Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De eerste week dat zij weg zijn, krijg ik mijn uitslag (vrijdag) en moet ik herkansing maken (erg grote kans) maar zou niet persé hoeven. Misschien heb ik wel geen herkansing en dan heb ik meer tijd maar valt er wel een last van mn schouders af.
||
![]() |
Citaat:
Ze gaan wel eens een weekendje weg maar dan heb ik het al vrij moeilijk. Aankomende zomer is het eerste jaar dat ik alleen op vakantie ga. En ik heb als ik zelf het his verlaat er minder last van, omdat het huis dan niet zo leeg is en ik niet het idee heb dat ik in de steek gelaten ben. (ook slecht weer enzo, werkt niet echt)
||
Citaat:
dan is het huis dus ook niet leeg eig. of is het anders een optie om zelf óók weg te gaan (en dus tenminste een week bij je vriend thuis te zitten)??
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar mag ik je wat vragen: denk je dat je hen mist, of dat je hun 'veiligheid' en dat soort dingen mist? Dat je dan ineens dingen zelf moet gaan doen? Persoonlijk vind ik dat je gewoon lekker thuis moet blijven, werken (afleiding!) en ze lekker twee weken weg te laten blijven. Twee weken is geen eeuwigheid en je overleeft het zeker wel, vooral met je vriend erbij, toch? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
IK heb mijn sollicitatie ahter de rug en ben aangenomen. Dus ik blijf hier, al zal het wel zwaar worden. Ook voor mijn vriend. Tegenover mijn ouders durf ik niet zo goed te laten zien wat ik voel. Ach ja ik wil niet dat ze zich zorgen gaan maken en houd me groot.
||
Citaat:
WAt je kan doen......er over denken hoe blij jou ouders en omgeving met jou kans zijn. dat helpt bij mij.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|