![]() |
|
Heb ik nu bijna 2 jaar, is onwijs pijnlijk als ik ren of spring (of gerend of gesprongen heb). Maar ja, soms móet ik rennen (om de trein te halen ofzo)... aaaaauuuuw!
Heb er een soort spierzalf voor gekregen, maar dat werkt niet ![]() Wel een geluk dat ik nooit met gym mee heb gedaan afgelopen 2 jaar ![]()
|
ik heb/had het ook, ik ben er nu weer een beetje vanaf, maar ik weet hoe het voelt, echt zo zeer. Maar ik ben naar een fysiotherapeut geweest, en kreeg stroom door mijn knieen, en dat hielp, dus hoef ik er nu niet meer heen. Ook heb ik zooltjes voor m'n voeten gehad, want die zetten mijn knieen ook weer recht ofzo. maar het gaat wel beter, alleen doe ik nu ook weer mee met gym, maar met hardlopen ging het weer helemaal mis...dus ja, volgens de fysiotherapeut komt het heel veel bij jongeren voor....en er is niet echt wat aan te doen geloof ik, maar in iedergeval niet je knieen overbelasten...
|
![]() |
||
Citaat:
het enige wat je kan doen is tijdelijk sproten uitkiezen waar je je kniën niet zo fel belast (zwemmen, judo, ...) en niet te ver gaan of nadat je der last van hebt gehad een tijdje rust inlassen. zeker wel je spieren blijven trainen zo raken ze beter bestand tegen het overbelast zijn.
||
![]() |
Citaat:
ik heb ff een site voor je gevonden, waar alles in staat. Misschien helpt het voor het zoeken enz ![]() De site: http://www.knau.nl/artikel.php?id=68 Succes! (is trouwens ook voor de anderen, he) |
![]() |
|
thx *gaat ff kijk doen*
ik bedenk me net aan wat voor idioten van dokters en mensen die dachten er wat van te weten k ben blootgesteld, ggrrrrrr, dit haat ik echt. ik denk wel niet dat ik dat heb, dat wat jij zei
Laatst gewijzigd op 19-05-2002 om 19:25. |
![]() |
||
Citaat:
|
kep ook errug vaak last van me knieen: mijn knieholte is eigenlijk niet hol dus me knieschijve zweeft ergens rond....en als k dan draai vliegen ze vaak van de plek...errug pijnlijk en irri vooral als de dokter dan je kniebanden niet wil versterken (want dan zijn me knieen stabieler) GRRRRRRRRRR
|
![]() |
|
![]() |
ik heb precies hetzelfde, ik heb een jaar fysiotherapie gehad,wat ook niks hielp.
nu groei ik niet meer en zou het over moeten gaan,maar dat gaat het niet.Zodra ik 16 ben mag ik waarschijnlijk een kijkoperatie. Ik heb dit nou al 4/5 jaar en doe ook neit mee met gym....als ik dat wel doe val ik gewoon plat neer op de grond. Dusss ik kan je geen goeie hoop geven...ik ga nu m'n 5e jaar in ![]()
|
![]() |
Ik haat me knieën, ik ben hypermobil (= losse gewrichten) en me knieschijven vinden het leuk om uit de kom te springen, zodat ik fijn kan gaan proberen ze terug te duwen.. en dat doet behoorlijk pijn, daarna kan ik dan een tijdje amper lopen enzo..., het is nu 2 keer op school bij de gym gebeurt (gebeurt wel vaker hoor, maar niet op school) en dan begint iedereen zo hysterisch te gillen om dat 't zo lekker uitziet... Ik heb dus ook van die stomme dingen om m'n knie(ën) om alles op de plaats te houden en dat ziet dus echt niet uit als ik een rok aanwil (die draag ik dus ook niet :/)
Ik ben al bij fysioterapeuten enz geweest, laatst bij een orhopeed in het ziekenhuis maar die wil (nog) niet operen (ik ben nog niet uitgegroeid) en vindt dat ik nog maar eens fysioterapie moet proberen BAH Mag ik fijn me hele jeugd met van die iri knieschijven zitten... |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb ook al zo'n twee jaar last van mijn knieen
eerst zei de dokter dat het groeipijn was en dat het vanzelf weer over zou moeten gaan toen het naar een dik jaar nog niert beter was ben ik weer terug gegaan naar de dokter intussen is het wel een beetje veranderd eerder had ik alleen pijn wanneer ik iets deed (springen, fietsen traplopen etc.) maar nu heb ik het vooral wanneer ik al een paar uur niks mee doe ook bv in bed ofso ik loop nu een paar maanden bij de fysiotherapeut en het gaat al een heel klein beetje beter ik weet niet precies hoe het heet wat ik heb, maar het is iets met mijn kraakbeen en knieschijf en een combie met groeipijn. (de spieren groeien niet even hard als de botten =trekken=pijn) wat ik wel stom vind is dat ze inderdaat denken dat je je aanstelt zo van: er is niks te zien dus zal er ook wel niks zijn ofso ook met gym "yes, jij hoeft lekker niet mee te doen" ik zeg: "ruilen?" misschien is 1 keer niet meedoen nog wel leuk, maar nou wil ik echt heel graag gymen |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
last van mn knieen? :$ xanile | 13 | 23-08-2012 19:33 | |
Lichaam & Gezondheid |
Last van knieën bij lang staan Roosje | 2 | 12-12-2011 11:28 | |
Lichaam & Gezondheid |
Last van gewrichten Breakdown | 4 | 15-02-2011 06:53 | |