorzichtig wat dingetjes doen. Kleine complimentjes willen ook wel eens wat helpen.
Waarschijnlijk vind ze je leuk, maar durft niet .
Dat denk ik ook. En dan zal ze heel blij zijn als jij laat merken dat je haar (ook) leuk vindt.
Oud 30-05-2005, 21:25
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Waarom denkt iedereen toch meteen dat ze hem leuk vindt, omdat ze een keer heeft gezegd dat ze hem knap vindt?

Ik gun het je absoluut, daar niet van, maar toch... Dit verbaast me.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 21:39
De Zwartkijker
Citaat:
Mark Almighty schreef op 30-05-2005 @ 22:25 :
Waarom denkt iedereen toch meteen dat ze hem leuk vindt, omdat ze een keer heeft gezegd dat ze hem knap vindt?

Omdat het niet gebruikelijk is iemand (lees: vreemde) te compilmenteren om zijn uiterlijk zonder bijbedoelingen te hebben....
Oud 30-05-2005, 21:47
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
De Zwartkijker schreef op 30-05-2005 @ 22:39 :
Omdat het niet gebruikelijk is iemand (lees: vreemde) te compilmenteren om zijn uiterlijk zonder bijbedoelingen te hebben....
Oh, dáárom denkt iedereen altijd dat ik bijbedoelingen heb als ik iemand complimenteer in een fototopic.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 21:53
namnatulco
namnatulco is offline
Offtopic:
Citaat:
Mark Almighty schreef op 30-05-2005 @ 22:47 :
Oh, dáárom denkt iedereen altijd dat ik bijbedoelingen heb als ik iemand complimenteer in een fototopic.
lol

ik denk dat het wel kan dat ze je leuk vindt, ik heb er persoonlijk alleen nogal slechte ervaringen mee dat je "zomaar" zegt dat je haar leuk vindt. ik zou zeggen ga samen leuke dingen doen, leer elkaar kennen. probeer niet te haasten (mijn ervaring is dat dat toch lastig is)

ik wens je veel geluk en succes toe
Oud 30-05-2005, 21:54
De Zwartkijker
Citaat:
Mark Almighty schreef op 30-05-2005 @ 22:47 :
O was jij dat??????????
Oud 30-05-2005, 23:08
achzor
achzor is offline
Allemaal bedankt voor jullie hulp
Ik zou graag nog wat mensen willen horen
Oud 30-05-2005, 23:21
De Zwartkijker
Citaat:
achzor schreef op 31-05-2005 @ 00:08 :
Allemaal bedankt voor jullie hulp
Ik zou graag nog wat mensen willen horen

Vertel meer over de aard van jullie vriendschap. Hoe ken je haar?
Wat vind je leuk in haar etc. Wat denk je haar te kunnen bieden? etc.
Oud 30-05-2005, 23:47
achzor
achzor is offline
Citaat:
De Zwartkijker schreef op 31-05-2005 @ 00:21 :
Vertel meer over de aard van jullie vriendschap. Hoe ken je haar?
Wat vind je leuk in haar etc. Wat denk je haar te kunnen bieden? etc.
Ken er van vrienden en van school en heb er leren kennen een beetje via via, en sinds mijn beste vriend close met haar is.

Ze is altijd vrolijk en is geintresseerd denk ik . geen id wat ik te bieden heb
Oud 31-05-2005, 09:40
Smobbo
Smobbo is offline
Gewoon rustig wat duidelijkere toespelingen maken, over msn neem ik aan dat ze er wel op in durft te gaan. Als ze dat doet dan kun je haar irl ook wat meer aangaan spreken. Reageert ze er niet op dan weet je dat ook weer, en laat je het wat meer van haar kant komen.
Oud 31-05-2005, 17:45
Loezzel
Loezzel is offline
Ik denk wel dat ze jou leuk vindt.
Dit soort opmerkingen zijn echt meisjes-eigen als ze een jongen leuk vinden, maar niet echt toespelingen durven te maken.
Spreek eens wat met haar af (zij durft het kennelijk niet), ga leuke dingen samen doen, leer elkaar beter kennen en zie dan waar het schip strandt...
Oud 01-06-2005, 21:28
achzor
achzor is offline
Citaat:
Loezzel schreef op 31-05-2005 @ 18:45 :
Ik denk wel dat ze jou leuk vindt.
Dit soort opmerkingen zijn echt meisjes-eigen als ze een jongen leuk vinden, maar niet echt toespelingen durven te maken.
Spreek eens wat met haar af (zij durft het kennelijk niet), ga leuke dingen samen doen, leer elkaar beter kennen en zie dan waar het schip strandt...
ze zoekt wel vaak oogcontact maar wat moet ik verder doen om close te komen.
Oud 04-06-2005, 12:06
achzor
achzor is offline
Citaat:
Smobbo schreef op 31-05-2005 @ 10:40 :
Gewoon rustig wat duidelijkere toespelingen maken, over msn neem ik aan dat ze er wel op in durft te gaan. Als ze dat doet dan kun je haar irl ook wat meer aangaan spreken. Reageert ze er niet op dan weet je dat ook weer, en laat je het wat meer van haar kant komen.
Mm hoebedoel je meer van haar kant laten komen? gewoon dat ik haar het initiatief laat nemen ofzo?
Oud 04-06-2005, 13:41
Verwijderd
Spreek gewoon een keer wat af om wat te gaan doen...

Je zegt dat je beste vriend best close is met haar.. dan neem je die ook gewoon mee, zodat het niet teveel op een "date" lijkt. (Of misschien ook een vriendin van haar ofzo).. dan kan je elkaar "in het echt" ook wat beter leren kennen.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 15:16
esprit-chick
esprit-chick is offline
ze ist best verlegen en dat maakt jou onzeker,

dat schiet tog niet op, als je dan gaat wachten oid wordt t nooit wat
,ACTIE is dus vereist!!!

succes
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 20:49
achzor
achzor is offline
Iederen is bijna iedereen wel positief
Maar ik ga maar uit van de vrouwen en hun intuitie, dus ik probeer et

Meer mening welkom
Oud 07-06-2005, 07:35
Vice
Vice is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 30-05-2005 @ 22:25 :

Ik ben sowieso al verbaasd dat veel mensen denken dat ze hem leuk vindt. Als de ts het niet eens weet, hoe moeten wij dat dan weten.
Oud 07-06-2005, 18:19
achzor
achzor is offline
K'heb het er niet met haar overghad maar ik ga ervan uit dat het een >nee< is.

shit happends//
Oud 07-06-2005, 18:29
bracelance
bracelance is offline
ik vind de reactie van sommigen echt maf... omdat een meisje zei dat hij het knapst was valt ze direct op hem???
Oud 08-06-2005, 00:31
De Zwartkijker
Citaat:
bracelance schreef op 07-06-2005 @ 19:29 :
ik vind de reactie van sommigen echt maf... omdat een meisje zei dat hij het knapst was valt ze direct op hem???

Nee, maar er is sprake van (wederzijdse) fysieke aantrekkingskracht, een goede voorbode voor een relatie.
Oud 08-06-2005, 01:44
annetjuh
annetjuh is offline
het zijn hints doe er wat mee en maak de gesprekken telkens wat pikanter
Oud 08-06-2005, 08:03
Poffertje
Poffertje is offline
Ik zeg ook wel 's dat ik mensen knap vind... Maar wil 'r niet meteen iets verder mee ofzo. Maar ze laat wel merke dat ze je leuk vind. Je kan beide doen, als ze echt zo verlieft op je is komt ze uiteindelijk zelf wel naar je toe, en als jij echt gek op haar bent moet je nu naar haar toe stappen.
Oud 08-06-2005, 08:05
ninpo
ninpo is offline
Gewoon gaan met die banaan ??
Oud 08-06-2005, 08:15
Mutsieprutsie
Mutsieprutsie is offline
Citaat:
achzor schreef op 07-06-2005 @ 19:19 :
K'heb het er niet met haar overghad maar ik ga ervan uit dat het een >nee< is.

shit happends//
Wat is er gebeurd dan?
Oud 08-06-2005, 12:10
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Poffertje schreef op 08-06-2005 @ 09:03 :
Ik zeg ook wel 's dat ik mensen knap vind... Maar wil 'r niet meteen iets verder mee ofzo. Maar ze laat wel merke dat ze je leuk vind. Je kan beide doen, als ze echt zo verlieft op je is komt ze uiteindelijk zelf wel naar je toe, en als jij echt gek op haar bent moet je nu naar haar toe stappen.
Gefeliciteerd! en wil je de sarcastische smiley niet meer gebruiken als je het niet sarcastisch bedoelt? Dank.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 12:48
Governor
Governor is offline
Zo te zien ben jij ook onzeker en verlegen, anders was je deze thread niet begonnen.

Ga alsjeblieft niet metteen geloven wat je wil geloven. Blijf gewoon cool en spreek een keer met haar af. Dan weet je snel genoeg hoe ze over je denkt.
Oud 08-06-2005, 14:39
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
De Zwartkijker schreef op 08-06-2005 @ 01:31 :
Nee, maar er is sprake van (wederzijdse) fysieke aantrekkingskracht, een goede voorbode voor een relatie.
dus als cameron diaz en ik fysieke aantrekkingskracht hebben dan is dat een goede voorbode voor een relatie? Hou toch op met dat slap gezever.
Oud 08-06-2005, 18:43
De Zwartkijker
Citaat:
bracelance schreef op 08-06-2005 @ 15:39 :
dus als cameron diaz en ik fysieke aantrekkingskracht hebben dan is dat een goede voorbode voor een relatie? Hou toch op met dat slap gezever.

Als jij Justin Timberlake heet wel.
Oud 09-06-2005, 09:20
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
De Zwartkijker schreef op 08-06-2005 @ 19:43 :
Als jij Justin Timberlake heet wel.
dat slaat natuurlijk als een tang op een oud varken.
Oud 09-06-2005, 16:40
achzor
achzor is offline
Zinloze discussies.

Ik heb haar verteld dat ik haar leuk vond, nu schenkt ze wel veel meer aandacht aan me
Oud 09-06-2005, 16:42
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
achzor schreef op 09-06-2005 @ 17:40 :
Zinloze discussies.

Ik heb haar verteld dat ik haar leuk vond, nu schenkt ze wel veel meer aandacht aan me
Vanwaar dan die ?
Dat is toch juist wat je wilde?
Oud 09-06-2005, 16:44
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
bracelance schreef op 08-06-2005 @ 15:39 :
Ik vind een goede voorbode voor een relatie wel weer erg vooruitstrevend. Maar als meisje zijnde, mag ik toch wel zeggen, dat dit duidelijke meisjes-hints van een verlegen meisje zijn. Dus dat betekent voor de TS: ga ervoor, niet geschoten is altijd mis!
Oud 09-06-2005, 16:56
Linn_daa
Linn_daa is offline
Citaat:
achzor schreef op 30-05-2005 @ 01:16 :
Je zegt lijkt het wel, maar msschien is ze helemaal niet verlegen, maar weet ze niet waar ze aan toe is, en is ze erg voorzichtig. Vraag het haar anders gewoon, om een keer af te spreken of te bellen of wat dan ook. dan kom je er snel genoeg achter. zolang het maar prettig voor haar is.Dat zij zich goed voelt. en haar ware 'ik\ kan laten zien. xx
Oud 09-06-2005, 17:10
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Linn_daa schreef op 09-06-2005 @ 17:56 :
Je zegt lijkt het wel, maar msschien is ze helemaal niet verlegen, maar weet ze niet waar ze aan toe is, en is ze erg voorzichtig. Vraag het haar anders gewoon, om een keer af te spreken of te bellen of wat dan ook. dan kom je er snel genoeg achter. zolang het maar prettig voor haar is.Dat zij zich goed voelt. en haar ware 'ik\ kan laten zien. xx
Fijn dat mensen altijd het hele topic lezen... *Zucht*
Oud 09-06-2005, 18:16
achzor
achzor is offline
Citaat:
Loezzel schreef op 09-06-2005 @ 18:10 :
Fijn dat mensen altijd het hele topic lezen... *Zucht*
ja maar ik had meer zo gezegd, ik vond je tijdje geleden leuk. en dat vond ze leuk om te hore.
Reageren

Regels voor berichten