Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik ga me dan zo leeg voelen zegmaar Maar het gaat niet zozeer om veel mensen. Maar om veel mensen die samen bezig zijn, plezier maken. alleen voor mij werkt het niet echt als ik vervolgens wel alleen ben. dan ga ik alles overdenken, waardoor het erger wordt. ik heb juist 1 persoon nodig waar ik goed mee bevriend ben ofzo, om mee te praten
||
Citaat:
![]() @ Nijn* Ik heb ook het gevoel er niet echt bij te horen, maarja misschien zal dit nog wel anders gaan worden wanneer ik nieuwe mensen ga ontmoeten. Als het goed is krijg ik namelijk vandaag te horen dat ik geslaagd ben. Hoop ik dan. Ik zet wel vaak muziek op maar dat werkt niet altijd, soms ben ik namelijk zo afwezig dat het nauwelijks tot me doordringt. anyway bedankt voor jullie reactie's
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Ik hou ook niet van veel mensen om me heen en heb daarna altijd wat tijd voor mezelf nodig.
Dit artikel legt het wel goed uit. Het gaat over introvert-heid en heel kort samengevat staat er in dat introverte mensen moe worden van mensen om zich heen en daarna tijd nodig hebben om weer op te laden. Maar ik weet niet in hoeverre dit met depressiviteit te maken heeft.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #146 rare kwast | 500 | 09-06-2009 22:41 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Psychologie |
Gaan voor het leven. idmind | 28 | 23-03-2004 23:20 | |
Liefde & Relatie |
Nog nooit verliefd geweest! Aletheia | 31 | 29-01-2003 13:24 | |
Liefde & Relatie |
ik word moe van mijn gebrek Ninnoc | 10 | 25-05-2002 17:30 |