Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je vriend(in) kan je ook het beste/snelste opvrolijken en je partner verstrekt je seks, zoveel je maar wilt op elk moment. Zoiets geef je ook niet snel op |
![]() |
||
Citaat:
Ik moet zeggen dat ik tegenover mijn ex heel duidelijk heb gemaakt dat mijn vrienden op de eerste plaats stonden; dat vond ze niet echt leuk, maar zo voelde ik dat wel heel sterk. Maar die relatie was toch al een beetje flaky; en met de desbetreffende vrienden ga ik al respectievelijk 4 en 10 jaar vrij intensief om. Het lijkt mij logisch dat je daar als vriendinnetje van een maand niet direct overheen kan.
||
Citaat:
![]() Maar bij mijn vriend kan ik helemaal mezelf zijn, kan ik schreeuwen, huilen, zeuren, lachen, vrolijk zijn, sip zijn, enz. Omdat ik mijn vriendinnen niet meer zo vaak zie, heb ik het gevoel dat het op die momenten altijd gezellig moet zijn. We hebben het leuk met zijn allen, maar doordat het contact minder is door studies, weet je ook minder waarmee je vriendinnen bezig zijn. Hiervoor heb ik een langere relatie gehad en daarin was het precies hetzelfde. Toen zag ik mijn vriendinnen wel vaker, maar zou ik ook voor mijn vriend kiezen, simpelweg omdat hij niet alleen mijn geliefde, maar ook mijn beste vriend was. Twee vliegen in één klap.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
hoe gek ik ook op mijn vriendje ben, vrienden staan bovenaan. Zeker omdat ik pas 2 weken heb, en die band dus nog ontzettend moet groeien. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik nou? Mystina | 30 | 14-12-2006 00:04 | |
Liefde & Relatie |
Moeder en vriend ruzie.. BrunetJuh | 16 | 26-10-2006 17:35 | |
Liefde & Relatie |
Uit omdat........Terug nemeN? HelpMePlease | 68 | 21-03-2004 19:53 | |
Psychologie |
het gevoel hebben dat je alleen bent??? *leintje* | 29 | 11-04-2003 15:13 | |
De Kantine |
Wie komt er voor je op de eerste plaats?? icegirl.com | 51 | 30-08-2002 21:22 | |
Liefde & Relatie |
Vriendin of niet? watervrouw | 8 | 26-08-2002 16:30 |