![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik denk niet dat je klaar kan komen zonder het echt door te hebben of zo, in ieder geval.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En daarbij komt de een heviger dan de ander. Met 'op het randje hangen (en daarna kwijtraken)' bedoel ik bijvoorbeeld golven maar niet tot het werkelijke punt komen van samentrekken. Dus ze voelt dan wel wát, maar of ze werkelijk gekomen is... (snapt iemand uberhaupt wat ik probeer te zeggen?). |
![]() |
||
Citaat:
Ga eerst eens jezelf masturberen om er achter te komen hoe klaarkomen voor jou voelt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dus gewoon doorgaan zolang het goed voelt en stoppen als het niet goed voelt. Maakt niet veel uit of je klaarkomt dan of niet denk ik. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Echt klaarkomen voelt heel anders. Echt zo'n spanning in m'n onderbuik die zich opbouwt, en opbouwt, en opbouwt. Even blijft hangen, en dan *boem*. Dat is echt veel ongecontroleerde dan het schokken-zonder-echt-klaar-te-komen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() hmm, laat ik dat de volgende keer dan maar eens proberen ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Vergelijk het met niezen. Dan weet je ook precies wanneer het af is. |
![]() |
||
Citaat:
ik heb trouwens gistere (ofzo) ergens gehoort dat je het ook kan zien aan de hersenaktieviteit maja, ik mijn bedpartner nog niet met een stel electroden op haar hoofd in bed liggen......
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
klaargekomen of niet? amersfoort112 | 12 | 28-02-2013 15:53 | |
Seksualiteit |
hoe masturbeer jij + heb (of wil) je nog tips m.b.t. masturberen frieslandboy | 39 | 05-10-2011 19:55 | |
Seksualiteit |
SOA test, of niet? meisje16jaar | 21 | 07-11-2009 22:19 | |
Seksualiteit |
klaarkomen Vanietta | 11 | 09-07-2003 13:01 | |
Seksualiteit |
Klaarkomen helemaal niet belangrijk... Verwijderd | 56 | 15-05-2002 13:56 |