Advertentie | |
|
![]() |
|
Mjah de JSF word ik niet bepaald blij van, het kost bakken geld, en wat levert het nou eigenlijk op? Verder valt LPF me tegen, ze hadden zo'n grote mond, maar ze doen nu helemaal niets. Ze wilden absoluut geen extra geld naar de zorg maar reorganiseren, krijg niet echt de indruk dat dat gebeurt.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
daarnaast zitten we alleen nog in de ontwikkelingsfase, de aanschaf is nog niet beslist..
|||||||
![]() |
[QUOTE]devil15 schreef:
de nieuwe ''rechts- confesionele'' coalitie mar cda, lpf en vvd heeft in mijn ogen echt nog niks goed gedaan. Zoals al opgemerkt is de formatie nog niet afgerond, en dus is er ook nog geen coalitie. Verder zijn er wel al een aantal afspraken gemaakt, die in mijn - rechtse - ogen veel goeds beloven. [quote] ze voeren een rookverbod in voor popzalen maar niet voor disco's, beetje scheef.[quote] Zij hebben nog niets in te voeren, dit is nog een erfenis van onze demissionaire paarse ministers. Zeg maar een 'bonuspuinhoopje'. Ik denk dat een rookverbod in disco's zou zorgen voor teveel maatschappelijke weerstand, en als je zoiets verwacht dan mag een demissionair kabinet geen besluiten hierover nemen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
- Je hoeft niet links te zijn om groen te zijn. - Jij weet NU AL dat er minder aandacht aan het milieu besteed zal worden. Devil, zit Nostradamus in de hel naast je? Ik denk dat er een andere insteek komt: Een bredere aanpak (bijvoorbeeld: zorg ervoor dat die woudreuzen niet gekapt worden) met ook nog andere rechtse voordelen (bijvoorbeeld: een immigrant in Nederland wil namelijk een auto... Ander voorbeeld: het aanmoedigen van flexibelere werktijden en het vestigen van bedrijven in de buurt van werknemers zorgt voor minder files en dus ook minder milieuvervuiling. Nog een voorbeeld: Zonder die linkse mietjes kan er eindelijk eens wat aan het probleem van kernafval worden gedaan, zodat kerncentrales schone energie kunnen produceren). Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Grt, Captain |
![]() |
|
![]() |
Meer daadkracht!
Daar ging het oa om in de strijd om de stemmen. Het meeste wat de toekomstige nieuwe coalitie heeft gedaan is de oude plannen die er lagen weg te gooien. Nou, dat zijn daden, maar om nou te zeggen dat de daadkracht ervan omhoog gaat... Twiety had het over dat links de schatkist aan het spekken was met halfzachte maatregeltjes. Nou, als er een iets is wat de linkse coalitie niet doet is het wel het spekken van de schatkist. Nee, neem dan de plannen van de nieuwe coalitie, die de uitkeringen omlaag willen halen om het begrotingstekort op te lossen. Met als doel de staatsschuld af te kunnen lossen en zodoende meer geld te krijgen... Wat is nou het spekken van de schatkist? Nee, ik heb niks tegen meer geld, maar om dat verdienen van geld ten koste te laten gaan van je eigen bevolking gaat me toch iets te ver... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
D66 klootzak2001 | 10 | 17-02-2002 16:55 |