Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2002, 12:27
TefnachT
TefnachT is offline
Soms heb ik wel eens het gevoel alsof je maar een berg cellen bent met een chemische reacties. Dus waarvoor zou je jezelf schamen of waarom zou je werken. Waarom zou je jezelf aan de regels houden die ook zijn bedacht door een chemische reactie. Zelfs nu ik op het forum loop te posten is dat een chemische reactie.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-06-2002, 20:41
Darknezzz
Darknezzz is offline
Hoi,

Haha, jij hebt een aparte manier van redeneren uitgevonden. Maar besef je dat wij niet slechts een hoopje cellen zijn. Behalve ons fysieke lichaam, hebben wij ook nog een astraal lichaam, een ether-lichaam en heel belangrijk, een mentaal lichaam...
Liefs en Bb,
Darknezzz
Oud 15-06-2002, 20:51
Undeclinable
Undeclinable is offline
Citaat:
TefnachT schreef:
Soms heb ik wel eens het gevoel alsof je maar een berg cellen bent met een chemische reacties. Dus waarvoor zou je jezelf schamen of waarom zou je werken. Waarom zou je jezelf aan de regels houden die ook zijn bedacht door een chemische reactie. Zelfs nu ik op het forum loop te posten is dat een chemische reactie.
Ik heb ongeveer hetzelfde gevoel soms ook..mjah ik schenk dr eigenlijk geen aandacht aan..verdwijnt vanzelf weer.. beetje raar gevoel waavan ik ook absoluut geen idee heb wat ik dr mee aan moet eigenlijk....
Oud 17-06-2002, 18:44
TMLWKY
TMLWKY is offline
Citaat:
Darknezzz schreef:
Hoi,

Haha, jij hebt een aparte manier van redeneren uitgevonden. Maar besef je dat wij niet slechts een hoopje cellen zijn. Behalve ons fysieke lichaam, hebben wij ook nog een astraal lichaam, een ether-lichaam en heel belangrijk, een mentaal lichaam...
Liefs en Bb,
Darknezzz
Wicca?
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 09:01
Darknezzz
Darknezzz is offline
Hoi,
Hmmmz noem het zoals je het noemen wil
Liefs en Bb,
Darknezzz
Oud 18-06-2002, 10:40
Verwijderd
als we alleen een hoop cellen zijn, dan heeft het echt geen enkel nut, zo WIL ik niet eens denken, anders maak ik er meteen een end aan
hoe down ik ook ben, ik sta mezelf echt niet toe om te denken dat nix nut heeft. en als ik dood ga en het blijkt toch zo te zijn, dan ben ik zwaar gef*ckt
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 18:53
Steve Le Irwkin
Steve Le Irwkin is offline
Ik denk ook dat wij enkel een hoop bouwsteentjes zijn. Maar dat hele verhaal van dat wij een geest zouden hebben, kan ook voortkomen uit een chemische reactie. En als telepathie ed bestaat, denk ik ook dat dat natuurkundig te verklaren is.
Als je er te lang over nadenkt, wordt je idd een beetje depri, maarja, uiteindelijk zijn ook alle grote geleerden doorgedraaid. Wat ik daarmee wil zeggen: ik denk dat het dan toch zo simpel en niets betekenend in elkaar steekt. Maar gelukkig ben ik ook maar een normaal mens die dit voor het grootste deel van zijn leven vergeet en dus gerust en vrolijk verder kan leven
Oud 18-06-2002, 22:00
TefnachT
TefnachT is offline
Het heeft ook zijn voordelen. Je hoeft je nergens voor te schamen om dat diegene tegenover je maar een hhop cellen is
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten