Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2002, 14:21
Marit_temp
Marit_temp is offline
Ik heb nu al een aantal weken een geïrriteerde en verstopt-achtige neus en droge en pijnlijke ogen. Nou vraag ik me af, zouden dit kenmerken van hooikoorts kunnen zijn?
Oud 05-06-2002, 14:29
Nomen-nescio
Nomen-nescio is offline
Symptomen van hooikoorts:

De verschijnselen zijn jeuk en een branderig gevoel in de neus (m.n. de neusslijmvliezen), frequente niesbuien en een waterige afscheiding uit de neus. Soms is er sprake van een lichte benauwdheid. Er is geen koorts.

Staat op dokterdokter.nl
Maar volges mij behoren jeukende ogen ook tot de verschijnselen.. alhoewel ik daar zelf geen last van heb ( mijn ogen gaan juist verschrikkelijk tranen) en wel hooikoorts heb. Maargoed, misschien heb je een lichte vorm..
Oud 08-06-2002, 00:03
[Pierewiet]
[Pierewiet] is offline
Ga naar de dokter en vraag om een onderzoek in het ziekenhuis. Daar wordt dan uitgedokterd waar je allergies voor zou kunnen zijn.
Er zijn middelen voor om het tranen en de jeuk te verminderen zoniet te stoppen.
Oud 08-06-2002, 07:47
Marit_temp
Marit_temp is offline
Citaat:
[Pierewiet] schreef:
Ga naar de dokter en vraag om een onderzoek in het ziekenhuis. Daar wordt dan uitgedokterd waar je allergies voor zou kunnen zijn.
Er zijn middelen voor om het tranen en de jeuk te verminderen zoniet te stoppen.
Ik ben al dertig keer in het ziekenhuis geweest voor tests...ik heb alleen geen allergieën, die door middel van tests vast te stellen zijn. Geen oplossing dus. Oogdruppels heb ik al (ik had geen last van tranen en jeuk, maar van droge ogen...), maar als het iets anders is heb je zo weinig aan druppels voor hooikoorts, hè?
Oud 08-06-2002, 16:38
Snufje
Snufje is offline
Er zijn ook hooikoortstopics aanwezig op dit forum. Deze vindj e door simpelweg 'hooikoorts' als zoekfunctie onderaan deze pagina weergeeft. En ja, dit kan hooikoorts zijn..
Topic gesloten

Regels voor berichten