Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alles is zoveel duurder geworden door die stomme euro! En het wordt nog steeds duurder! Bah! ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() De trein is ook duurder geworden door de euro. Eigenlijk moet je je niet meer willen verplaatsen. Maar ik vraag mij af op TS het niet zelf had kunnen verzinnen dat het aan de euro lag.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
van die rijles betaal je al 19% btw = 7,03 euro blijft over ca. 30 euro van die 30 euro wordt betaald : - benzine (ca. 50 km per les, verbruik ca. 1 op 12,5, 4 liter, 4x1,30 = ca. 5 euro blijft over 25 euro onderhoud ca. 2 euro per les blijft over 23 euro verzekering ca. 2,50 per les blijft over 20,50, laat zeggen 20 euro belastingen : 20 euro - 1/3 van 20 = 20 - 6,60 = 13,40 oftewel, zoveel blijft er niet van over. een rij-instructeur verdient op die manier netto ongeveer 2000 euro. daar gaan dan nog wel premies (zfonds e.d.) vanaf. oftewel, je instructeur is niet bepaald diegene die het meeste van dat geld in zn zak houdt (helaas).
Laatst gewijzigd op 08-06-2005 om 13:16. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Of nee, die mijn oma betaalt(a)
||
![]() |
Citaat:
-De belasting is ook gewoon 19% Dus waar slaat het op dat 'ze' de rijlessen duurder maken? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
'buizen' ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
euhm 2,50 per les is nog best veel. das 160 euro per maand. das 1920 euro per jaar. maar je verzekerd een nieuwe lesauto natuurlijk wel all-risk, en een lesauto is ietsjes duurder om te verzekeren dan een gewone auto.
||
Citaat:
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
dat jij dat een verwaarloosbaar verschil vindt maakt niet dat het nergens op slaat, maar als het voor jou zo duidelijker is: Dus omdat jij hetzelfde betaalt is dat niet duur? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
beetje duur? |
![]() |
||
Citaat:
![]() t komt iig neer op pakweg 160 euro per maand, dat klopt wel. (dan ga ik uit van 40 lessen per week.)
||
Citaat:
overigens iets waar ik geen antwoord op heb : WAAROM is het cbr zo duur ? een examen bij het cbr kost ongeveer 80 euro voor een half uurtje rijden en gesprekje naderhand. Daarvoor krijg je dan ook wat papiertjes mee en zo. (de rest van je examengeld betaal je aan je rijschool.) Het cbr betaalt geen kosten voor het gebruik van de auto; die 80 euro is volgens mij buitenproportioneel veel, en dat lijkt me veel erger dan dat de rijlessen wat duurder zijn dan de meeste mensen leuk vinden.
|
![]() |
|
|