Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2005, 10:46
Roffachick
Roffachick is offline
He even een vraagje hiero

(in het kort) Een vriendin van me is uitgeweest heeft een jongen leren kennen, na een tijdje spreken ze af, die vriendin van mij heeft het gehad met players enzo dus ze vraagt DUIDELIJK van te voren ben je zo?? Nee zegt hij hij zegt ik ben niet zo want ik ben tenslotte ook al 22 blala Maar goed ze spreken af (hebben o.a sex) en daarna laat hij een paar dagen later weten dat hij haar echt leuk vind enzo Nu laat hij vandaag (onegeveer 1,5 week geleden na de afspraak) weten dat hij niks wil om dat hij het te druk heeft en de afstand te ver is bullshit maar goed... Hij belt nu of smst ook niet meer trug naar haar...

Me vriendin zit er echt mee en ik weet zelf echt niet wat ze kan doen weten jullie iets ??? Want ik ken hem niet persoonlijk maar mij lijkt het dat hij niet alleen voor de sex ging want anders ga je ook niet zulke dingen zeggen enzo sex kun je overal krijgen togg?

Ik hoop iets te horen!!!!
Oud 14-06-2005, 10:49
Yerli
Yerli is offline
Het is wel een player en typ de volgende keer wat duidelijker.
Oud 14-06-2005, 10:51
bracelance
bracelance is offline
de afstand zou in principe gerust een reden kunnen zijn voor hem. Toch vind ik het achterlijk van jouw vriendin dat als ze vroeger met players ging ze nu op de eerste afspraak gelijk sex met die jongen heeft. Ik zeg niet dat zijn redenen goed zijn maar als jouw vriendin zo'n verleden heeft en ze gaat weer meteen met iemand het bed in vind ik het maar een domme geit...
Oud 14-06-2005, 10:51
Cookie
Cookie is offline
Sex kan hij idd overal krijgen o.a bij haar dus.
En die jongen hoeft toch niet bij haar te blijven? tis zwaar klote das waar maar als hij niet wil dan houd het op. Daarom is het nog geen player en zijn zijn verklaringen geen bullshit.
Oud 14-06-2005, 10:52
WolterB
WolterB is offline
Tuurlijk zegt hij niet dat hij zo is....
Oud 14-06-2005, 10:53
Roffachick
Roffachick is offline
Ja dat weet ik maar ze heef tdaar ook van geleerd maar ze vond hem echt SUPERLEUK dan is het anders weet je???

En hij zei dat ook precies ik heb het in haar tel gezien..
Oud 14-06-2005, 10:55
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
misslinda schreef op 14-06-2005 @ 11:53 :
Ja dat weet ik maar ze heef tdaar ook van geleerd maar ze vond hem echt SUPERLEUK dan is het anders weet je???

En hij zei dat ook precies ik heb het in haar tel gezien..
Dan heeft ze liefdesverdriet Heel vervelend, niks aan te doen. Had ze m maar eerst beter moeten leren kennen voor ze all the way ging en vervolgens weer werd teleurgesteld.
Oud 14-06-2005, 10:55
Roffachick
Roffachick is offline
Ja kijk ik snap jullie idd...

Maar Ze hebben van te voren nog over gepraat ze zijn nu toch ook op een leeftijd om niet zo kinderachtig te doen??

En tuurlijk zegt hij dat niet van te voren maar dan ga je ook NIET LOPEN SMS je bent zo speciaal dat bedoel ik
Oud 14-06-2005, 10:56
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
misslinda schreef op 14-06-2005 @ 11:55 :

Maar Ze hebben van te voren nog over gepraat ze zijn nu toch ook op een leeftijd om niet zo kinderachtig te doen??

En tuurlijk zegt hij dat niet van te voren maar dan ga je ook NIET LOPEN SMS je bent zo speciaal dat bedoel ik
Jezus wat naïef
Oud 14-06-2005, 10:57
leucomelas
leucomelas is offline
als ze hem echt SUPERleuk vond had ze ook nog wel een paar weekjes/maandjes kunnen wachten voordat ze met hem in bed dook... ze is niet verstandig bezig geweest, ziet ze dat zelf dan niet in?
en de afstand kan inderdaad een probleem voor hem zijn, net als dat hij het te druk heeft...
leucomelas
leucomelas is offline
Citaat:

inderdaad naïef, en mensen kunnen zoveel zeggen.. het hoeft niet altijd waar te zijn
Cookie
Cookie is offline
Citaat:

Hoe oud is zij dan?

Ps: dat doen ze wel, schatje je bent zo speciaal voor me. Oftewel zonder jou was de sex lang niet zo lekker....Zo zijn sommige jongens.
Oud 14-06-2005, 10:58
Roffachick
Roffachick is offline
Ja dat is wel waar maar ze vraagt zich af kan ze het nog herstellen????

Dat is eigenlij kde vraag ze vind hem namelijk ECHT leuk en dat is niet niks als je dan zo`n reactie krijgt
Oud 14-06-2005, 10:59
Roffachick
Roffachick is offline
ze is 20 en hij 23 daarom dan ga je toch niet meer het `leuke` playertje uit hangen ... Ze zijn geen 15 en 16
Oud 14-06-2005, 10:59
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
misslinda schreef op 14-06-2005 @ 11:58 :
Ja dat is wel waar maar ze vraagt zich af kan ze het nog herstellen????

Dat is eigenlij kde vraag ze vind hem namelijk ECHT leuk en dat is niet niks als je dan zo`n reactie krijgt
Denk niet dat het gaat werken, die jongen wil niet omdat hij geen tijd heeft en te ver weg woont.
De enige oplossing is huisvrouw worden en bij hem intrekken.

Tuurlijk is zo'n reactie niet niks maar that's life
Oud 14-06-2005, 11:00
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
misslinda schreef op 14-06-2005 @ 11:59 :
ze is 20 en hij 23 daarom dan ga je toch niet meer het `leuke` playertje uit hangen ... Ze zijn geen 15 en 16
en bedankt maar goed.

Hoe oud zijn ze geestlijk dan?
Oud 14-06-2005, 11:01
Roffachick
Roffachick is offline
Nee geen beleding voor mensen van die leeftijd ofzo maar ik neem aan dat je op die leeftijd 23 er wel een beetje serieuser over gaat denken he!!!
Oud 14-06-2005, 11:02
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
misslinda schreef op 14-06-2005 @ 11:59 :
denk je nou echt dat dat leeftijdsgebonden is?
Oud 14-06-2005, 11:05
Roffachick
Roffachick is offline
Het lijkt hiero wel of iedereen het met hem eens is ???
Nou ik vind het gewoon een zak en ik snap hem dus ook niet met zijn mooie praatjes en dan dit HIJ WIST VERDOMME TOG DAT ZE 20 min verder woonde ???? Dus dat is gewoon gelul ik vind het kut voor der maar ik zie niks wat ze kan doen daarom vroeg ik het aan jullie ???
Oud 14-06-2005, 11:08
leucomelas
leucomelas is offline
ik geef hem geen gelijk, maar het zal niet echt goed gaan komen tussen die twee. hij wil niet, hij heeft zijn pleziertje gehad en zij is er met open ogen ingetrapt.. zoiezo, na de eerste date al zeggen dat zij zo speciaal voor hem is.. hoe snel gaat dat bij hem?
Oud 14-06-2005, 11:08
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
misslinda schreef op 14-06-2005 @ 12:05 :
Nou ik vind het gewoon een zak en ik snap hem dus ook niet met zijn mooie praatjes en dan dit HIJ WIST VERDOMME TOG DAT ZE 20 min verder woonde ???? Dus dat is gewoon gelul ik vind het kut voor der maar ik zie niks wat ze kan doen daarom vroeg ik het aan jullie ???
20 MIN..ja dat kan teveel zijn voor sommige mensen.

Ik ben het niet met die jongen eens, het is gewoon een player met gladde praatjes.
Maar je vriendin is ook een enorme doos geweest, ze wilde niet gekwetst worden maar laat dat wel gewoon toe. Als ze een beetje slim was had ze wat rustiger aangedaan.

Zou ze beide een jaar of 16 schatten
Oud 14-06-2005, 11:09
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
je had niet verteld dat het maar 20 minuten was. 20 minuten is eigenlijk niet zo ver weg nee. Maar daar gaat het ook niet om, hij zegt eerst dat ie haar leuk vindt en daarna dat hij er geen toekomst in ziet en geeft daarvoor zijn redenen, of je het daar nou mee eens bent of niet. Niemand zegt hier dat hij/zij het met de jongen eens is maar iedereen vindt jouw vriendin wel een naïeve geit. Als je zovaak bent geplayed ben je wat voorzichtiger en nu doet ze weer meteen haar lichaam geven, tja dan ga je in je eigen stront zitten...
Oud 14-06-2005, 11:09
Syzygy
Syzygy is offline
Citaat:
Tuurlijk is het gelul, maar het was hem blijkbaar alleen om de seks te doen. En nu hij dat heeft gehad wil ie haar niet meer. Je vriendin kan beter op zoek gaan naar een leuke jongen.
Oud 14-06-2005, 11:12
Roffachick
Roffachick is offline
Ja ik snap jullie reactie heel goed!!

Maar ze hebben van te vroen duidelijk gepraat enzo snap je en hij wou dit weekend weer afspreken, hij wou haar beter leren kennen.. Ze denkt zelf dat ze hem misschien te vaak heeft gesmst maar dat is denk ik het probleem nie als je iemand leuk vind is dat wel normaal. Hijzelf heeft ook af en toe gesmst van je bent uniek ik vind je leuk ik wil je vaker zien en snel blabla snap je???
Oud 14-06-2005, 11:14
Verwijderd
Citaat:
misslinda schreef op 14-06-2005 @ 11:46 :
Want ik ken hem niet persoonlijk maar mij lijkt het dat hij niet alleen voor de sex ging want anders ga je ook niet zulke dingen zeggen enzo sex kun je overal krijgen togg?
Hahahaha. Nou, zo zijn de meeste mannen nu eenmaal. Dat zal ook zo blijven als jullie vrouwen er massaal in blijven trappen. Duik dan ook niet meteen met iemand in bed.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-06-2005, 11:15
bracelance
bracelance is offline
1 tip: de komende 2 maanden geen sex, en dan kijken of hij haar nog wel leuk vindt! Als hij haar mening respecteert en het 2 maanden uithoudt dan kan je gaan denken dat ie te vertrouwen is.
Oud 14-06-2005, 11:16
Roffachick
Roffachick is offline
Ja ze kan niet 2 maanden geen sex met hem hebben omdat hij heeft gezegd dat het uit is en over blabla snap je ??? Ze kan het denk ik niet meer herstellen......
Oud 14-06-2005, 11:17
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
misslinda schreef op 14-06-2005 @ 12:16 :
Ja ze kan niet 2 maanden geen sex met hem hebben omdat hij heeft gezegd dat het uit is en over blabla snap je ??? Ze kan het denk ik niet meer herstellen......
oke... the problem is solved...

volgende topic, kom maar met slotje
Oud 14-06-2005, 11:21
Roffachick
Roffachick is offline
Ja ik kan me goed vinden in wat jullie zeggen ..
MAAR JE GAAT ALS HET OM DE SEX GING TOCH NIET smsen van ik vind je speciaal blabla dat is het punt dat ik niet zo snap...
Oud 14-06-2005, 11:22
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
misslinda schreef op 14-06-2005 @ 12:21 :
MAAR JE GAAT ALS HET OM DE SEX GING TOCH NIET smsen van ik vind je speciaal blabla dat is het punt dat ik niet zo snap...
misschien wil hij nog een keer batsen
Oud 14-06-2005, 11:27
boer
boer is offline
Citaat:
misslinda schreef op 14-06-2005 @ 12:21 :
Dan moet jij nog veel leren. Veel jongens smsen/eggen dat alleen om een meisje voor zich te winnen, maar menen er niks van. Dat soort jongens worden ook welleens players genoemd.
Oud 14-06-2005, 11:28
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
boer schreef op 14-06-2005 @ 12:27 :
Dan moet jij nog veel leren. Veel jongens smsen/eggen dat alleen om een meisje voor zich te winnen, maar menen er niks van. Dat soort jongens worden ook welleens players genoemd.
dat soort dames bestaan uiteraard ook...
Oud 14-06-2005, 11:30
Roffachick
Roffachick is offline
Ja maar als hij echt zo`n playertje was KOM OP dan bats je toch een keer en ga je niet zielig lopen smsen blabla

En pak je de volgende keer weer een ander???

Zielig hoor maar ik denk niet echt dat hij zo`n playertje is ..
Oud 14-06-2005, 11:31
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ja, als een jongen van zichzelf zegt dat hij geen player is dan MOET het natuurlijk wel waar zijn...
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 12:14
Roffachick
Roffachick is offline
Denken jullie ook dat het niet meer te herstellen is?
Oud 14-06-2005, 12:16
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
misslinda schreef op 14-06-2005 @ 13:14 :
Denken jullie ook dat het niet meer te herstellen is?
Citaat:
De enige oplossing is huisvrouw worden en bij hem intrekken
nee dus Hij is op zijn eigen manier duidelijk geweest.
Oud 14-06-2005, 12:35
Roffachick
Roffachick is offline
Triest tog dan als je zo gaart smsen kun je net zo goed niks laten horen vind ik dan
Oud 14-06-2005, 12:36
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
misslinda schreef op 14-06-2005 @ 13:35 :
Triest tog dan als je zo gaart smsen kun je net zo goed niks laten horen vind ik dan
*gaap*

Hij wil sex en moet toch wat.
Oud 14-06-2005, 12:40
Roffachick
Roffachick is offline
Kan tie oo keen keertje uitgaan Zat `hoertjes` te vinden altyd hoor
Oud 14-06-2005, 12:41
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
misslinda schreef op 14-06-2005 @ 13:40 :
Kan tie oo keen keertje uitgaan Zat `hoertjes` te vinden altyd hoor
Waaronder jou vriendin.
Oud 14-06-2005, 12:46
Roffachick
Roffachick is offline
Nou die hadden duidelijk gepraat van te voren maarja ik vind het een enorme eikel en hi jwas nog een turk ook zegt wel genoeg dan misschien
Oud 14-06-2005, 12:46
boer
boer is offline
Citaat:
cookie16 schreef op 14-06-2005 @ 13:41 :
Waaronder jou vriendin.
ik vind het een beetje ver gaan om een heel dom en naief iemand metteen een hoertje te noemen
Oud 14-06-2005, 12:47
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
misslinda schreef op 14-06-2005 @ 13:46 :
Nou die hadden duidelijk gepraat van te voren maarja ik vind het een enorme eikel en hi jwas nog een turk ook zegt wel genoeg dan misschien
Ok ik kap dr mee. Je wordt een beetje onredelijk voor het geval je het nog niet door had. Je vriendin is gewoon ongeloofelijk blond geweest en jij bent haar aan het opvolgen.
Oud 14-06-2005, 12:47
Verwijderd
Citaat:
hi jwas nog een turk ook zegt wel genoeg dan misschien
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 12:48
leucomelas
leucomelas is offline
Citaat:
naïef en racistisch
maar goed, ze kunnen vantevoren wel gepraat hebben, maar players staan juist bekend als goede praters.. goh.
Oud 14-06-2005, 12:55
Roffachick
Roffachick is offline
ja okay sorry maar ik vond het nogal triest van hem en vooral dat sommige jongen sgwoon zo zijn snap je dus ja sorry (cookie)en bedankt voor de reacties
Oud 14-06-2005, 18:17
i'mstronger
i'mstronger is offline
idd naief. Je moet het een keer meegemaakt hebben om het niet nog es mee te maken..

het is nogal logisch dat hij niet van zichzelf zegt dat hij een player is, anders krijgt ie niet wat hij wil..

hij is dus WEL een player
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 18:22
Verwijderd
Ze is waarschijnlijk veel te makkelijk. En hoe kun je iemand zomaar op zijn woord geloven? dan ben je wel erg naïef.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 18:44
Verwijderd
Ik word een beetje verdrietig van de topicstartster...
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 18:50
MissN0urri
MissN0urri is offline
Ik werd plat gesmst door een jongen en na 2 maanden hem als mijn vriendje te hebben gingen we naar bed en een week later was het uit. Zo doen ze het nou eenmaal. Ik ben dr ingetrapt en met mij nog vele. Ik leer van zulke dingen, had jouw vriendin ook moeten doen he!
Meid zulke jongens zijn dr nou eenmaal. Je vriendin was gewoon naief. Ze had beter moeten/kunnen weten, dan op de eerste date sex te hebben.
Reageren

Regels voor berichten