Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Dan zou ik ook zeker niet paddo's doen. Maar het gaat er meer om, als ik niet bad ga of er dan nog problemen kunnen voordoen. Ik ga namelijk in heel goed gezelschap paddo's doen, in een super rustige omgeving... en pas doen als ik mij helemaal top voel. Ik weet btw wel wat ik moet doen mocht ik bad gaan, heb al vaker rustig en goed kunnen nadenken in een enorme stress-situatie, en weet dus goed hoe ik moet reageren. Zowieso is er wel iemand bij die het niet gebruikt en is er voldoende zoete drank. Vanwege mijn leeftijd, ik word binnenkort 16. Ik zit tussen mensen die al paddo's hebben gedaan toen ze 14 en 15 waren. Ik denk dat het er meer omgaat hoe goed je je eigen reacties kent en dat je weet hoe je er mee om moet gaan. En ik denk dat ik dat wel kan. |
![]() |
|
psychotisch.. dan hebben psychdellica zowieso meer impact op je. Je zegt dat je deppreseviteit je achteraf niet zo veel uitmaakt omdat je daarwel mee kan omgaan maar paddo's is toch wel iets anders dan een dipje.
Ik zou zeggen Begin met een halve mexicaanse om te testen wat paddos met je doen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Verder kan je er nooit 100% zeker van zijn dat je geen bad trip krijgt. Je zegt ook dat je ervaring hebt met depressief zijn, ik zou er zoiezo niet aan beginnen als je denkt niet stabiel te zijn, of dat hetzelfde is als depressief zijn kan ik niet zeggen... Maar het kan natuurlijk ook een erg mooie ervaring zijn, die positief kan zijn voor je persoonlijke ontwikkeling. De eerste keer dta ik ze nam was ik ook 16 en dat is niet per se te vroeg. En als ik jou zo hoor dan weet je volgens mij nu al dat je ze een keer gaat gebruiken, en ik ga niet zeggen dat je het niet moet doen. Ik vind griekse trouwens de beste soort om mee te beginnen...
|||||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
Ik weet niet of ik stabiel ben, ik voel me redelijk normaal. Ben druk bezig met m'n geest te ontdekken met hele hoge doses THC, dus pure THC inhaleren via stoom --> Vaporizer. En het bevalt me heel goed. Citaat:
Citaat:
Bedankt voor je advies! |
![]() |
|
De dingen die je nu beschrijft, zijn naar mijn mening allemaal redenen om er (althans, op dit moment) NIET aan te beginnen. Ten eerste, psychoses komen voor in je familie; dit betekent dus altijd oppassen geblazen. Er is een grote kans dat je er 'aanleg' voor hebt en juist onder invloed van dit soort rigoreuze middelen kan er vanuit je onderbewustzijn (dat je nu al die tijd weg hebt gedrukt) naar boven komen, dat zich mogelijkerwijs manifesteert in een psychose.
Ten tweede, je bent depressief. Ik adviseer je alleen psychedelica te gebruiken als je goed in je vel zit. In December zat ik midden in m'n 'winterdip' (al een maand of 2 voelde ik me belabberd en uitermate misanthropische) en alhoewel ik me op de dag zelve goed voelde, kreeg ik toch een bad trip. Ten derde, je bent 16. Sommigen kunnen er dan klaar voor zijn, maar wat ik uit je verhaal opmaak ben je te jong. Ten vierde, ik las dat je van wiet al 'mindblowing trippy'-effecten krijgt. Geloof mij, als je een harde paddotrip ondergaat, valt wiet er sowieso bij in het niet. Laat het nog maar lekker bij de wiet de komende tijd. En ten slotte, je bent twijfelachtig. De hoofdreden waarom je het niet moet doen! Doe het alleen als je er 100% achter staat.
||||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
- Purple haze: genoeg voor 3 joints - Hollandse glorie: genoeg voor 2 joints - Nothern light: genoeg voor 1 joint - BPP (ofzo, wel sterk dacht ik): genoeg voor 1 joint - Eigen harvest (heel sterk --> nederwiet): genoeg voor 1 halve joint - Jack Herrer: Genoeg voor 2 joints En dat in die 5 dagen... en dan ook nog de pure THC eruit halen, en dan de restjes in een zakje doen en 's avonds weer gebruiken zal wel genoeg zijn om heel sterk te trippen. Ik wist btw eerst niet dat THC zich op kan bouwen, ik dacht dat het iedere keer het na 4 uur uitgewerkt zou zijn. Maar op een gegeven moment ben je gewoon nog een hele dag high van wat je de avond ervoor hebt gebruikt Citaat:
Ik weet niet of het wel zo tof is als ik hoor, ik ken namelijk mensen die er tv mee gaan kijken om er nog een grotere lachkick dan normaal te krijgen, maar ik heb zin om spiritueel bezig te zijn en dingen voor mijzelf uit te zoeken. Denk niet dat ik zomaar al het advies zo maar achterover gooi, ik zit nu namelijk te overwegen of ik het wel zou doen. Ik ken ook jongens die, die niet zo heel erg hun mentale diepgang tonen, dat het je ook heel erg weinig kan doen en alleen een beetje rare visuele dingen hebt. Ik heb het gevoel dat ik krijg wat ik vroeger met astma-medicijnen deed. Je kunt van ventolin (wel een overdosis, dat wel) best wel trippen, een keer had ik een out of body expierence van ventolin. En het gevoel dat je jezelf niet meer bent, dat je even niet meer weet wie je bent en wat je bent. En pas als je naar je handen kijkt weet je steeds meer over jezelf en zak je weer terug in je lichaam. Misschien beetje vaag, maar leuk en eng was het wel... niet zo goed voor je hart though. ![]() Ik wil wel wat risico nemen, ik vind het vervelend dat ik het weer zoals gewoonlijk niet kan doen, omdat ik weer een kwetsbaar jochie ben. (Niet lichamelijk --> waterpolo, maar geestelijk). Ik wil alleen nu nog niet psychotisch worden, maar een depressie wil ik wel riskeren... daar kom je wel met weinig schade overheen... Thx! |
![]() |
||||||
Citaat:
![]() Let echter wel, paddo's kunnen een trigger zijn... het zou niet leuk zijn om op je 16e al in een psychose terecht te komen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Nog een laatste opmerking; waarom wil je een depressie riskeren? Ik zwelg graag in m'n zelfmedelijden, maar jezelf ECHT kut voelen is nooit leuk. Succes en laat 't ff weten wat je alsnog hebt gedaan, ![]()
|||||||
![]() |
Citaat:
-Je totale beeld van de werkelijkheid kan veranderen -Je kan nog jarenlang flashbacks krijgen -Je kan schizofreen worden, of om andere reden in een gekkenhuis worden gegooid En nog veel meer... Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ga anders even naar www.erowid.org en lees wat ervaringen en algemene informatie... Citaat:
Over de dosering weet ik niet zo veel, maar ik heb mexicaanse, hawaiiaanse, thaise en griekse geprobeerd en griekse vond ik de lichtste trip terwijl het toch echt wel een paddotrip is. Ik kan me niet voorstellen dat je er ontzettend slecht op kan gaan (maar niet boos worden als het wel gebeurt ![]() Citaat:
||
Citaat:
Dat zal toch wel niet gebeuren maar je hebt zeker een grote kans dat je heel hard gaat trippen, en dit ook blijft doen. Ik had in oktober 1 portrie hawaainse genomen en ik was weer pas volledig sober in januarie. (omdat ik er zo veel van leerde) Het gevaar hiervan is dat je heel veel vreemde nieuwe dingen gaat leren, maar die je zelf kan zien als waandenkbeelden. Je gaat misschien denken dat je gek word en dan raak je in een negatiefe neerwaarde spiraal. Maar misschien is dit bij jou heel anders. Take your chances, neem zoals ik al zei een Kwart of een halve portie mexicaanse en zie hoe je er op reageert. Want een kwart mexciaanse merken normale mensen nauwelijks. MAAR met een kans op psychose raad ik je dit dus ABSOLUUT aan. |
![]() |
|
![]() |
Ja k ken het een vrend van mij voelde ook niets maar je moet zoizo de sterkste nemen.
Je moet Colpelandia nemen de zijn het best. Ik heb ook gehoort dat je een soort van padow trufels hebt maar die heb ik zelf nog nooit geprobeert. En nog een tip net eten voor dat je gaat trippen. Neem ze in op een nuchtere maag dat werk altijd beter. Nou k hoop dat het volgende keer wel lukt Sterkte |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Het paddo verbod wann | 277 | 14-04-2009 20:32 | |
Drugs & Alcohol |
Kaalkopjes ShadowX | 61 | 06-12-2005 12:26 | |