| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Hmm...
Kun je wel gewoon hosts pingen op het internet? Ga eens naar de DOS console (opdrachtprompt) en type het volgende in: Code:
ping www.google.com ![]() Zelf heb ik het nog niet gedaan / geprobeerd, maar mijn digibetische zusje is het wel gelukt. Dus in principe kan er weinig fout gaan ![]() Zij had MSN Explorer downgeload met MSN en al erin. Zelf gebruik ik liever ICQ ![]() Greetz, Marc S ------------------ ~ imagination fills the void of my existence ~ never leave me alone with a working system, chances are you will regret it :-) ~ [Dit bericht is aangepast door Marc S (25-11-2001).] |
|
|
|
|
|
http://messenger.msn.com/
Gaat gewoon vanzelf ![]() Je hebt al een hotmail account neem ik aan? Gewoon ff die messenger downloaden en je zit erop ![]() |
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Dat was ook eigenlijk wat ik in 1e instantie v plan was, maar m'n vader weerhield me ervan, hij is nogal zuinig op z'n comp en hij dacht dat 't dus al automatisch onder WINDOWS ME zat...Hotmail heb ik btw nog niet (had gehoord dat 't ook met Yahoo kon), maar dat is zo geregeld lijkt me. |
||
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Software & Hardware |
[Internet] Kabelinternet LMP | 19 | 13-04-2005 12:53 | |
| Software & Hardware |
[Firewall] Software firewalls draaien? I-brahimovic | 31 | 19-10-2004 17:41 | |
| Software & Hardware |
[ADSL] Poorten openen/MSN Messenger File Transfer Bhasj | 7 | 14-02-2004 23:41 | |
| Software & Hardware |
MSN- messenger bij ADSL *** | 4 | 25-11-2001 12:41 | |