Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() en jullie zijn gewaarschuwd: als roxy d'r is, dan zal ik nie ver weg zijn! mooie kans voor mij om mensjes te meeten want zoveel heb ik er nog niet gezien.
||
Citaat:
![]() maar iedereen moet ff zn naam dr bij schrijven, wanneer ie denkt dat er de meeste kans is dat ie zin heeft.. (vage zin) dan kunnen we zien welke dag de meeste mensen zin denken te hebben en dan doen we het die dag... en plaats jah das een wat moeilijkere aangezien ik het daar nie ken.. iemand die daar weleens geweest is?
||
Citaat:
Maar ja je moet volgens mij toch via Venlo
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ...ergens op de camping snachts ofzo ? Ik heb geen idee of daar iets is als een 24 uurs tent oid... *Eindhoven meeting is best een leuk idee, maar best kans dat ik + vriend met auto gaan...... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
woensdag avond meeting als alle tenten op gezet zijn, wie geen zin heeft of er dan nog niet is moet zijn naam maar weg halen..
woensdag 21 augustus: ufke punkahontas roxy twizted ook harrie harrie 5 glow queen klazina wok iemow-kor danique2 a new noise paco de taco
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Groezrock 2005 II Gadje | 500 | 02-05-2005 16:53 | |
Muziek |
heb jij je muziek "held" wel een ontmoet freakieflower | 161 | 21-01-2004 08:39 | |
Muziek |
Lowlands/Pukkelpop/Terremoto Part 3 muziekvlinder | 198 | 23-08-2003 01:41 | |
Muziek |
Asian Dub FOundation wilco984 | 18 | 04-08-2003 16:33 | |
Drugs & Alcohol |
D en A meeting Internationalist | 58 | 08-09-2002 18:17 | |
Muziek |
Lowlands meeting - komt allen! mixtape | 157 | 30-08-2002 14:45 |