Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ze zegt ook zelf dat ze het doet om mensen te helpen, en zo een groter publiek te kunnen aanspreken, en zo mensen aan te sporen om naar het diepere in hunzelf te zoeken. ik vind ook daty het allemaal té commercieel is geworden hoor, boeken, dvd volgens mij al. eigen tv show in NL aantal keren in amerikaanse en canadese programma's geweest. nee dat gaat mij ook iets te ver. misschien had ze het bij wat kleinere sceances moeten houden.
||
Citaat:
"Eeeeuuh, nee, met een R" "Ja maar er zit een M in haar naam" ![]() ![]() Wellicht dat ze klein spoortje paranormale gave in zich heeft, maar ik betwijfel het echt dat ze mensen kan helpen en dusdanig helderziend is dat ze namen e.d. weet.
||
Citaat:
|
En ik maar denken dat het waar is
![]() Akilina heeft gelijk. Zelfs op Char's eigen website staat dat ze 200 dollar vraagt voor 20 minuten en 500 dollar voor 45 minuten ![]() Char is wel gedaald in mijn achting. Zo te zien gebruikt ze nu haar gaven om er zelf rijk van te worden en dat is nooit de bedoeling van het paranormale ![]()
||
Citaat:
kennen misschien mensen hier nog andere bekende paragnosten, etc? behalve jomanda ![]()
||
Citaat:
Yomanda anyone? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Ik vind het wel bewonderenswaardig dat ze erin geslaagd is om 200 euro in 20 minuten te verdienen.
![]() En het tv-programma is echt enorm grappig, dus van mij mag ze haar gang gaan ![]() Vinden jullie trouwens niet dat jullie wat overdrijven met uitspraken als Citaat:
|
![]() |
||
Het is grappig, dus ok. Het is dus puur entertainment...?
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
omg ik weet nog dat k een keer een talisman van maria duval opgestuurd heb gekrege en dat hij me geluk zou brengen als k zo snel mogelijk 25 euro naar der zou storten ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
en dat ze nep is, laat ik in het midden. maar om te zeggen dat ze nep is omdat ze veel geld vraagt is natuurlijk geen goede redenering, zou je ook kunnen zeggen dat een een popidool nep is, omdat hij/zij zoveel geld vraagt. ook ik vind het teveel geld, daar niet van. maar dat is geen argument om te zeggen dat ze nep is. die obvious informatie vind ik niet echt onbvious eerlijk gezegd, kijk als je het heb over dat meneer een rode trui morgen aantrekt zeg ik oke, dat vind ik ook niet wereldnieuws. maar als ze je kan vertellen dat je vader is overleden door zelfmoord, en dat ze weet te vertellen dat dat door pillen komt, en dat er een vrouw bij is geweest. vind k het niet meer zo obvious.
|
Ze heeft één 'gave' en dat is dat ze veel aandacht heeft besteed aan de techniek van Cold reading.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
toch denk ik dat er wel iets van waar is hoor van wat ze doet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Wat is er tegenwoordig op tv? Verwijderd | 77 | 18-03-2006 22:48 | |
Films, TV & Radio |
Wat is de domste serie/film/show die je ooit op tv hebt gezien? Cherry Springs | 64 | 28-12-2005 01:27 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Ziel, geest of... Copycat | 34 | 03-11-2004 14:21 | |
Films, TV & Radio |
Vanavond: Char, het medium Puppetgirl | 39 | 06-10-2004 08:15 | |
Films, TV & Radio |
Publieke omroep whoz | 47 | 24-09-2004 19:27 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Als je gestorven bent.. [Orgaandonatie] Verwijderd | 44 | 04-01-2003 19:22 |