Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2005, 12:10
juudjuh
juudjuh is offline
hey hoi

ik wil na volgend jaar (5havo) graag fysio gaan doen.
alleen ik weet nog niet waar.
kunnen jullie me wat vertellen over de opleiding?

bedankt judith
Oud 16-06-2005, 12:44
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Mijn moeder studeert het nu aan een particuliere school vlakbij utrecht (ben vergeten waar). Het is een zware studie. 1 van de moeilijkste op het hbo geloof ik. Je moet onwijs veel uit je hoofd leren en onwijs veel toepassen. Mijn moeder studeert het deeltijd, dus voor haar is het nog zwaarder omdat ze hetzelfde doet als een gewone student maar ook nog eens 4 dagen per week werkt. Zij is dus echt iedere avond bezig... Verder kan ik je er niet zoveel over vertellen Het is wel een mooi vak denk ik.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2005, 07:40
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 16-06-2005 @ 13:44 :
Mijn moeder studeert het nu aan een particuliere school vlakbij utrecht (ben vergeten waar).
thim van der laan?
Zo ja, !!!
Dat kost echt bakken met geld..
Met citaat reageren
Oud 17-06-2005, 14:13
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 17-06-2005 @ 08:40 :
thim van der laan?
Zo ja, !!!
Dat kost echt bakken met geld..
Die ja. Maar mn moeder moet sowieso bakken met geld betalen omdat ze 41 is Ze krijgt dus geen financiering oid. Dus voor haar maakt t niet zoveel uit volgens mij.

Een vriendin van mij zit er ook trouwens, maar die heeft gewoon rijke ouders
Met citaat reageren
Oud 18-06-2005, 07:35
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 17-06-2005 @ 15:13 :
Die ja. Maar mn moeder moet sowieso bakken met geld betalen omdat ze 41 is Ze krijgt dus geen financiering oid. Dus voor haar maakt t niet zoveel uit volgens mij.

Een vriendin van mij zit er ook trouwens, maar die heeft gewoon rijke ouders
Mijn fysio heeft die opleiding ook gedaan. Ik ging gewoon eens kijken en het spreekt me allemaal heel erg aan, ook hoe alles wordt ingevuld enzo. Maarja, ik heb niet per jaar 7107 euro's om op tafel te leggen.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2005, 21:51
Verwijderd
Een vriendin van mij doet dat ook. Van haar hoor ik dat het echt een hele relaxte opleiding is, ze hoeft maar twee dagen per week naar school en heeft daarnaast weinig zelfstudie. Ze vindt het ook iets te makkelijk voor een vwo-leerling.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2005, 15:36
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Lisanne schreef op 18-06-2005 @ 22:51 :
Een vriendin van mij doet dat ook. Van haar hoor ik dat het echt een hele relaxte opleiding is, ze hoeft maar twee dagen per week naar school en heeft daarnaast weinig zelfstudie. Ze vindt het ook iets te makkelijk voor een vwo-leerling.
Dat is niet overal zo. Een vriendin van mij moet 5 dagen per week naar school. van 9 tot 1 geloof ik. En s middags heeft ze wel veel zelfstudie, juist omdat ze dan vrij is.

Ik heb een vriendin die hbo communicatie doet met dr vwo en dat niet veel te relaxed vindt (ze heeft met veel herkansingen dr P in 1 jaar gehaald). Ligt er dus ook maar net aan wat voor n vwo leerling je bent. Want fysiotherapie blijft wel 1 van de lastigste hbo-studies.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten