Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-05-2002, 17:11
Ninnoc
Ninnoc is offline
niet dat ik zelf gebreken heb maar ik heb een gebrek aan lieve mensen die mij aanvoelen om mij heen

Ik heb 2 goede vrienden maar die wonen niet in de buurt, verder heb ik nog wel een aantal goede vrienden (klein aantal: 3 en een heleboel gewone oppervlakkige vrienden, klasgenoten en kennissen) maar geen van hen zal aan mij zien wanneer ik mij kut voel en dan ff een arm om mij heen slaan ofzo.
En ik ga ook ziet zeggen 'jongens ik voel me kut duss HUG!' ofzo

Deze topic is geinspireerd op de 'wat mis je het meest wanneer het ui is' -topic. Maar is heb gewoon een structureel gebrek aan liefde en warmte.
Over het algemeen denk ik ook dat dat komt door mijn houding. Ik ben een beetje te vergelijken met sophie-de moeder van ada- in de ontdekking van de hemel (heb alleen boek gelezen, niet film gezien) --> dan heb ik het niet over de sex. Zij is overdag een bitch. Ik ben als ik veel mensen om mij heen heb haast nooit down want ik word bijna altijd helemaal energiek en vrolijk van mensen. Alleen 's nachts kroop Spohie bij max in bed----> alleen als ik alleen ben voel ik me kut of als er 1 of hoogstens 2 andere mensen bij zijn. Hierdoor zien veel mensen mij als vrolijk, hard en als iemand die nooit iemand nodig heeft om klein bij te zijn. Maar dat heb ik ook nodig en dat heb ik niet. Ik ben dan wel 90 % van de tijd sterke ninnoc maar heb ook tijd nodig om op te laden ed

wat doe ik hieraan?
Oud 23-05-2002, 16:00
Verwijderd
Hmz, tja... geen idee... Ik wil dat over het algemeen niet, een omhelzing of zo... alleen van mijn moeder -_o
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 16:15
bracelance
bracelance is offline
Gebrek aan liefde is 1 van de meest kwalijke 'ziektes'. Er zijn veel mensen die er zelfmoord door plegen. Zoals je al zegt zijn die mensen vaak het zonnetje en hard overdag maar 's avonds missen ze de nodige liefde. Je kunt het wel oplossen om elke dag na het avondeten naar bed toe te gaan maar daar schiet je natuurlijk niets mee op. Probeer op school je wat minder bitchy opstellen hoe erg dat ook je 'reputatie' aantast. Liefde is altijd belangrijker dan alles. Probeer ook met mensen gewoon wat af te spreken of wat vaker uit te gaan.
Oud 23-05-2002, 16:32
Verwijderd
Ik weet niet of het een direct gevolg is van 'bitchy' instelling. Ik heb zelf ook maar heel weinig mensen waar ik écht goed mee kan praten als iets me dwarszit en die me echt goed aanvoelen. Dat komt absoluut niet door 'bitchy' gedrag van mijn kant () aangezien ik tegen iedereen heel aardig ben. Ik heb dan ook zeer veel bekenden en kennissen, maar voor de rest weinig 'echte' vrienden. Normaal gesproken stoort me dat niet zo, maar in de situaties zoals jij die beschrijft wel...wat je eraan kunt doen weet ik niet. Ikzelf ben gewoon nogal 'anders' dan een hoop mensen en de meesten begrijpen me ook niet.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 17:16
Ninnoc
Ninnoc is offline
okay ik heb een beetje een verkeerd beeld gegeven --> ik ben wel een beetje een bitch maar niet zo erg
Het is meer gewoon zo dat mensen mij niet down zien omdat ik dan alleen ben. ze zien me als ik vrolijk/hyper/bitchy/normaal ben dus ze denken er niet aan (logisch) dat ik me ook weleens kut voel.
Oud 23-05-2002, 22:19
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
Ninnoc schreef:

wat doe ik hieraan?
Doorgaan met boeken lezen, studeren en genieten van het leven. Stel je volgende vaste relatie drie jaar uit.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 14:20
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:

Doorgaan met boeken lezen, studeren en genieten van het leven. Stel je volgende vaste relatie drie jaar uit.
genieten van het leven --> dat doe ik zeker
over de volgende vaste relatie ---> ik heb nog nooit een echt relatie gehad die langer standhield dan een maand en heb daar ook inderdaad helemaal geen behoefte aan
Oud 25-05-2002, 13:58
georgie
georgie is offline
Citaat:
Ninnoc schreef:
niet dat ik zelf gebreken heb maar ik heb een gebrek aan lieve mensen die mij aanvoelen om mij heen

Ik heb 2 goede vrienden maar die wonen niet in de buurt, verder heb ik nog wel een aantal goede vrienden (klein aantal: 3 en een heleboel gewone oppervlakkige vrienden, klasgenoten en kennissen) maar geen van hen zal aan mij zien wanneer ik mij kut voel en dan ff een arm om mij heen slaan ofzo.

Deze topic is geinspireerd op de 'wat mis je het meest wanneer het ui is' -topic. Maar is heb gewoon een structureel gebrek aan liefde en warmte.
Over het algemeen denk ik ook dat dat komt door mijn houding. Ik ben een beetje te vergelijken met sophie-de moeder van ada- in de ontdekking van de hemel (heb alleen boek gelezen, niet film gezien) --> dan heb ik het niet over de sex. Zij is overdag een bitch. Ik ben als ik veel mensen om mij heen heb haast nooit down want ik word bijna altijd helemaal energiek en vrolijk van mensen. Alleen 's nachts kroop Spohie bij max in bed----> alleen als ik alleen ben voel ik me kut of als er 1 of hoogstens 2 andere mensen bij zijn. Hierdoor zien veel mensen mij als vrolijk, hard en als iemand die nooit iemand nodig heeft om klein bij te zijn. Maar dat heb ik ook nodig en dat heb ik niet. Ik ben dan wel 90 % van de tijd sterke ninnoc maar heb ook tijd nodig om op te laden ed

wat doe ik hieraan?
herkenning
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 14:07
*Legolas*
*Legolas* is offline
Citaat:
Ninnoc schreef:

wat doe ik hieraan?
Ik snap het idee dat je liefde mist, heb zelf ook veel last van (gehad) Maar glukkig kwam *Norena* ook van forum hiero opduiken ik hoop dat je ook snel een persoon vind die je zo goed aanvoelt. Scheelt stukken..
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 14:09
Verwijderd
ik snap je verhaal enigste wat er bij mij nog bijkomt dat ik vrijwel geen vrienden heb EN dat is slechte relatie met me ouders heb.... dus ja ik ben heel vaak eenzaam eigenlijk altijd maarja moet er maar mee leven zelfmoord heb ik aan gedacht en denk ik nog steeds aan maar ben ik te slap voor om te doen dat weet ik gewoon....
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 17:30
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
Pollore schreef:
ik snap je verhaal enigste wat er bij mij nog bijkomt dat ik vrijwel geen vrienden heb EN dat is slechte relatie met me ouders heb.... dus ja ik ben heel vaak eenzaam eigenlijk altijd maarja moet er maar mee leven zelfmoord heb ik aan gedacht en denk ik nog steeds aan maar ben ik te slap voor om te doen dat weet ik gewoon....
ik heb ook een zeeeeeeeeer slechte relatie met mijn ouders, eigenlijk met heel mijn familie (ik heb nog 2 zusjes waarvan 1 nog te jong en de ander precies mijn moeder is)

Zelfmoord heb ik echter nooit aan gedacht omdat ik teveel van het leven houd. Altijd blijven zoeken naar de leuke dingen, strax ga ik het huis uit ben ik van die kutouders af en maak ik een nieuwe start--> denk ook zo! (helaas voor mij haal ik mijn examens waarschijnlijk niet dit jaar dus moet ik nog een jaar thuis wonen wat zeer zwaar gaat worden)
Reageren

Regels voor berichten