Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Vind jij trouwens ook niet, dat de tijden die door de toppers gereden worden tijdens het eerste en het tweede deel van de kwalificatie eigenlijk niks zeggen? Vooral bij de Renaults heb ik dat idee. Die spelen wel vaker 'verstoppertje' voor de rest. En dan slaan ze op het einde toe. Ik ben fan van Alonso, maar ik hoop eigenlijk niet dat hij wint. Om de spanning om het wereldkampioenschap te vergroten.
||
Citaat:
En ik hoop ook dat Alonso niet wint. Ik gun het hem op zich wel, maar ik heb liever een leuk kampioenschap. Maarja dat gaat nog best lastig worden. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Wel fijn dat die Ferrari's voor Alonso staan. Dan wordt het morgen ten minste niet gemakkelijk voor hem als hij morgen wil winnen.
||
![]() |
Citaat:
Maar in hoe hij zich heeft gedragen op het podium, inderdaad, het lijkt wel alsof hij blijer is met zijn overwinningen nu als vroeger. Wat vonden jullie trouwens van het vliegen van Monteiro? Ik vond het wel ff schrikken... Maar ja, als het iedere race die nog komt zo blijft gaan (zijn er nog zeven) dat Schumacher eerste wordt en Alonso tweede, zou het verschil in de laatse race 5 punten zijn. Spannend...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder was het wel een grappige race, de la Rosa is duidelijk weer terug, heeft ie laten zien met zijn gevecht met Webber wat wel leuk om te zien was. Raikkonen reed ook wel strak, maar zoals bijna elke race dit jaar, niet genoeg om de Renaults en Ferrari's te verslaan ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar de F1 is inderdaad veilig tegenwoordig. Ik dacht zelfs één van de veiligste sporten.
||
Citaat:
Alonso had een mooie strategie, waardoor die extra punten pakt.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
[F1] GP van Frankrijk Sandersss | 11 | 02-07-2007 21:32 | |
Vrije tijd |
[F1] GP van Amerika Sandersss | 25 | 04-07-2006 11:20 | |
Vrije tijd |
[F1] GP van Engeland Sandersss | 21 | 12-06-2006 12:45 | |
Vrije tijd |