Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-07-2005, 16:44
Lost My Breath*
Lost My Breath* is offline
Je bent wel erg geinteresseerd in een jongen, jullie hebben al gekust enzo.maar hij heeft ook veel aandacht van ander meisjes en jij van ander jongens.gevolg..jullie hebben niet zo veel tijd voor mekander.als jij wilt afspreken,kan hij weer niet.always the same.nu ben je het wel even beu en begint ook met ander jongens af te spreken, je geeft hem niet meer zoveel aandacht,sms’t ook niet zelf meer. Nu mijn vraag .. Doe ik er wel goed aan om zo “hard to get” te spelen of ga ik hem nu nog meer kwijtraken? Als jullie ook soms hard 2get spelen,willen jullie misschien dan nog tips geven die ik kan toepassen? Thanks

Laatst gewijzigd op 04-07-2005 om 16:53.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-07-2005, 16:47
Lorelei
Lorelei is offline
Wow.. haal dat overschot aan hoofdletters eens weg.
Oud 04-07-2005, 16:48
Estar
Estar is offline
Doe eens om het niet irritant te maken niet bij elk woordje een hoofdletter, als je irritant bent word je minder serieus genomen, is maar een tip.

Maar goed, ik denk niet dat ie je interessant vind want dan zou ie wel meteen voor je gaan en tijd vrij maken.
en hard to get spelen vind ie schjinbaar niet interessant genoeg omdat ie voor jou 10 andere meiden kan krijgen die wel makkelijk zijn.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 16:50
Verwijderd
Ik ben érg geinteresseerd in een jongen, we hebben gezoend, maar hij krijgt ook erg veel aandacht van andere meisjes, en ik van andere jongens. Gevolg hiervan is dat we weinig tijd voor elkaar hebben.
Als ik wil afspreken, kan hij niet, elke keer hetzelfde. Ik heb er nu genoeg van en ga ook afspreken met andere jongens, geef hem minder aandacht en sms niet meer.
Nu is mijn vraag of ik er wel goed aan doe, om op deze manier 'hard to get' te spelen, of raak ik hem hiermee kwijt? Spelen jullie wel eens 'hard to get', en zo ja, hebben jullie dan nog tips voor mij?
Bedankt.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 16:51
Verwijderd
Wat Estar al zei... als hij jou leuk zou vinden, dan zou hij wel tijd voor je vrijmaken en zelf proberen om iets met jou af te spreken.
Waarschijnlijk kun je hem dus niet meer kwijt raken, want je hébt hem niet.

Maak gewoon afspraakjes met die andere jongens, die jou wel leuk vinden, er zit vast wel iemand tussen die jij ook leuk vindt... en vergeet deze jongen
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 16:58
Lost My Breath*
Lost My Breath* is offline
Jezus toch .. zo beter? Maar goed, op wat estar zegt .. het kan wel zijn wat je zegt maar hij blijft hints geven dat hij me wél leuk vindt en dat die ander meiden "gewone vriendinnen" zijn. Op wat sarah zei heb ik meer aan het is eigenlijk wel waar.. maar ik moet dat altijd uit iemand ander's mond horen thank you!
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 16:59
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Lost My Breath* schreef op 04-07-2005 @ 17:58 :
Jezus toch .. zo beter? Maar goed, op wat estar zegt .. het kan wel zijn wat je zegt maar hij blijft hints geven dat hij me wél leuk vindt en dat die ander meiden "gewone vriendinnen" zijn. Op wat sarah zei heb ik meer aan het is eigenlijk wel waar.. maar ik moet dat altijd uit iemand ander's mond horen thank you!
Wat estar en sarah zeggen komt toch ongeveer op hetzelfde neer?

En ja, zo beter.
Oud 04-07-2005, 17:11
Megadeth
Megadeth is offline
Waarom 'hard to get' spelen.. als je hem leuk vindt er gewoon voor gaan anders niet.

Moelijke gedoe altijd
Oud 04-07-2005, 17:14
Boris_Beer
Boris_Beer is offline
Als ik zo lees zijn jullie nog niet erg oud... Of althans ik speel dat soort spelletjes niet meer. Je kunt beter gewoon duidelijk zijn en zeggen wat je nou precies wilt.
Is leuk dat je dadelijk het spelltje gewonnen hebt, maar wat heb je eraan als de jongen die je leuk vindt met een ander gaat daardoor. Het zijn de Olympische Spelen niet...
Oud 04-07-2005, 17:24
Verwijderd
Jongens willen niet hard to get, ze willen easy to use.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 17:28
droomkoningin
droomkoningin is offline
Citaat:
Megadeth schreef op 04-07-2005 @ 18:11 :
Waarom 'hard to get' spelen.. als je hem leuk vindt er gewoon voor gaan anders niet.

Moelijke gedoe altijd
En verspilde energie enzo..
Waarom moeilijk als het makkelijk kan?
Oud 04-07-2005, 17:31
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
nare man schreef op 04-07-2005 @ 18:24 :
Jongens willen niet hard to get, ze willen easy to use.
Ze willen wel hard to get, als de vis gruwelijk "lekker" is
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 17:31
Hijo de Puta
Hijo de Puta is offline
Meiden willen hard to get, jongens spelen het.
Of meiden willen geen hard to get omdat ze te bang zijn om het te vragen, omdat ze geen hints krijgen, waardoor ze de rest van hun periode liggen te huilen, of wat dan ook.

Concentreer je gewoon op iemand anders, klaar?
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 17:43
Estar
Estar is offline
Citaat:
SupaS* schreef op 04-07-2005 @ 18:31 :
Meiden willen hard to get, jongens spelen het.
Of meiden willen geen hard to get omdat ze te bang zijn om het te vragen, omdat ze geen hints krijgen, waardoor ze de rest van hun periode liggen te huilen, of wat dan ook.

Concentreer je gewoon op iemand anders, klaar?

Puberale bullshit noem ik dit.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 04-07-2005 @ 17:50 :
Ik ben érg geinteresseerd in een jongen, we hebben gezoend, maar hij krijgt ook erg veel aandacht van andere meisjes, en ik van andere jongens. Gevolg hiervan is dat we weinig tijd voor elkaar hebben.
Als ik wil afspreken, kan hij niet, elke keer hetzelfde. Ik heb er nu genoeg van en ga ook afspreken met andere jongens, geef hem minder aandacht en sms niet meer.
Nu is mijn vraag of ik er wel goed aan doe, om op deze manier 'hard to get' te spelen, of raak ik hem hiermee kwijt? Spelen jullie wel eens 'hard to get', en zo ja, hebben jullie dan nog tips voor mij?
Bedankt.
Jezus, jij ook al Sarah?

Ontopic: hij speelt, stop wasting your time
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 12:39
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
ik haat mensen die hard to get spelen, wees gewoon duidelijk.
Vind je hem leuk, zeg het hem. Maar geen kutspelletjes spelen.
Oud 07-07-2005, 12:45
WolterB
WolterB is offline
Iets meer duidelijkheid is wel fijn, hoor
Echt hard-to-get werkt frustrerend en mocht je dan na een poos nog moeite eraan willen doen, dan verander je teveel wanneer het toch wat is en dat kan ook weer vor problemen zorgen
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten