Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik werk full-time in een supermarkt en erger me af en toe echt dood aan die klanten. Sommige zijn echt te onbeschoft voor woorden. Lopen ze zomaar het magazijn in en kijken ze je raar aan als je daar wat van zegt. Op de voordeur staat met vrij duidelijke witte letters aangegeven dat we om 19:00 uur sluiten en men scheld je zowat verrot als ze om 19:15 als je net de laatste klant uitlaat niet meer naar binnen mogen voor nog ff snel een krat bier. En dan even niet begrijpen dat ik daar al vanaf 9 uur s'ochtends sta en ook naar huis wil. Vanmiddag had ik trouwens echt het hoogtepunt te pakken. Je hebt van die 2 litercans goedkope melk. Die zijn recyclebaar. De Dekamarkt die bij ons aan de overkant van het water zit die hebben een roll-in bij de fustautomaat staan waar de klant ze in kan zetten zodat ze gerecycled kunnen worden. Die hebben wij niet. Er was dus een klant en die vroeg aan een collega van me of ze die bij ons in kon leveren die naar mij toe kwam om dat te vragen. Nee dat kan niet er zit geen statiegeld op was in eerste instantie mijn antwoord (omdat mensen dat over het algemeen over die dingen vragen) maar nee het ging over het recyclen en of ze ze in kon leveren. Nou nee want dat doen wij niet. 5 minuten later komt die gast terug want ze wou de chef spreken. Dus ik erheen en vraag wat er aan de hand is. Ze vraagt aan mij of ze die can kan inleveren waarop ik nee antwoord. Eerste reactie Ik ben het er niet mee eens de Dekamarkt doet het wel dus dan kan het hier ook. Dus ik zeg nogmaals op vriendelijke toon nee mevrouw wij nemen ze niet aan er staat een vuilnisbak naast de fustautomaat daar kunt u ze ingooien. Ja maar ik koop ze speciaal omdat ze recyclebaar zijn en nu kan ik ze hier niet inleveren en ik vind het een grote schande en ik ga het hoofdkantoor bellen want dit kan allemaal niet en weet ik veel wat nog meer toen heb ik niet meer geluisterd en ben ik weggelopen.
||
Citaat:
![]() ![]() Dan moet iedereen de zelfde ziektenkosten premie gaan betalen. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Consumentengedrag in de supermarkt Lennert15 | 1 | 23-07-2015 19:45 | |
Software & Hardware |
streaming sites: illegaal? JackBrouwer | 4 | 19-03-2012 14:08 | |
Games |
PS3 topic. Verwijderd | 84 | 17-12-2007 13:26 | |
De Kantine |
Zwartboek van de wereld niceman1984 | 29 | 29-03-2004 19:08 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
verschil tussen micro-economisch en macro-economisch fib | 3 | 23-02-2004 21:06 |