Wat meer info over mijn zelf en mijn problemen:
Een half jaar geleden heb ik de dignosa Anorexia gekregen en daarvoor ben ik ook onderbehandeling. Ik kan dan ook zeggen dat ik erg goed gaat met eten. Ben bijna weer op een minmaal gewicht. Maar de achter liggende problemen zijn nog totaal niet opgelost en deze worden ook in de behandeling niet to weinig over gesproken.
Ik heb moeilijk jeugd gehad ( mijn ouders hadden/hebben beide een drankprobleem, waardoor veel spanning en ruzies thuis) Ben daarnaast veel gespest op school over mijn uiterlijk( ze zeide altijd dat ikop jongentjes leek

). Daardoor heb ik op het ogenblik een laag zelfbeeld en heb grote hekel aan mezelf.
Laast door een ruzie met me moeder flipte ik en heb overdosis pillen genomen. Moest toen ook naar het ziekenhuis om me buik leeg te laten pompen. Sinds dit voorval ben ik kapot van binnen, voel me vedrietig em rusteloos. De gaan zoveel emotie door me lichaam en ik weet niet wat ik me ze aan moet.
In therapie praten we hier niet over, omdat ik er voor me eetprobeem kom en niet me andere problemen.
Ik heb gevoel dat ik langzaam vedrink emotie die ik geen plek kan geven.
p.s ik woon niet meer thuis....woon zelfs in Engeland maar ben regelmatig thuis)