![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
Antwoord op je vraag.
Gewoon doen joh! als je het allebij leuk vind is het toch niet erg en anders hou je het bij 1 keer. So what als het homo achtig is als je je er goed bij voelt is er toch niets aan(/in) de hand? Zolang jullie elkaar niet rukken of in de kont neuken vind ik jullie geen homo's. Als je er geil van wordt dat je de ander bezig ziet ben je misschien wel een klein beetje BI maar SO WHAT???? hoog uit 10%. Juist wel leuk want dan kan je misschien ook een keer samen met een andere jongen een meisje bevredigen (trio dus) of zelfs en kwartet. Als ik jou was zou ik het gewoon doen.
|
gadverdamme!!! kwist niet dat jongens in de buurt van elkaar zich gaan aftrekken... yaghhh... echt niet fris, moet er niet aan denken dat ik en een vriendin dat zouden doen...
maja... ieder wat ie wil he
||
Citaat:
![]()
|
.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Nee . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . (waarom doe k dit?) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
Ik krijg van het idee dat een jongen het in de buurt van mij met zichzelf doet al kippevel, maar van dat beschuitje rukken krijg ik echt kotsneigingen(en dan ook echt kotsneigingen, niet slechts een uitdrukking)
Wie doet mee? Beschuitje kotsen ![]()
|
![]() |
nou ik weet nog dat ik in de experimentele fase was, waren we aan het logeren met 5 gasten van allemaal 11/12 jaar oud. Oke zeiden we, iedereen houdt zijn lul onder zijn slaapzak want dat willen we niet zien. Trekken maar! IEdereen keihard lachen! Niemand kreeg hem omhoog
![]()
|
Verwijderd
|
ik zou er niet aan moeten denken ik ging een keer met een vriend naar Duitsland en zijn ouders naar de bergen ofzo en een avond zat die gozer volgens mij te rukken onder de dekens ben gauw gaan slapen want dat intreseert me niet echt :/ ik vind dat rukken gewoon iets prive's is
![]() |
![]() |
|
In de 3e gingen we met alle 3e klassen (Havo Mavo VWO) naar Belgie, en op de eerste avond daar, zat een stelletje (M+V
![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Seksualiteit |
Masturberen meisjes wel eens samen? Black-X | 108 | 18-06-2005 23:08 | |