![]() |
|
Wie kent deze Britse band?
In Groot-Brittannië zijn ze al heel bekend en hebben al twee top tien nummers en een nummer 3 album. Ze schijnen al een paar keer op TMF en MTV zijn geweest (ik heb ze daar echter nooit gezien ![]() Maar het is een rockbandje en ik vind ze super cool.... ![]() Twee Rooster sites: http://www.roosteronline.com en http://www.platinumblind.tk (Nederlands) ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Sorry voor Busted en MCfly fans maar ik vind die twee bands dus echt niets |
![]() |
||
Citaat:
en rollings stones hebben een num mer met rooster er in en de eerste band van eric clapton heette the roosters...vandaar |
![]() |
||
Citaat:
ja het zijn jongens en dus een boyband ![]() Wat hebben we hier allemaal vooroordelen zeg ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
dus het zijn vooroordelen want het klopt niet..... maar als jullie zo triest zijn dat jullie nieuwe bands geen kans te geven omdat ze niet lelijk zijn...mij best... Beetje triest als je na één nummer al gelijk zegt dat het de next busted is.....want ze lijken er niet echt op.....ze worden toevallig wel vergelen met de vroegere rolling stones enzo... maar ik ga hier mn tijd nie meer verpesten aan mensen die denken dat ze stoer zijn omdat ze naar Slipknot en Nirvana luisteren je hoeft de muziek niet leuk te vinden...maar zeg dan gewoon dat het je ding niet is of reageer helemaal niet. Bands afzeiken vind ik gewoon kinderachtig Laatst gewijzigd op 21-06-2005 om 20:40. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
nee zo heette dat een jaar geleden ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Niks tegen hun niet-lelijkheid, zoals grandmommy al zei, ze mogen best voorbijkomen met het geluid uit :zz En ik denk niet dat veel mensen hier denken dat ze stoer omdat ze naar Slipknot en Nirvana luisteren dus wie heeft hier nu de vooroordelen?
||
Citaat:
och jezus volgens mij ken ik dat nummer en ik vind het een zeiknummer. mooi, hoef ik de rest ook niet meer te horen @ koekjes: ja volgens mij is dat ook pas sinds een week of twee dat het weer gayrock genoemd wordt hoor ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
App voor roosters JoVe | 2 | 06-01-2012 17:54 | |
Algemene schoolzaken |
Je nieuwe rooster 2006-2007 Verwijderd | 221 | 23-10-2006 16:41 | |
Algemene schoolzaken |
90-minuten rooster Go | 52 | 05-09-2003 19:10 | |
Algemene schoolzaken |