Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-08-2005, 22:12
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
Char het medium,
Een leraar namens de engelen
Char Margolis is een Amerikaanse vrouw die al meer dan twintig jaar werkt als medium. Ze geeft talloze privéconsulten, maar treedt ook op in tv-programma's en - achter de schermen - in het kader van politieonderzoeken. Zij beschouwt haar gave als haar levensvervulling en noemt zichzelf een 'leraar namens de engelen'.

Hart van velen gestolen
Zij heeft het hart gestolen van duizenden mensen door haar populaire lezingen en haar verschijningen in de media bij programma’s in de Verenigde Staten, Canada en Europa.

( bron: rtl4.nl)

hoe sta jij hier tegenover, vind je dat ze er goed aan doet haar gave zo te gebruiken? of vind je dat ze het meer voorzichzelf moet houden.

wat jij van char?

( alleen serieuse reacties alsjeblieft )
Oud 09-08-2005, 23:26
Verwijderd
Ik vind het wel koddig als mensen dat soort dingen doen, helaas gebeurt het weinig op de nederlandse tv
Oud 10-08-2005, 07:54
lady of the dark
lady of the dark is offline
oh hier is al niet zo lang geleden een topic over geweest trouwens. Maar goed, ik geloof wel in die Char. Het programma is allemaal wel een beetje in ja, hoe zeg je dat, hapklare brokken gehakt. Ze maken het een beetje sensationeler want anders gaan mensen natuurlijk niet kijken. Bijvoorbeeld dat ze er altijd een bekende Nederlander bij halen. (saai vind ik dat, "dus je bent bezig met een nieuwe cd gerard joling? interessant" aaaargh zoiets kan beter zo lang mogelijk geheim blijven) Dat is wel jammer, want daardoor wordt het minder geloofwaardig. Volgens mij is Char zelf wel integer. Alleen door de opzet van dat programma lijkt het wel eens alsof dat niet zo is. En ja, het is inderdaad waar dat ze er wel eens naast zit of lijkt te raden. Maar ja, zelfs de beste voetballer schiet wel eens naast het doel. Mediumschap is moeilijk, en als iemand zich niet open stelt, of Char heeft misschien zelf een slechte dag, dan lukt het wel eens niet. Daar tegen over staat de honderdduizend keer waar op het wel lukt.
Oud 10-08-2005, 11:42
wizkid
wizkid is offline
Ik vind haar ongeloofwaardig juist omdat ze op tv komt en daar haar toespraakjes houdt. Ik weet ook niet echt wat ik van haar manier moet denken waarbij ze zo naar letters en namen gaat vissen.
Oud 10-08-2005, 15:39
Vanima Estel
Vanima Estel is offline
s/Het Medium/een medium/g

Het medium geeft teveel eer. Alsof er maar 1 medium op Aarde rondloopt LOL. Mja, in 'Remy - Alleen op de wereld' misschien.

Hoe dan ook, ik vind dat je een dergelijke gave niet teveel commercieel mag uitbuiten. Daarmee zeg ik niet dat je er geen geld -zakcentje of business- mee mag verdienen. Daarnaast vraag ik mij ook e.e.a. af mbt celebrities, waarom ze zo graag op de teevee komt. Het doet mij denken aan centralisatie terwijl ik verwacht dat iemand met zo'n gave, hart en ziel het niet voor zichzelf doet maar met name om het individu en de wereld te naar een hogere gewaarwording te brengen, om mensen zich te laten verdiepen in het 'paranormale' of 'onbekende'...
Oud 10-08-2005, 16:25
Verwijderd
is het een d?
nee
oh is het een e?
nee
oh is het een f?
Oud 10-08-2005, 16:36
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
Citaat:
Vanima Estel schreef op 10-08-2005 @ 16:39 :
s/Het Medium/een medium/g

Het medium geeft teveel eer. Alsof er maar 1 medium op Aarde rondloopt LOL. Mja, in 'Remy - Alleen op de wereld' misschien.

Hoe dan ook, ik vind dat je een dergelijke gave niet teveel commercieel mag uitbuiten. Daarmee zeg ik niet dat je er geen geld -zakcentje of business- mee mag verdienen. Daarnaast vraag ik mij ook e.e.a. af mbt celebrities, waarom ze zo graag op de teevee komt. Het doet mij denken aan centralisatie terwijl ik verwacht dat iemand met zo'n gave, hart en ziel het niet voor zichzelf doet maar met name om het individu en de wereld te naar een hogere gewaarwording te brengen, om mensen zich te laten verdiepen in het 'paranormale' of 'onbekende'...

ze zegt ook zelf dat ze het doet om mensen te helpen, en zo een groter publiek te kunnen aanspreken, en zo mensen aan te sporen om naar het diepere in hunzelf te zoeken.

ik vind ook daty het allemaal té commercieel is geworden hoor, boeken, dvd volgens mij al. eigen tv show in NL aantal keren in amerikaanse en canadese programma's geweest. nee dat gaat mij ook iets te ver. misschien had ze het bij wat kleinere sceances moeten houden.
Oud 11-08-2005, 23:38
Vejji
Vejji is offline
Oh my im getting something here, does it start with a s? and then a t?
is it stierenpoep?
YES it IS stierenpoep

typische amerikaans geldklopperij, sensatiezucht
Oud 12-08-2005, 11:53
Akilina
Akilina is offline
Ik zag haar een paar dagen geleden in een show van Dr Phil over paragnosten. Ze werd toen echt gedissed door Dr Phil, voornamelijk vanwege het feit dat ze sessies houdt met mensen van 20 minuten voor 200 dollar. Dat is wel veel geld. Als ze er echt op uit is mensen te helpen, verrijk je jezelf toch ook niet op deze manier.

Ik geloof overigens wel dat ze gaven heeft. Ik denk alleen niet dat ze echt in staat is werkelijk contact te maken met overleden mensen. Maar ik denk dat ze wel helderziend is en als het ware in mensen kan kijken en enig inzicht heeft in wat zij denken en voelen. Als die mensen dan denken aan een overleden iemand en bijvoorbeeld een onuitgesproken ruzie die hier betrekking op heeft (en waar die mensen mee zitten), dan kan zij gewoon zeggen (om die mensen te helpen) van ja, Pietje heeft het je vergeven en is nu gelukkig ergens in de hemel.

Op een bepaalde manier kan zij dan misschien wel mensen helpen hun verdriet en zorgen een beetje los te laten. Maar ik denk dat het toch wel bijna altijd zo is dat mensen, zoals Char (die naar alle waarschijnlijkheid wel over bepaalde en bijzondere gave beschikt) dit op een verkeerde manier gaan gebruiken of met een verkeerd doeleinde, namelijk om zijn of haar zakken mee te vullen.
Oud 12-08-2005, 15:44
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
ik ben ook van mening dat 200 dollar/euro voor 20 minuten belachelijk is, en van daaruit vind k het ook geldklopperij.

inderdaad denk ik dat ze best een gave heeft, en mensen ermee kan helpen. maar zoveel geld te vragen, nee dat hoeft niet.
Oud 13-08-2005, 16:05
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
wizkid schreef op 10-08-2005 @ 12:42 :
Ik vind haar ongeloofwaardig juist omdat ze op tv komt en daar haar toespraakjes houdt. Ik weet ook niet echt wat ik van haar manier moet denken waarbij ze zo naar letters en namen gaat vissen.
hehe inderdaad. "Haar naam begint met een M he?"
"Eeeeuuh, nee, met een R"
"Ja maar er zit een M in haar naam"
Wat een wilde gissing is dat zeg.

Wellicht dat ze klein spoortje paranormale gave in zich heeft, maar ik betwijfel het echt dat ze mensen kan helpen en dusdanig helderziend is dat ze namen e.d. weet.
Oud 13-08-2005, 16:06
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
Mr.Ed. schreef op 12-08-2005 @ 16:44 :
ik ben ook van mening dat 200 dollar/euro voor 20 minuten belachelijk is, en van daaruit vind k het ook geldklopperij.

inderdaad denk ik dat ze best een gave heeft, en mensen ermee kan helpen. maar zoveel geld te vragen, nee dat hoeft niet.
mee eens, ze moet zich schamen om hulpzoekende zo uit te buiten.
Oud 16-08-2005, 23:14
The_fairy_queen
The_fairy_queen is offline
Ik geloof er wel in, maar ze word teveel in de schijnwerpers gezet, er zijn genoeg mediums. Maar zij lijkt dat speciale voor de meeste, en dat is erg jammer
Oud 17-08-2005, 06:45
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
En ik maar denken dat het waar is

Akilina heeft gelijk. Zelfs op Char's eigen website staat dat ze 200 dollar vraagt voor 20 minuten en 500 dollar voor 45 minuten Bovendien is het niet eens persoonlijk, maar over de telefoon!!

Char is wel gedaald in mijn achting. Zo te zien gebruikt ze nu haar gaven om er zelf rijk van te worden en dat is nooit de bedoeling van het paranormale
Oud 17-08-2005, 22:45
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 17-08-2005 @ 07:45 :

Akilina heeft gelijk. Zelfs op Char's eigen website staat dat ze 200 dollar vraagt voor 20 minuten en 500 dollar voor 45 minuten Bovendien is het niet eens persoonlijk, maar over de telefoon!!

Char is wel gedaald in mijn achting. Zo te zien gebruikt ze nu haar gaven om er zelf rijk van te worden en dat is nooit de bedoeling van het paranormale
inderdaad vind ik ook, rtl 4 zal der ook heus wel een flinke som betaald hebben om nog een seizoen mee te komen draaien.

kennen misschien mensen hier nog andere bekende paragnosten, etc? behalve jomanda
Oud 18-08-2005, 12:33
Andr01d
Andr01d is offline
Citaat:
catweazle schreef op 10-08-2005 @ 17:25 :
is het een d?
nee
oh is het een e?
nee
oh is het een f?
Bingo..

Yomanda anyone?
Oud 19-08-2005, 17:19
lady of the dark
Citaat:

Nou dan moet ze zich schamen. Ik vind het best een aardig mens, en ik geloof haar ook wel, maar dit zijn wel ascociale prijzen. Ze is niet eens sterker dan een gemiddeld medium. Nou ja, als je zelf naar een medium toe gaat, zorg dan dat je een goedkopere vindt.
Oud 20-08-2005, 15:21
hellion
hellion is offline
Citaat:
lady of the dark schreef op 19-08-2005 @ 18:19 :
Nou dan moet ze zich schamen. Ik vind het best een aardig mens, en ik geloof haar ook wel, maar dit zijn wel ascociale prijzen. Ze is niet eens sterker dan een gemiddeld medium. Nou ja, als je zelf naar een medium toe gaat, zorg dan dat je een goedkopere vindt.
de meeste medium proberen er zo een behoorlijk zakcentje uit te halen du iets goedkoper lukt je maar of het heel veel zal schelen denk ik niet. Dus goedkope medium zoeken is ook maar niks...
Oud 20-08-2005, 18:14
DrunkenMagician
DrunkenMagician is offline
Het is allemaal oplichting! Ze heeft helemaal geen gave, ja ze heeft heel veel kennis van mensen en ze is een redelijk goede actrice! Dit slaat toch nergens op, het is overduidelijk nep....

Maar als ze mensen blij maakt en hoop geeft, mag ze van mij haar gang gaan....
Oud 20-08-2005, 22:13
lady of the dark
Citaat:
hellion schreef op 20-08-2005 @ 16:21 :
de meeste medium proberen er zo een behoorlijk zakcentje uit te halen du iets goedkoper lukt je maar of het heel veel zal schelen denk ik niet. Dus goedkope medium zoeken is ook maar niks...
Ik ken iemand die het voor vijftig euro per uur doet, dus dat lijkt me wel een heel verschil. En tsja, als je er niet in gelooft dan moet je er ook maar niet aan gaan beginnen he.
Oud 21-08-2005, 00:20
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
Citaat:
lady of the dark schreef op 20-08-2005 @ 23:13 :
Ik ken iemand die het voor vijftig euro per uur doet, dus dat lijkt me wel een heel verschil. En tsja, als je er niet in gelooft dan moet je er ook maar niet aan gaan beginnen he.
precies, en eigenlijk ben ik van mening dat elk respecterend medium niet zijn of haar gave moet verkopen voor (zoveel) geld.
Oud 21-08-2005, 09:53
lady of the dark
Citaat:
Mr.Ed. schreef op 17-08-2005 @ 23:45 :
inderdaad vind ik ook, rtl 4 zal der ook heus wel een flinke som betaald hebben om nog een seizoen mee te komen draaien.

kennen misschien mensen hier nog andere bekende paragnosten, etc? behalve jomanda
ehm je hebt Uri Geller, Rosemary Althea, Rosemary Brown (leeft niet meer) en Maria Duval (enorme bedriegster kijk uit) . Koop maar eens een paravisie, daar staat altijd een hoop in.
Oud 21-08-2005, 13:49
Verwijderd
Ik vind het wel bewonderenswaardig dat ze erin geslaagd is om 200 euro in 20 minuten te verdienen.
En het tv-programma is echt enorm grappig, dus van mij mag ze haar gang gaan

Vinden jullie trouwens niet dat jullie wat overdrijven met uitspraken als
Citaat:

Ze verdient gewoon geld en nog veel ook, er zijn zoveel mensen die dat doen..
Oud 21-08-2005, 13:55
Fortuynist
Fortuynist is offline
Gezeur over geld. Alle diensten op aarde kosten geld!
Oud 21-08-2005, 19:49
Vanima Estel
Vanima Estel is offline
Het is grappig, dus ok. Het is dus puur entertainment...?

Citaat:
Fortuynist schreef op 21-08-2005 @ 14:55 :
Gezeur over geld. Alle diensten op aarde kosten geld!
Oh ja, dat is een vette redenatie! Heb jij vrienden? Wat kostte het plaatsen van deze post jou?
Oud 21-08-2005, 20:36
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
Citaat:
lady of the dark schreef op 21-08-2005 @ 10:53 :
ehm je hebt Uri Geller, Rosemary Althea, Rosemary Brown (leeft niet meer) en Maria Duval (enorme bedriegster kijk uit) . Koop maar eens een paravisie, daar staat altijd een hoop in.

omg ik weet nog dat k een keer een talisman van maria duval opgestuurd heb gekrege en dat hij me geluk zou brengen als k zo snel mogelijk 25 euro naar der zou storten
Oud 21-08-2005, 21:34
lady of the dark
Citaat:
Mr.Ed. schreef op 21-08-2005 @ 21:36 :
omg ik weet nog dat k een keer een talisman van maria duval opgestuurd heb gekrege en dat hij me geluk zou brengen als k zo snel mogelijk 25 euro naar der zou storten
En toen je dat niet deed kreeg je dreigbrieven? Ik heb dat in elk geval meegemaakt. De brieven bleven maar komen. Ik ben toen een half jaar later verhuisd (niet vanwege die brieven) en ik weet dus niet hoe lang ze ze nog is blijven sturen. Ik vond het eigenlijk wel komisch. Ik heb ze ook nog heel lang gelezen, maar op een gegeven moment vond ik het welletjes en gooide ze ongeopend weg.
Oud 21-08-2005, 21:45
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
ik denk niet dat dit mens ook maar enige 'paranormale gaven' heeft. nou moet ik eerlijk toegeven dat ik de meeste 'paranormale' dingen gewoon onzin vind, maar dat wil nog niet zeggen dat ik niet redelijk objectief iets kan zeggen. maar goed, ik zal eerder geneigd zijn om het onzin te vinden dan lezers van de paravisie denk ik...

in elk geval, gezien haar optredens, beschikt ze gewoon over een redelijk goede mensenkennis en een gave die we allemaal hebben; mensen aanvoelen. iedereen kan tot op zekere hoogte de stemming en gemoedstoestand van een gesprekspartner aanvoelen (dwz dat je aan de hand van verschillende factoren weet hoe de persoon zich op dat moment voelt).
daarnaast let ze gewoon erg goed op op het gedrag, de kleding, de details van de personen tegenover haar.

doorslaggevend in mijn overtuiging dat ze 'nep' is, is het feit dat ze a)veel vraagt voor weinig prestatie b)letters moet gissen en zo en c)eigenlijk altijd nogal 'obvious' informatie geeft, maar die zo weet te brengen alsof het wereldnieuws is.

volgens mij is zij in staat om tegen een zwangere vrouw te vertellen dat ze een kindje krijgt, en het dan zo te brengen alsof dat niet nogal wiedes is.
Oud 22-08-2005, 09:09
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 21-08-2005 @ 22:45 :
het onzin te vinden dan lezers van de paravisie denk ik...
in elk geval, gezien haar optredens, beschikt ze gewoon over een redelijk goede mensenkennis en een gave die we allemaal hebben; mensen aanvoelen. iedereen kan tot op zekere hoogte de stemming en gemoedstoestand van een gesprekspartner aanvoelen (dwz dat je aan de hand van verschillende factoren weet hoe de persoon zich op dat moment voelt).
daarnaast let ze gewoon erg goed op op het gedrag, de kleding, de details van de personen tegenover haar.

doorslaggevend in mijn overtuiging dat ze 'nep' is, is het feit dat ze a)veel vraagt voor weinig prestatie b)letters moet gissen en zo en c)eigenlijk altijd nogal 'obvious' informatie geeft, maar die zo weet te brengen alsof het wereldnieuws is.
ik denk niet dat het te maken heeft met mensenkennis of stemming van mensen oid. tenslotte kan je met een partij goede mensenkennis nog niet weten of iemand zijn vader/oom/tante/neef/nicht etc. dood is of niet. dat heeft niets met de kleding en de details van personen te maken.

en dat ze nep is, laat ik in het midden. maar om te zeggen dat ze nep is omdat ze veel geld vraagt is natuurlijk geen goede redenering, zou je ook kunnen zeggen dat een een popidool nep is, omdat hij/zij zoveel geld vraagt. ook ik vind het teveel geld, daar niet van. maar dat is geen argument om te zeggen dat ze nep is.

die obvious informatie vind ik niet echt onbvious eerlijk gezegd, kijk als je het heb over dat meneer een rode trui morgen aantrekt zeg ik oke, dat vind ik ook niet wereldnieuws. maar als ze je kan vertellen dat je vader is overleden door zelfmoord, en dat ze weet te vertellen dat dat door pillen komt, en dat er een vrouw bij is geweest. vind k het niet meer zo obvious.
Oud 22-08-2005, 09:23
HenkMul
HenkMul is offline
Ze heeft één 'gave' en dat is dat ze veel aandacht heeft besteed aan de techniek van Cold reading.
Oud 23-08-2005, 16:31
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
Citaat:
HenkMul schreef op 22-08-2005 @ 10:23 :
Ze heeft één 'gave' en dat is dat ze veel aandacht heeft besteed aan de techniek van Cold reading.
dat zou best is kunnen!
Oud 23-08-2005, 17:41
lady of the dark
Citaat:
HenkMul schreef op 22-08-2005 @ 10:23 :
Naaaah dat is té algemeen. Ik denk trouwens wel dat er "mediums" zijn die die techniek wel gebruiken. Char is echt wel een echt medium, ze is alleen niet bijzonder sterk.
Oud 23-08-2005, 18:04
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
Citaat:
lady of the dark schreef op 23-08-2005 @ 18:41 :
Naaaah dat is té algemeen. Ik denk trouwens wel dat er "mediums" zijn die die techniek wel gebruiken. Char is echt wel een echt medium, ze is alleen niet bijzonder sterk.
hoe bedoel je niet zo sterk, waar zie je dat aan dan?
Oud 23-08-2005, 20:28
lady of the dark
Citaat:
Mr.Ed. schreef op 23-08-2005 @ 19:04 :
hoe bedoel je niet zo sterk, waar zie je dat aan dan?
Nou, niet zo sterk qua dat ze niet zo makkelijk contact maakt met de "andere kant". Ze krijgt alleen gevoelens, beelden of letters door. Terwijl een beetje medium rustig een heel gesprek met een overledene kan voeren, net als met een levende. Ze is zeker wel paranormaal begaafd (net als jij een ik) maar medium is wel een overstatement. Ze is paranormaal meer begaafd dan de meeste mensen. Ze is een heel goed psychologe en ze heeft veel uitstraling en dat brengt je vaak verder dan echte begaafdheid.
Oud 23-08-2005, 23:18
HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
lady of the dark schreef op 23-08-2005 @ 21:28 :
Nou, niet zo sterk qua dat ze niet zo makkelijk contact maakt met de "andere kant". Ze krijgt alleen gevoelens, beelden of letters door. Terwijl een beetje medium rustig een heel gesprek met een overledene kan voeren, net als met een levende.
Bottom line, Char is een belabberde cold reader, terwijl 'het echte medium' daar veel meer bedreven in is.
Oud 24-08-2005, 08:05
lady of the dark
Citaat:
HenkMul schreef op 24-08-2005 @ 00:18 :
Bottom line, Char is een belabberde cold reader, terwijl 'het echte medium' daar veel meer bedreven in is.
Nee ze is geen cold reader. Ze is paranormaal meer begaafd dan de meeste mensen, maar meer stelt het ook niet voor. Wat ik wel in haar bewonder is dat ze mystieke zaken bij het grote publiek brengt. Je kan haar vergelijken met André Rieu, een middelmatige violist die het toch voor elkaar gekregen heeft om mensen die zich anders totaal niet voor klassieke muziek zouden interesseren naar Strauss te laten luisteren. (hoe slecht uitgevoerd ook)
Oud 24-08-2005, 09:58
HenkMul
HenkMul is offline
Allemaal leuk en aardig, maar er is geenszins een reden om aan te nemen dat ze paranormaal begaafd is. Gegeven het cold reading-principe kunnen haar zogenaamde paranormale activiteiten heel goed verklaard worden. Het is dus overbodig om er zoiets als het bovennatuurlijke bij te betrekken: Ockham's scheermes, keep it simple.
Oud 24-08-2005, 12:47
Moustache
Moustache is offline
Citaat:
keep it simple.
Oud 24-08-2005, 15:03
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Vanaf morgen komt Char weer op tv

Elke donderdagavond om 21.30u op RTL4.
Oud 24-08-2005, 15:54
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 24-08-2005 @ 16:03 :
Vanaf morgen komt Char weer op tv

Elke donderdagavond om 21.30u op RTL4.
dan kunnen de mensen, die het nog niet gezien hebben zelf gaan oordelen en komen vertellen wat ze ervan vinden
Oud 24-08-2005, 17:43
MarvinMys
MarvinMys is offline
Beste mensen... het is heel simpel....CHAR is gewoon fucking tha real thing!!! En omdat dat te bewijzen nodigt ze ook sceptici uit.... is het dan nie heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel opvallend dat ze ook deze mensen weet te verbazen?!?!?!?!

En om ff op de mensen te reageren die zeggen dat ze gewoon zit te guessen naar letters ensow.... denken jullie dat het makkelijk is om alles luid en duidelijk te horen als het vanuit een ander astraal niveau komt???????? Kbedoel het is geen F*CKING telefoonlijn hoor!!!

En daar komt ook nog eens bij dat wanneer het op echte details aankomt...dat ze dit weet, zonder ook iemand daarover gesproken te hebben.

Bovendien: Char is een goed medium... het is dus een beetje achterlijk om te denken dat ze nep is alleen omdat ze vaak op televisie komt en eraan verdient... Hoe verschilt zij van andere mensen die geld verdienen met hun talenten???

Op zo'n manier zouden we helemaal nix meer kunnen zien... doen bekende voetballers gratis wedstrijden in de achtertuin en iedere beroemde artiest... ach... die kunnen nie beroemd en rijk worden...WANT ALS ZE DAT WEL DOEN DAN ZIJN ZE F*CKING NEP?!?!?!

Denk dus ff heel goed na voordat je iets zegt....
Oud 24-08-2005, 19:50
moon
moon is offline
ik geloof niet in haar gave en tegelijk vind ik het soms toch iets geruststellends hebben ofzo. Dat is waarschijnlijk ook waar zij zo goed op in speelt, ze heeft waarschijnlijk gewoon mensenkennis die ze heel goed gebruikt.
Oud 25-08-2005, 09:43
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
Citaat:
moon schreef op 24-08-2005 @ 20:50 :
ik geloof niet in haar gave en tegelijk vind ik het soms toch iets geruststellends hebben ofzo. Dat is waarschijnlijk ook waar zij zo goed op in speelt, ze heeft waarschijnlijk gewoon mensenkennis die ze heel goed gebruikt.
dat is ongeveer wat henk Mul laat zien zijn link. dat zij door zo geloofwaardig over te komen, een soort van veilig gevoel bij mensen te creeëren waardoor mensen erin zouden gaan geloven.

toch denk ik dat er wel iets van waar is hoor van wat ze doet.
Oud 27-08-2005, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Mr.Ed. schreef op 25-08-2005 @ 10:43 :
dat is ongeveer wat henk Mul laat zien zijn link. dat zij door zo geloofwaardig over te komen, een soort van veilig gevoel bij mensen te creeëren waardoor mensen erin zouden gaan geloven.

toch denk ik dat er wel iets van waar is hoor van wat ze doet.
ik denk ook dat het waar is wat ze doet, alleen vind ik wel dat ze vaak op dingen doorgaat die jij en ik ook kunnen bedenken. het is misschien wat geloofwaardiger als ze wat meer over dingen zegt die niemand kan weten of, meet fijten. dat is dan ook voor de mensen die haar niet geloven niet te ontkennen. ik heb ook haar boeken gelezen en vond die wel geloofwaardig en daardoor heb ik ook meer het gevoel gekregen dat het wel echt is wat ze doet
Oud 28-08-2005, 09:35
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
Citaat:
pink floyd schreef op 27-08-2005 @ 21:13 :
ik denk ook dat het waar is wat ze doet, alleen vind ik wel dat ze vaak op dingen doorgaat die jij en ik ook kunnen bedenken. het is misschien wat geloofwaardiger als ze wat meer over dingen zegt die niemand kan weten of, meet fijten. dat is dan ook voor de mensen die haar niet geloven niet te ontkennen. ik heb ook haar boeken gelezen en vond die wel geloofwaardig en daardoor heb ik ook meer het gevoel gekregen dat het wel echt is wat ze doet
misschien komt het wat duidelijker, geloofwaardiger over zodra je het leest als dat ze het misschien een beetje overdreven doet in een tv show.
Oud 28-08-2005, 11:17
Verwijderd
Citaat:
Mr.Ed. schreef op 28-08-2005 @ 10:35 :
misschien komt het wat duidelijker, geloofwaardiger over zodra je het leest als dat ze het misschien een beetje overdreven doet in een tv show.
ja precies
Oud 29-08-2005, 11:02
haplo
haplo is offline
Citaat:
MarvinMys schreef op 24-08-2005 @ 18:43 :
Bovendien: Char is een goed medium... het is dus een beetje achterlijk om te denken dat ze nep is alleen omdat ze vaak op televisie komt en eraan verdient... Hoe verschilt zij van andere mensen die geld verdienen met hun talenten???
De meeste mensen vinden Char nep omdat ze (terecht) stellen dat die vrouw geen enkel bovennatuurlijk talent heeft.
Oud 30-08-2005, 15:59
DrunkenMagician
DrunkenMagician is offline
Citaat:
haplo schreef op 29-08-2005 @ 12:02 :
De meeste mensen vinden Char nep omdat ze (terecht) stellen dat die vrouw geen enkel bovennatuurlijk talent heeft.
Precies
Oud 01-09-2005, 20:45
mepsteen
mepsteen is offline
ik zit er toevallig net naar te kijken, het lijkt me onzin; veel gevraag is er (waardoor je achter veel kan komen), en erg suggestief, actrice met mensenkennis, idd dat is alles
Oud 01-09-2005, 21:18
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
Citaat:
mepsteen schreef op 01-09-2005 @ 21:45 :
ik zit er toevallig net naar te kijken, het lijkt me onzin; veel gevraag is er (waardoor je achter veel kan komen), en erg suggestief, actrice met mensenkennis, idd dat is alles
ik moet eerlijk zeggen dat ik der ook een beetje nep vond vanavond..

Regels voor berichten