![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Trouwens, bij mij gaat m'n oor soms ook weer open door harde geluiden ofzoiets. Want ik hoorde weer eens niet goed, sloeg d'r iemand op de tafel, en floeps ik kon weer goed horen ![]() |
![]() |
|
uit laten spuiten bij de assistent van de dokter, maar wat ook wel eens wilt helpen:
olijfolie koken (in de magnetron in een kopje ![]() Je moet wel even je hoofd opzij houden, want anders loopt alle olijfolie eruit. HIermee maak je t vastzittend oorsmeer zacht. Kan zijn dat t probleem dan is opgelost. Maar mocht dat niet zo zijn dan moet je m laten uitspuiten. Het is overigens altijd goed om nu die olie erin te doen (ook voor het uitspuiten) want daarmee maak je t oorsmeer soepelder.
|
Oordruppels, kan ook met sla-olie (ja, echt). Daarna op je zij liggen, met je oor op een handdoek met daaronder een elektrisch kussen. En als het na een dag of vijf nog niet over is, naar de dokter en laten uitspuiten.
|
Ik werd laatst wakker met een dicht oor, zat vocht in. Nadat ik op mijn kop had gestaan en kaakbewegingen maakte, was me oor weer open.
Nu is me oor al meer dan 12 uur dicht, ik heb getrokken aan me oor, kaakbewegingen gemaakt, op me kop gestaan, ademen terwijl ik me neus en mond dicht had, kauwen. Maar niets helpt. Ik heb echt het gevoel dat ik er 80% minder mee hoor. Hoelang moet ik dit nog aanzien, of kan ik beter meteen naar de huisarts gaan en wat kan de dokter doen? Ik ben niet verkouden en zorg ervoor dat er geen water in me oor komt. Kan ik verder nog maatregelen treffen
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
werkt zonnebloemolie ook net zo goed als sla-olie? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Verstopt oor + vakantie Tripp | 5 | 25-07-2010 18:30 | |
Lichaam & Gezondheid |
Constant verstopte Neus Jegor | 5 | 09-07-2007 16:54 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat heb je nou altijd al willen weten over het menselijk lichaam? deel 2 Miracle | 499 | 21-08-2006 11:07 | |
Lichaam & Gezondheid |
oren schoonmaken Verwijderd | 52 | 13-03-2003 22:38 | |
Lichaam & Gezondheid |
buisje Abrikoosje | 4 | 17-10-2002 15:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Verstoppen Dying Bride | 3 | 28-12-2001 21:11 |