Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-06-2005, 17:45
Chronocide
Chronocide is offline
Het is buiten PRACHTIG weer, en hier zitten wij dan, een beetje zielig voor die stink computer te meuren! Foei aan ons!

Maar goed, heeft er iemand nog een idee wat we met dit weer nog meer kunnen doen? (ohne zwemmen, want dat is te makkelijk!)

*En ja, ik weet dat herr forumfuhrer und fuhrerinnen ons verboden heeft onduidelijke titels te gebruiken, maar het is warm weer en dat gebruik ik dus maar als excuus!*
Oud 20-06-2005, 17:51
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Het is veel te warm buiten.
Oud 20-06-2005, 17:52
Bob de Beer
Bob de Beer is offline
De communiceerbeer hield mijn zwembad bezet dus ben ik maar gaan forummen.
Oud 20-06-2005, 17:52
Chronocide
Chronocide is offline
Citaat:
Bob de Beer schreef op 20-06-2005 @ 18:52 :
De communiceerbeer hield mijn zwembad bezet dus ben ik maar gaan forummen.
OK, voor u maakt men een uitzondering.
Oud 20-06-2005, 18:07
Verwijderd
Ik zit nu alleen heel even te kijken omdat ik moet wachten, ga zo nog even lekker zwemmen in het meertje verderop.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 18:08
*Supergirlll*
*Supergirlll* is offline
Ik schaam mij ook diep dat ik binnen zit maar heb tentamenweek
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 18:11
Chronocide
Chronocide is offline
Citaat:
*Supergirlll* schreef op 20-06-2005 @ 19:08 :
Wederom maakt men een uitzondering!
Oud 20-06-2005, 18:15
gurl19
gurl19 is offline
nou keb hele dag op zwembad gelegen.. nu lekker ff binnen, want ik ben helemaal verbrand
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 18:18
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
de communiceerbeer schreef op 20-06-2005 @ 18:51 :
Groot gelijk.
Bovendien heb ik veel te veel in het weekend al buiten gezeten, aangezien ik verbrand ben. Dus ik doe ff rustig aan wat buiten zitten betreft.
Oud 20-06-2005, 18:21
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Glory Days schreef op 20-06-2005 @ 18:52 :
Hoe kom je erbij dat ik niet buiten ben
Precies. Laptop.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 18:23
Verwijderd
Ben vandaag al genoeg buiten geweest.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 18:55
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Alleen al dat rondvliegend ongedierte is wel een nadeel.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 18:59
Spoonie
Spoonie is offline
vanwege mijn knie-operatie moet ik nu nog 2 weken op da bank blijven liggen en behoor ik dus tot een uitzonderings geval
Oud 20-06-2005, 19:09
Auryn
Auryn is offline
Je kunt natuurlijk altijd nog op het dak gaan zonnebaden (als je geen tuin tot je beschikking hebt dan)
Je wordt er bruin van, het is lekker rustig en het uitzicht is ook leuk.
Oud 20-06-2005, 19:12
MTpower
MTpower is offline
Kom net van buiten, maar het begint al aardig af te koelen... dan maar naar binnen, want heb geen zin om meer kleren aan te doen
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 19:24
Verwijderd
leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 19:25
Verwijderd
Citaat:
per piacere schreef op 20-06-2005 @ 20:24 :
leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren
Geef maar toe dat je binnen zit om te kunnen forummen
Met citaat reageren
Auryn
Auryn is offline
Citaat:
Dat probeerde ik nou juist zo hardnekkig te vergeten.
Verwijderd
Citaat:
N00dles schreef op 20-06-2005 @ 20:25 :
Geef maar toe dat je binnen zit om te kunnen forummen
nu eventjes dan
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 19:34
Verwijderd
Citaat:
per piacere schreef op 20-06-2005 @ 20:25 :
nu eventjes dan

"ALL THE TIME!"
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 19:37
Verwijderd
Ik heb de hele dag op het strand gelegen, dus nu mag ik wel even in de schaduw zitten.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 19:37
Verwijderd
Citaat:
N00dles schreef op 20-06-2005 @ 20:34 :
[afbeelding]

"ALL THE TIME!"

jaja, I see dead people
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 19:38
Verwijderd
Kinky.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 19:41
Verwijderd
Citaat:
per piacere schreef op 20-06-2005 @ 20:37 :
jaja, I see dead people
Neuh, "I forum.."
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 21:19
Femic
Femic is offline
De pc staat in de kelder, dus ik zoek hier verkoeling. Best een goede reden toch
Oud 20-06-2005, 21:40
Verwijderd
Ik wil niet op een terras, en ik heb geen tuin/balkon, dus daarom zit ik in de zon binnen, met laptop
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 21:58
PV
PV is offline
Citaat:
Chrome schreef op 20-06-2005 @ 18:45 :
*En ja, ik weet dat herr forumfuhrer und fuhrerinnen ons verboden heeft onduidelijke titels te gebruiken, maar het is warm weer en dat gebruik ik dus maar als excuus!*
En toch is het heel simpel op te lossen.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 22:01
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 20-06-2005 @ 22:40 :
Ik wil niet op een terras, en ik heb geen tuin/balkon, dus daarom zit ik in de zon binnen, met laptop
Wat is er mis met het terras? En Femic: de kelder lijkt me echt een heel a-relaxte plaats om te forummen.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 22:14
Ymir
Ymir is offline
Ik zit de hele dag buiten.

Ik ben verdomme al bijna een neger

dus niet zeuren chroomhoofd.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 20-06-2005 @ 23:01 :
Wat is er mis met het terras? En Femic: de kelder lijkt me echt een heel a-relaxte plaats om te forummen.
Niets mis met een terras op zich, maar hier zitten ze allemaal propvol, dat vind ik niet leuk, wel voor even, maar niet de halve dag.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 23:04
Verwijderd
Waarom denk je dat ik pas na tienen weer online kom, ik ga echt niet met deze fucking hitte achter een PC zitten
Met citaat reageren
Oud 21-06-2005, 08:18
snoopy
snoopy is offline
het is helemaal niet meer zo warm en zonnig
Oud 21-06-2005, 08:19
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 21-06-2005 @ 09:18 :
het is helemaal niet meer zo warm en zonnig
Hier wel warm, maar niet zonnig. Volgens Marjon de Hond komt de zon er wel af en toe door.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2005, 08:24
hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
Chrome schreef op 20-06-2005 @ 18:45 :

Maar goed, heeft er iemand nog een idee wat we met dit weer nog meer kunnen doen? (ohne zwemmen, want dat is te makkelijk!)
Ausser!
Oud 21-06-2005, 16:52
Femic
Femic is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 20-06-2005 @ 23:01 :
En Femic: de kelder lijkt me echt een heel a-relaxte plaats om te forummen.
Waarom? Wij hebben een hele grote kelder, waar ook TV en spelcomputer staat en de PC dus ook. In de winter blijft het hier gewoon lekker (qua temperatuur), omdat de verwarmingsbuizen hier lopen en in de zomer is het heerlijk koel, omdat de zon niet naar binnen komt!
Oud 21-06-2005, 18:01
one.
one. is offline
Ten-ta-men-week.
Oud 21-06-2005, 19:42
Unexplained
Unexplained is offline
Ook achter de PC kun je koude pils drinken, dus in feite maakt het niets uit.
Zeker niet als je met je laptop op je balkon zit. Gezegend is Hij met UMTS.
Oud 21-06-2005, 19:52
Verwijderd
Sja. Wie zal het zeggen.

Het warme weer tast mijn hersens aan.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 11:09
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
SnakeZ schreef op 21-06-2005 @ 19:01 :
Ten-ta-men-week.
eh... ja... dat ook
Oud 22-06-2005, 11:36
Paris
Paris is offline
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 11:36
doornroosje_88
doornroosje_88 is offline
Citaat:
*Supergirlll* schreef op 20-06-2005 @ 19:08 :
eensgelijks
Oud 24-06-2005, 01:57
SuperAn
SuperAn is offline
Ik hoef die hitte niet. Vindt het al erg genoeg dat ik 's nachts moet studeren omdat ik tijdens dit warme weer niet kan nadenken. Laat me dan tenminste lekker binnen zitten forummen
Oud 24-06-2005, 07:22
Verwijderd
waarom ik binnen zit?? heel simpel: ik kan niet tegen deze zon, want ik heb niet genoeg pigment in mijn huid. 1 uur in de zon= rood, 2 uur= rood plus pijn, 3 uur= rood plus pijn en vervellen 3+uur = 2e tot 3e graads verbranden
Met citaat reageren
Oud 24-06-2005, 07:46
Sjoerd
Sjoerd is offline
ik heb gister en eergister de hele dag gezwommen en gezond. ben verbrand. vandaag maar wat meer binnen zitten ofzo.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2005, 16:36
Excalibur
Excalibur is offline
Citaat:
de communiceerbeer schreef op 20-06-2005 @ 18:51 :
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 24-06-2005 @ 08:22 :
waarom ik binnen zit?? heel simpel: ik kan niet tegen deze zon, want ik heb niet genoeg pigment in mijn huid. 1 uur in de zon= rood, 2 uur= rood plus pijn, 3 uur= rood plus pijn en vervellen 3+uur = 2e tot 3e graads verbranden
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten