Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar, het klopt. Hoe kan je verwachten van iemand te houden als je niet kunt haten en vice versa. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Topruler |
![]() |
||
Citaat:
ik denk dat God over je schouder meekijkt en niet dat hij je verplichtingen oplegt over dingen zoals hoe ga je met haat en afgunst om. ik ben zelf ook Christen maar ik laat me NOOIT beinvloeden door de bijbel, althans niet met dit soort dingen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
in de bijbel staat bijvoorbeeld ook dat mannen die seks met mekaar hebben onmiddelijk te dood veroordeeld moeten worden, maar mij boeit het niet wat kerels met mekaar uitspoken in hells angels clubhuizen. oftewel ik baseer mijn mening niet aan de bijbel snappie religies kunnen je veel leren over respect, liefde en vriendschap etc, maar ga het allemaal streng naleven dat beperk je jezelf alleen maar.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Topruler |
![]() |
||
Citaat:
de bijbel MOET een leidrad zijn in mijn leven? dat dacht ik dus ff niet, iedereen heeft zijn eigen manier van geloven. en de tien geboden kunnen mij niet "redden"? ik vind persoonlijk dat de meeste dingen die Jezus heeft gezegd, dat dat ongeveer wel "omschrijvingen" zijn van de 10 geboden. ga nou naar aanleiding van bovenstaande opmerking asjeblieft niet komen met bullshit in de vorm van voorbeelden etc waar ik het verkeerd zou kunnen hebben. dit is mijn manier van geloven in God en christen zijn, as het je niet bevalt jammer dan
||
Citaat:
en dit gaat over?? dat eerste wat je zegt, is dat erg? het is vrij vertaald gewoon laat je niet verleiden tot slechte dingen. heh?? zeg ik dan dat ik niet leef naar de dingen die Jezus heeft gezegd? ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Christenen moeten meebetalen aan abortus. Verwijderd | 135 | 15-12-2004 20:00 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nederland in verval.... TefnachT | 101 | 22-08-2002 00:01 | |
Psychologie |
Gedichtje over mijn oom: PEDO! HelpMePlease | 111 | 27-06-2002 10:26 | |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |