Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dan stop je de auto, stap je uit, pakt je koffer(s) en steekt over. Nu ga je door de draaideur en dan sta je in de vertrekhal. Je ziet nu heel veel balies en boven je allemaal monitoren. Dan zoek je jouw vlucht op die monitoren (de vluchten staan op volgorde van tijd) en dan staat achter jouw vlucht een nummer. Dit is het nummer van jouw incheckbalie. Loop naar de incheckbalie met dit nummer en sluit achter aan in de rij. Eenmaal aan de beurt vraagt de grondsteward(ess) achter de balie om je paspoort of ID-kaart en die geef je dan af, ook word je gevraagd of je je ticket wilt geven en hiervoor in de plaats krijg je je instapkaart. Op deze instapkaart staat de gate waar je moet zijn en om hoe laat. Je geeft je koffers af en nu ga je naar het gedeelte waar alleen mensen mogen komen die ook daadwerkelijk met het vliegtuig moeten. (volgens mij hoef je niet door de paspoortcontrole, want Engeland doet mee met het Schengenverdrag (eigenlijk niet, maar volgens mij op Schiphol wel ofzo)). Nu is er even tijd voor wat shoppen, alleen geen tax free. Maar ja, dat mag de pret niet drukken. Na een tijdje ga je op zoek naar je gate en geef je als dat wordt omgeroepen je instapkaart aan de steward(ess). Deze doet die dan door een apparaat en dan houdt zij het grote deel en jij krijgt het kleine deel. Dan ga je als dit wordt omgeroepen richting vliegtuig, danwel door de slurf, danwel gewoon over het vliegveld met de bus. Eenmaal in het vliegtuig laat je het kleine strookje zien aan de steward(ess) en deze geeft aan waar je ongeveer zit. Doe je gordel om en na ongeveer een uurtje ben je in Engeland! Laatst gewijzigd op 05-06-2005 om 20:43. |
![]() |
||
Citaat:
Hoelang duurt 't trouwens ongeveer voordat je weer buiten staat?
||
![]() |
Citaat:
Blijf drie maanden hehehehe ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() @ Anneka: ga googlen
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() nja ik vind al dat het 70 centimeter is ongeveer, dus dat wordt krap ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hoeveel kun je eigenlijk lopen in een vliegtuig? Vergelijkbaar met treinen?
||
Citaat:
de mensen achter de balie zeggen waar je naar toe moet gaan. je kunt ook mensen achterna gaan die ook naar engeland gaan. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik was gewoon benieuwd, maar goed commentaar mag.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mbt lopen: ligt er aan hoe groot het vliegtuig is, hoe breed de gangpaden zijn en hoe lang je moet vliegen ed...vaak zijn die karretjes met eten idd een storende factor. ![]() Als het goed is ga ik in mei naar Curacao, dat is wat langer vliegen, ik ben benieuwd wat voor vliegtuig dat is en of je daar wel goed zo nu en dan wat kunt lopen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel # 50 Fantôme | 500 | 20-08-2008 20:11 | |
Psychologie |
Angsten zozze | 10 | 12-03-2007 18:27 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' ('was 't maar wah') Hydrogen | 500 | 07-06-2006 14:17 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Franse programma's nodig!! bubbeltjes | 3 | 21-05-2001 22:27 |