Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-06-2005, 13:45
NIRV
NIRV is offline
hoi ik zou graag willen wete of nog iemand met zo'n probleem zit: nl ik word zo al niet snel verliefd en als ik al verliefd word dan is het op de verkeerde vb een jongen die al een vriendin heeft ofz ja je kan zelf wel op meerdere dingen komen eh
en al mijn vriendinnen hebben zo al een vriendje enzo en ik zit er dan als enigste tussen zonder vriendje ik heb ook al heel lang geen meer gehad al zeker 3 jaar niet meer mja ik weet het nog tijd zat maar ik wil ook niet heel laat iemand vinden en daar dan mijn hele leven mee zitten
Oud 22-06-2005, 13:53
leucomelas
leucomelas is offline
en je bent hoe oud?
Oud 22-06-2005, 13:54
NIRV
NIRV is offline
17, jong ja maar op de een of andere manier verlang je er toch naar
Oud 22-06-2005, 13:58
Lorelei
Lorelei is offline
Wow, ga eens even interpunctie gebruiken alsjeblieft. (punten, hoofdletters en andere dingen die een stuk tekst duidelijker maken)

Ontopic: Komt nog wel.
Oud 22-06-2005, 14:12
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Inderdaad is je verhaal lastig te lezen door een gebrek aan hoofdletters, punten en komma's. Maar toch heb ik me er doorheen geworsteld en... ik begrijp je helemaal, tot aan de laatste zin. Waarom wil je niet op latere leeftijd iemand vinden en daar dan 'je hele leven mee zitten'? Ik neem aan dat je pas een relatie aangaat met iemand, of met iemand wilt, als je denkt dat dat 'de ware' is. Anders kun je toch net zo goed in de plaatselijke disco iedere week een andere jongen zoenen?
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 14:14
leucomelas
leucomelas is offline
wees iig maar blij dat je niet meteen op vanalles en nog wat verliefd word, dat lijkt me namelijk nog lastiger... zoiezo, je bent ook nog jong, je hebt nog alle tijd van de wereld. het lijkt me dan ook niet dat je achteraf spijt zult krijgen omdat je 3 jaar geen vriendje hebt gehad rond je 17e... straks zit je er aan vast en denk je terug aan die mooie ouwe tijd, toen je nog lekker rond kon flirten en een beetje scharrelen.
en als je het vervelend vind dat je altijd tusen je vriendinnen + hun vriendjes zit, dan spreek eens iets af álleen met je vriendinnen? of is dit met het uitgaan bijvoorbeeld? dan ga je lekker uit je dak op de dansvloer, desnoods in je eentje, leef je uit. het leven is meer dan een vriend hebben.
tijd zat, komt goed, maak je niet druk. vooral oko als je te wanhopig op zoek bent, stoot dat jongens juist af. leef voor jezelf, wees enthousiast en je zult zien: dat vriendje komt vanzelf in je leven
succes
Oud 22-06-2005, 14:41
evanescence
evanescence is offline
offtopic: tis enige...
ik verbeter nie snel mensen maar dit vind ik grote fouten

17, mens zit niet te zeuren, ik was 18 toen ik pas mn eerste vriendje kreeg en al mijn vriendinnen hadden vanaf hun 12e steeds vriendjes...snap wel dat het niet leuk is, maar t komt heus wel joh...je kan ook in je eentje gelukkig zijn...
Oud 22-06-2005, 14:59
Verwijderd
Als je ervan uitgaat dat verliefdheid niet te sturen is kun je hier dus ook niets aan doen.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 15:36
NIRV
NIRV is offline
Oeps sorry, voor al de fouten, ed. Dit komt eigenlijk door mijn Lommelse dialect. Maar ik doe mijn best!
thnx
Oud 22-06-2005, 15:45
zarf
zarf is offline
Lommels dialect, erg berucht ja
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 16:00
Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Maar als je telkens verliefd wordt op de verkeerde wordt dan gewoon niet verliefd. En leefer op LOS
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 17:54
annetjuh
annetjuh is offline
wie valt niet op de verkeerde
Oud 22-06-2005, 17:57
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 22-06-2005 @ 15:12 :
Inderdaad is je verhaal lastig te lezen door een gebrek aan hoofdletters, punten en komma's. Maar toch heb ik me er doorheen geworsteld en... ik begrijp je helemaal, tot aan de laatste zin. Waarom wil je niet op latere leeftijd iemand vinden en daar dan 'je hele leven mee zitten'? Ik neem aan dat je pas een relatie aangaat met iemand, of met iemand wilt, als je denkt dat dat 'de ware' is. Anders kun je toch net zo goed in de plaatselijke disco iedere week een andere jongen zoenen?
Ze wil nog een beetje "rondsletten" en dat kan ik me heel goed voorstellen.
Oud 22-06-2005, 18:45
NIRV
NIRV is offline
Citaat:
Lommels dialect, erg berucht ja
bedoel je dit nou sarcastisch?
Oud 22-06-2005, 19:59
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
grl schreef op 22-06-2005 @ 18:57 :
Ze wil nog een beetje "rondsletten" en dat kan ik me heel goed voorstellen.
Van mij mag ze, maar dan moet ze niet zeggen 'ik word niet snel verliefd', want het kenmerk van rondsletten is toch dat er geen liefde in het spel is?
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 20:06
NIRV
NIRV is offline
ik bedoel helemaal ni da ik nog wil rondsletten ofzo
mja laat maar
Oud 22-06-2005, 20:23
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
NIRV schreef op 22-06-2005 @ 21:06 :
mja laat maar
Ik zette het ook niet voor niets tussen aanhalingstekens.
Oud 22-06-2005, 20:25
WolterB
WolterB is offline
Niets forceren, rustig afwachten en niet te graag willen.
Oud 22-06-2005, 20:28
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
NIRV schreef op 22-06-2005 @ 21:06 :
mja laat maar
Dan snap ik nog steeds de tegenstrijdigheid niet.
1. 'Ik word moeilijk verliefd en steeds op de verkeerde. Ik wil graag een vriendje maar het lukt niet'.
2. 'Ik wil niet de rest van m'n leven aan één iemand vastzitten'.

Is dat niet het hele idee van verliefd worden en een vriendje?
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 20:56
Myuki
Myuki is offline
@MA: nee
Oud 22-06-2005, 20:58
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Myuki schreef op 22-06-2005 @ 21:56 :
@MA: nee
Maar dan kun je toch beter iedere week een andere jongen zoenen in de disco? Ik bedoel: als je toch verliefd op iemand bent heb je toch zoiets van: die wil ik nooit meer kwijt? Toch? Heb je een vriend, Myuki?
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 21:04
Myuki
Myuki is offline
Ja, al meer dan een jaar

Maar ik ben ondanks mn heftige gevoelens voor hem en onze liefde realistisch genoeg om door te hebben dat we nog makkelijk uit elkaar kunnen groeien.

We zijn 17 en moeten nog zo veel leren... Ik zie wel wat de toekomst brengt, maar ga zeker geen bruifloft plannen
Oud 22-06-2005, 21:18
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Myuki schreef op 22-06-2005 @ 22:04 :
Ja, al meer dan een jaar

Maar ik ben ondanks mn heftige gevoelens voor hem en onze liefde realistisch genoeg om door te hebben dat we nog makkelijk uit elkaar kunnen groeien.

We zijn 17 en moeten nog zo veel leren... Ik zie wel wat de toekomst brengt, maar ga zeker geen bruifloft plannen
Ik snap wel dat je uit mekaar kan groeien. Tuurlijk. Ik ben ook realistisch. Maar is je ideaal niet om altijd bij 'm te blijven?
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 21:24
Myuki
Myuki is offline
Mijn ideaal is bij elkaar te zijn zolang we t beide willen...
Oud 22-06-2005, 21:30
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
evanescene schreef op 22-06-2005 @ 15:41 :
offtopic: tis enige...
ik verbeter nie snel mensen maar dit vind ik grote fouten

hoera, een medestander ! s een keer ergens wat drinken ?
Oud 22-06-2005, 21:32
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 22-06-2005 @ 22:30 :
hoera, een medestander ! s een keer ergens wat drinken ?
Om daarna voor altijd samen te zijn?
Oud 23-06-2005, 12:10
Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
annetjuh schreef op 22-06-2005 @ 18:54 :
wie valt niet op de verkeerde
Ik.

En met mij ongeveer de helft van alle stellen.
Oud 23-06-2005, 13:46
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 22-06-2005 @ 15:12 :
Hoezo? Waarom zou je alleen een relatie met iemand kunnen hebben als je denkt dat het 'de ware' is? Ik geloof niet eens in de ware, in 'ze leefden nog lang en gelukkig' en daarom zou ik geen relatie kunnen hebben? Ik zou er niet aan moeten denken dat ik over tien jaar nog met dezelfde jongen ben. Zegt niet dat ik geen relatie met hem zou kunnen hebben.
Oud 23-06-2005, 14:56
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 23-06-2005 @ 14:46 :
Hoezo? Waarom zou je alleen een relatie met iemand kunnen hebben als je denkt dat het 'de ware' is? Ik geloof niet eens in de ware, in 'ze leefden nog lang en gelukkig' en daarom zou ik geen relatie kunnen hebben? Ik zou er niet aan moeten denken dat ik over tien jaar nog met dezelfde jongen ben. Zegt niet dat ik geen relatie met hem zou kunnen hebben.
Maar wat is de waarde van een relatie en een vriendje dan, als je het niet erg vind om hem na een bepaalde tijd weer kwijt te zijn? Vooral dat 'ik zou er niet aan moeten denken' doet mij denken dat de liefde niet erg diep zit.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2005, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 23-06-2005 @ 15:56 :
Maar wat is de waarde van een relatie en een vriendje dan, als je het niet erg vind om hem na een bepaalde tijd weer kwijt te zijn? Vooral dat 'ik zou er niet aan moeten denken' doet mij denken dat de liefde niet erg diep zit.
Omdat je ook een vriendje kunt hebben voor de leuk
Met citaat reageren
Oud 23-06-2005, 16:37
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 23-06-2005 @ 15:56 :
Je hebt duidelijk weinig ervaring als ik het zo hoor. Je kunt toch nu op 1 lijn zitten met iemand, maar weten dat je in de toekomst hele andere dingen wil in het leven? Die op dit moment helemaal niet belangrijk zijn, omdat jullie samen gelukkig zijn en bij elkaar passen. Ik moet er ook niet aan denken later met m'n vriend te blijven, maar voor nu is het prima en heerlijk. Hij is gewoon heel anders en nu is dat geen probleem en zijn we gelukkig. Maar later wil ik andere dingen uit het leven dan hij, dan is het toch zonde om nu maar niets te nemen, omdat het misschien in de toekomst uitgaat? Kun je net zo goed je hele leven alleen blijven. En wie weet, misschien blijven we wel bij elkaar, zou zonde zijn als je het dan maar niet gedaan hebt, omdat men vindt dat de liefde niet diep kan zitten als je later denkt uit elkaar te gaan...
Oud 23-06-2005, 17:01
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Precies.
Oud 23-06-2005, 22:21
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Gothic schreef op 23-06-2005 @ 17:37 :
Je hebt duidelijk weinig ervaring als ik het zo hoor.
Dat wéét je, dus niet onschuldig doen.

Citaat:
Morgan schreef op 23-06-2005 @ 17:21 :
Omdat je ook een vriendje kunt hebben voor de leuk
Alleen 'voor de leuk'? Zou ik niet kunnen.

Edit: wacht, dat klopt niet. Met m'n ex was ook alleen 'voor de leuk'. Maar juist omdat dat toch niet je-van-het was, doe ik het zo niet nog een 2e keer.

Laatst gewijzigd op 24-06-2005 om 11:27.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2005, 22:29
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 22-06-2005 @ 21:25 :
Niets forceren, rustig afwachten en niet te graag willen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten