Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2005, 23:47
Nanaoeska
Nanaoeska is offline
Ghallow ,

Ik heb een vraag ! Wanneer weet je of je klaargekomen bent? Want tijdens het beffen gaat mijn lichaam wel schokken en het voelt ook super goed maar na verloop van tijd gaat het ineens over en voelt het minder.

Is dat normaal of moet mijn vriend gewoon blijven doorgaan tot het weer goed gaat voelen o.i.d.

Hij stimuleert dus de clitoris. (En de rest ook, maar dat voornamelijk)

Alvast bedankt

Kus,

Nanaoeska
Oud 21-06-2005, 23:48
poepdrol
poepdrol is offline
Ik ben geen vrouw, maar volgens mij is het dan over

Dan kan je het nog een keer doen!
Oud 21-06-2005, 23:52
Rieno
Rieno is offline
volgens mij heb je het toch echt wel door als je klaarkomt? ...als je twijfelt, zal het dan dus niet het geval zijn
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 00:08
Verwijderd
Citaat:
Rieno schreef op 22-06-2005 @ 00:52 :
... als je twijfelt, zal het dan dus niet het geval zijn
maar als je niet weet hoe het voelt kun je moeilijk zeggen of je werkelijk gekomen bent of dat je op een randje hebt gehangen.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 00:40
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
volgens mij heb je het toch echt wel door als je klaarkomt? ...als je twijfelt, zal het dan dus niet het geval zijn
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 00:51
George
George is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 22-06-2005 @ 01:08 :
maar als je niet weet hoe het voelt kun je moeilijk zeggen of je werkelijk gekomen bent of dat je op een randje hebt gehangen.
Dat merk je toch wel?
Ik denk niet dat je klaar kan komen zonder het echt door te hebben of zo, in ieder geval.
Oud 22-06-2005, 08:36
justhanna
justhanna is offline
Citaat:
Nanaoeska schreef op 22-06-2005 @ 00:47 :
Ghallow ,

Ik heb een vraag ! Wanneer weet je of je klaargekomen bent? Want tijdens het beffen gaat mijn lichaam wel schokken en het voelt ook super goed maar na verloop van tijd gaat het ineens over en voelt het minder.

Is dat normaal of moet mijn vriend gewoon blijven doorgaan tot het weer goed gaat voelen o.i.d.

Het is toch de bedoeling dat het ooit stopt, je kan niet eeuwig blijven klaarkomen
Oud 22-06-2005, 10:32
Verwijderd
Citaat:
George schreef op 22-06-2005 @ 01:51 :
Dat merk je toch wel?
Ik denk niet dat je klaar kan komen zonder het echt door te hebben of zo, in ieder geval.
tuurlijk zul je het altijd wel door hebben, maar als je teveel nadenkt ga je twijfelen
En daarbij komt de een heviger dan de ander.

Met 'op het randje hangen (en daarna kwijtraken)' bedoel ik bijvoorbeeld golven maar niet tot het werkelijke punt komen van samentrekken. Dus ze voelt dan wel wát, maar of ze werkelijk gekomen is... (snapt iemand uberhaupt wat ik probeer te zeggen?).
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 10:34
gurl19
gurl19 is offline
ik denk dat het wel klaarkomen kan zijn, maar dan niet zo heftig. Op het moment dat je gaat schokken (eigenlijk ook er wat voor) dan moet hij meer tempo maken. Tenminste bij mij wordt het dan allemaal veel heftiger. Als je bij mij op het zelfde tempo doorgaat, kun je het klaarkomen flink verpesten.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 11:26
Crunchie
Crunchie is offline
Citaat:
Ghallow ,

Dat is normaal, maar aan de hand van je beschrijving denk ik dat je niet bent klaargekomen.
Ga eerst eens jezelf masturberen om er achter te komen hoe klaarkomen voor jou voelt.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 13:34
evanescence
evanescence is offline
ik ken dat...ik weet dus ook nog steeds niet eerlijk gezegd of ik echt echt echt ben klaargekomen...ze zeggen altijd je weet het als het is gebeurd...maja ik krijg als ik bv bovenop zit super lekker gevoel en ik weet dat dat klaarkomen wordt/is....maar na 10 sec is het weg en ben ik niet op en top 100% bevredigd, meer gefrustreerd dat het zo vroeg stopt....
ik heb het geaccepteerd, maar blijf wel mn best doen om het langer te laten het gevoel....

ik weet het dus nie
Oud 22-06-2005, 13:38
Supersuri
Supersuri is offline
Citaat:
Ghallow ,

Hij stimuleert dus de clitoris. (En de rest ook, maar dat voornamelijk)

Alvast bedankt

Kus,

Nanaoeska
Maakt het uit of je klaargekomen bent? Als het heel fijn voelde voor je is het toch al goed? En als het daarna niet prettig meer aanvoelt zal dat wel een teken zijn om te stoppen.

Dus gewoon doorgaan zolang het goed voelt en stoppen als het niet goed voelt. Maakt niet veel uit of je klaarkomt dan of niet denk ik.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 13:56
leucomelas
leucomelas is offline
ik heb ook zoiets... ik begin dan te schokken *vooral met mn benen* maar kom niet klaar. als hij dan doorgaat wordt het allemaal te gevoelig daar en moet ie ophouden want anders doet het pijn
Oud 22-06-2005, 14:20
Verwijderd
Citaat:
leucomelas schreef op 22-06-2005 @ 14:56 :
ik heb ook zoiets... ik begin dan te schokken *vooral met mn benen* maar kom niet klaar. als hij dan doorgaat wordt het allemaal te gevoelig daar en moet ie ophouden want anders doet het pijn
Idd, dat heb ik dus ook.
Echt klaarkomen voelt heel anders. Echt zo'n spanning in m'n onderbuik die zich opbouwt, en opbouwt, en opbouwt. Even blijft hangen, en dan *boem*. Dat is echt veel ongecontroleerde dan het schokken-zonder-echt-klaar-te-komen.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 14:26
leucomelas
leucomelas is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 22-06-2005 @ 15:20 :
Idd, dat heb ik dus ook.
Echt klaarkomen voelt heel anders. Echt zo'n spanning in m'n onderbuik die zich opbouwt, en opbouwt, en opbouwt. Even blijft hangen, en dan *boem*. Dat is echt veel ongecontroleerde dan het schokken-zonder-echt-klaar-te-komen.
inderdaad. precies zoals bij mij. na een tijdje van die schokken gehad te hebben begint het bij mij dus ook echt pijn te doen, geen idee waar dat aan ligt, maar vervelend is het iig wel.
Oud 22-06-2005, 14:55
Mandarijntje
Mandarijntje is offline
Citaat:
leucomelas schreef op 22-06-2005 @ 15:26 :
inderdaad. precies zoals bij mij. na een tijdje van die schokken gehad te hebben begint het bij mij dus ook echt pijn te doen, geen idee waar dat aan ligt, maar vervelend is het iig wel.
Dat heb ik ook weleens als ik mijn spieren te veel span daarzo, te veel gefocust ben op het orgasme dat ik er niet meer echt van geniet. Als ik dit door heb van mezelf, ga ik me compleet ontspannen en binnen no time heb ik een orgasme.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 14:56
leucomelas
leucomelas is offline
Citaat:
Mandarijntje schreef op 22-06-2005 @ 15:55 :
Dat heb ik ook weleens als ik mijn spieren te veel span daarzo, te veel gefocust ben op het orgasme dat ik er niet meer echt van geniet. Als ik dit door heb van mezelf, ga ik me compleet ontspannen en binnen no time heb ik een orgasme.
oh dan doe ik dat waarschijnlijk onbewust
hmm, laat ik dat de volgende keer dan maar eens proberen danku!
Oud 23-06-2005, 16:28
ssjpan
ssjpan is offline
Ja dat heb ik ook, soms dan wordt het gevoel steeds heftiger en kom ik dus klaar, maar soms word het gevoel daarna weer steeds minder en gaat het vervelend voelen..
Oud 23-06-2005, 17:05
Verwijderd
Citaat:
evanescene schreef op 22-06-2005 @ 14:34 :
ik ken dat...ik weet dus ook nog steeds niet eerlijk gezegd of ik echt echt echt ben klaargekomen...ze zeggen altijd je weet het als het is gebeurd...maja ik krijg als ik bv bovenop zit super lekker gevoel en ik weet dat dat klaarkomen wordt/is....maar na 10 sec is het weg en ben ik niet op en top 100% bevredigd, meer gefrustreerd dat het zo vroeg stopt....
ik heb het geaccepteerd, maar blijf wel mn best doen om het langer te laten het gevoel....

ik weet het dus nie
Als gezegd, als je klaarkomt dan weet je het wel. Tenminste, ik denk niet dat je het voor elkaar krijgt om elke keer maar zo half te kunnen klaarkomen
Vergelijk het met niezen. Dan weet je ook precies wanneer het af is.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2005, 21:10
Carrera
Carrera is offline
Nou ik heb precies hetzelfde als mijn vriend mij beft zeg maar, maar daar kom ik ook niet klaar van, klaarkomen is bij mij heel anders ...

Als je klaarkomt weet je het wel hoor, hell yeah
Met citaat reageren
Oud 24-06-2005, 07:35
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Volgensmij weet je het altijd wel als je klaarkomt/klaargekomen bent. Ik bedoel, dat is zo'n 'herkenbaar' gevoel.
Oud 24-06-2005, 08:23
deringmeester
deringmeester is offline
Citaat:
idd.
ik heb trouwens gistere (ofzo) ergens gehoort dat je het ook kan zien aan de hersenaktieviteit maja, ik mijn bedpartner nog niet met een stel electroden op haar hoofd in bed liggen......

Regels voor berichten