Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
als we alleen een hoop cellen zijn, dan heeft het echt geen enkel nut, zo WIL ik niet eens denken, anders maak ik er meteen een end aan
hoe down ik ook ben, ik sta mezelf echt niet toe om te denken dat nix nut heeft. en als ik dood ga en het blijkt toch zo te zijn, dan ben ik zwaar gef*ckt |
![]() |
|
Ik denk ook dat wij enkel een hoop bouwsteentjes zijn. Maar dat hele verhaal van dat wij een geest zouden hebben, kan ook voortkomen uit een chemische reactie. En als telepathie ed bestaat, denk ik ook dat dat natuurkundig te verklaren is.
Als je er te lang over nadenkt, wordt je idd een beetje depri, maarja, uiteindelijk zijn ook alle grote geleerden doorgedraaid. Wat ik daarmee wil zeggen: ik denk dat het dan toch zo simpel en niets betekenend in elkaar steekt. Maar gelukkig ben ik ook maar een normaal mens die dit voor het grootste deel van zijn leven vergeet en dus gerust en vrolijk verder kan leven ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De oorsprong van het leven. Chronocide | 46 | 13-04-2005 23:13 | |
Verhalen & Gedichten |
De visie en het visioen Reynaert | 3 | 06-01-2005 23:29 | |
Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheïsme... BiL@L | 62 | 17-09-2003 04:17 | |
Psychologie |
Waarom is de mens vaak zo angstig voor de wereld en het leven? Hippielove | 10 | 07-07-2002 16:48 | |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 | |
ARTistiek |
de zin van het leven (versie 1) stroopwafel | 5 | 22-01-2002 19:36 |