![]() |
|
![]() |
Weer een aankomend studentje die per sé een notebook wil en in de afgelopen week een beetje gek geworden is van alle mogelijke opties etc. =).
Mijn budget: 850 euro Notebook zal ik gebruiken voor: 'gewone gebruik' (tekstverwerken, mailen, internet), draadloos internet, dvd's kijken, spellen spelen (redelijk grote, Rtc3, Sims2, etc). Ik wil daarom graag een laptop met ongeveer de volgende vereisten: - Processor: minimaal 1,5 GHz - Intern geheugen: minimaal 256 Mb - harddisk: minimaal 30GB - videokaart: minimaal 64 Mb - scherm van minimaal 15" (zeker geen breedbeeld, die vind ik irritant) - battery life van minimaal 2/2,5 uur - Li-ion batterij Nu heb ik een notebook gevonden die vermoedelijk wel aan mijn eisen voldoet, een MaxData 4000a (ongeveer 700 euro). Het is voor mij een compleet onbekend merk. Dus ik heb eigenlijk drie vragen: - Passen de notebookeisen bij hetgeen waarvoor ik het wil gebruiken? - Heeft iemand ervaring met MaxData (4000a)? - Zijn er wellicht nog tips om redelijk goedkope andere laptops te vinden met deze vereisten? [edit] de link van de MaxData op vergelijk.nl: http://www.vergelijk.nl/?pagetype=specs&p_id=19546 [/edit] Laatst gewijzigd op 11-07-2005 om 12:13. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
dell inspiron 6000 vanaf 679 euro
Is dit niet wat? Voor welke studie heb je eigenlijk een laptop nodig? oh sorry is breedbeeld maar toch wel een oké laptopje
Laatst gewijzigd op 12-07-2005 om 00:43. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 12-07-2005 om 16:56. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zal wel aan drivers liggen.
||
![]() |
Citaat:
Je kunt ook een laptop kopen waar je twee accu's in kunt doen, maar dat loopt flink in de kosten. |
![]() |
|
|