Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Het kost veel kracht en conditite, maar als je een tijdje goed traint 3x p/w ofzo dan gaat het steeds makkelijker. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Er is nog wel een buiten zwembad in de buurt waar je een balletje kan gooien maar dat helpt ook niet echt voor je conditie. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Your2Weak4Me. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
4 keer 3 minuten is meer voor de echt jonge teams, denk ik. (Al heb ik, volgens mij, nooit 4 keer 3 minuten gespeeld. Ik ging ook pas wedstrijden spelen bij de meisjes onder de 16, maar toen was het, voor zo ver ik me kan herinneren, al 4 keer 4 minuten. En aangezien TS 17 is...) Zelf vind ik waterpolo btw minder vermoeiend dan bv. hardlopen...zal er ook aan liggen wat je gewend bent ed. Het fijne aan waterpolo vind ik ook dat je het veel fanatieker kunt spelen dan andere sporten, bij hardlopen heb ik altijd het idee dat ik m'n energie niet kwijt kan ed, bij waterpolo heb ik dat niet. Laatst gewijzigd op 03-07-2005 om 08:52. |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb ook met waterpolo dat ik mn energie wel goed kwijt kan, je kan ook zelf je inspanning gewoon bepalen; als je moe ben in een wedstrijd blijf je ff achter liggen of vraag je om een wissel en dan kan je daarna weer vol mee. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Offtopic: Roeping gemist misschien? ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
De mini's spelen alleen heel weinig, ze mogen geluk hebben als ze 1 toernooi per jaar spelen. Maar als ze spelen dan spelen ze op zo'n zelfde veld als waar de pupillen op spelen (met kleinere goals, bal enzo) Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Spelen de pupillen dan ook op minder dan een heel veld...?
Ja dus: http://www.knzb-zro.nl/waterpolo/minipolo.htm (Toen ik begon met polo'en bestond er geen minipolo, volgens mij speelde iedereen toen gewoon op een volledig veld met normale goals, alleen met kleinere ballen (maar niet van die groene mini dingen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben er pas vanaf de échte pupillen bijgekomen dus ik weet niet hoe de mini's toen speelden.. |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik speel bij VZPC in vriezenveen ![]()
||
Citaat:
Ik speel ook overal, maar ben meer een verdediger... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
een chronisch ziek persoon gezocht Poepkind | 27 | 24-01-2007 21:16 | |
Algemene schoolzaken |