Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar dat wil op zich niet zeggen dat ze er nu niet bij kunnen zitten... denk dat Fortuyn een goeie kans maakt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Melkert ook leuk. "Hij zit gewoon een lege stoel te filmen!" "Ja, maar wel de lege stoel van Pim Fortuijn." Ik vond Pim het leukste. Weet niet precies door wie hij gespeeld werd, weet iemand?
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ernstige delicten was echt zwaar relaxed ![]() werden ze in de fik gestoken waar de kinderen bij stond echt zielig, moest bijna mee janken met die aflevering ![]() ma goed das een ander topic ![]()
|
De Grave was leuk, 'stoer' een biertje vragen en dan toch het rietje erin
jah dat was zekers wel leuk ![]() wat ook leuk was, was zo'n stukje video van zo'n kinderprogamma... ik ben het broertje van pietje en pietje is blind en doof.. hoe heet je zusje? "neej tis een broertje" ow kijkt je broertje nu ook? *zwaai* "neej hij is blind" ow maar dan luisterd die vast wel ![]() kweet um nie meer pcies ma... echt zoooo lullig!!!!!! echt zielig vonk t ma ik kwam nie meer bij van het lachuh ![]() [Dit bericht is aangepast door Gwennygirl (30-03-2002).]
||
Citaat:
ze is ontslagen of je bedoelde gelijk ontslaan dat mens? lijkt me wel kewl als ze daardoor ontslagen is ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Vanavond: Kopspijkers Verwijderd | 227 | 14-06-2004 13:41 | |
De Kantine |
En hoe was het nieuwjaar ! Verwijderd | 67 | 02-01-2004 19:11 | |
Films, TV & Radio |
Kopspijkers Verwijderd | 47 | 28-09-2003 19:42 | |
Films, TV & Radio |