Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Maarten, er komen geen zelda games op de ps3 hoor
![]() ![]() En het is wel afgerukt ja dat ze de 399 versie de PS2-BC eruit gehaald hebben. Het was toch een van de redenen dat ik de PS zo geweldig vond, sinds ik wel een stapel PS2 spellen heb liggen en niet mijn PS2 EN mijn PS3 tegelijk aangesloten wil hebben. Het is al een rotzooi genoeg voor mijn tv. |
![]() |
||
Citaat:
![]() is veel meer waard dat alles bij elkaar dan die 100 euro ![]()
||
Citaat:
tja. Of je houdt gewoon je ps2, in mijn geval. Je kan ook nog zelf een meer-gig HD inschroeven als je dat wil.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Gewoon kopen die 60G versie!
|
Zou gewoon gaan voor de 60GB versie. Liever iets meer betalen, zodat je een compleet pakket hebt. Heb 'm al vanaf de eerste dag dat ie in Europa uitkwam. En ondanks dat gamesaanbod summier was, heb ik er al veel plezier aan beleefd hehe. Daarnaast is het gewoon een 'goedkope' en goede BluRay speler. Heb de film 300 laatst gekeken op LCD-tv en dat is genieten geblazen
![]()
||
Citaat:
Ik wacht nog lekker een jaar. Is ie goedkoper, zijn er meer games en is het wat rustiger op de wii. Dat ze die bc eruit hebben gehaald is niet bepaald slim, die 399 versie had ik anders wel erg graag willen hebben, sowieso ook om mijn ps2 achterstand nog effe in te halen.(nog steeds ff12 niet gespeeld ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Yuo kno' it is teh true. De 40 GB versie is te kut voor woorden en de oude versie is overpriced als console. En de goede (exclusieve) games laten ook nog wel even op zich wachten. Tot nu toe hebben ze alleen R&C, maar zelfs die valt lichtelijk tegen. Hoe je het ook bekijkt, de PS3 is een artistieke en (vooralsnog) financiele Titanic. De Sony-fans verliezen hard, deze generatie.
|
Hoezo is de ps3 de artistieke Titanic
![]() Home is nog niet uit dus vergelijkingen met live gaan nog niet op, voor de rest is die console nog niet zo lang op de markt dus het gebrek aan games bashen heeft ook geen zin. en dat sony en microsoft zich uberhaupt hebben bezig gehouden met die net niet pakketen kan ik niet snappen. Op korte termijn win je wel eventueel licht mee, maar je krijgt er alleen maar onduidelijkheid en ontevredenheid mee ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ben niet bepaald fanboy, heb ook PSP en PS2 gehad lol. Ik maak er wel Assassin's creed van. Hoe dan ook, kopen die PS3 wanneer er GAMES voor zijn. En wanneer hij goedkoper is lol. (Al heb ik zelf onderhand ook wel veel meer uitgegeven aan m'n xbox en randaccesoires dan ik wil weten, voornamelijk omdat ik de helft kaduuk maakte ![]()
||
Citaat:
En het is overigens ook altijd zo geweest dat een console vies duur is tot een jaar of 2 na de launch. Zegt dit iets over de console? Neen. Ik snap je wel maar ik begrijp je niet.
|||
Citaat:
Kijk, de PS2 was ook niet metéén buitengewoon succesvol, Maar die had tenminste als voordeel dat de concurrentie nonexistent was in die periode. De Dreamcast was dead on arrival en de Cube en de Xbox moesten nog uitkomen. Bijkomend voordeel: Nintendo had destijds te lijden onder een negatief (lees: kinderlijk) imago en Microsoft werd (en wordt) sowieso met schuine oogjes bekeken. Kat in het bakkie voor Sony dus. Maar de PS3 heeft het een stuk zwaarder, want de Wii verkoopt om onverklaarbare redenen als een gek en Microsoft heeft zich inmiddels bewezen als een serieus te nemen concurrent. Tja, zie dan nog maar eens momentum op te bouwen. Oh en ik wil de Wii helemaal niet verdedigen, dus dat doe ik dan ook maar niet. Citaat:
||
Citaat:
Het gaat nog altijd puur om wat kan de console, welke games komen er voor uit en hoe duur is die in totaal bij aanschaf. 0.0001% gaat een console laten liggen omdat ze sony ineens zo arrogant vinden; .. een stok is snel gevonden als je een hond wil slaan .. Persoonlijk geloof ik er wel in dat over 1 a 2 jaar de PS3 wel als een trein gaat verkopen. Dan zijn er meer titels en is de prijs lager. Degene die nu een PS3 koopt zijn gewoon early adopters. Maar .. MGS .. Home .. Little Big Planet .. GTA 4 . Eerlijk gezegd geloof ik wel dat Sony dit gaat redden (en dat Sony de huidige loop van zaken ongeveer wel verwachtte) .. wat eventuele nieuwsberichten ook zeggen .. |
![]() |
|||
Citaat:
Je hebt natuurlijk gelijk, het gaat om wat een console kan. Ik beweer dan ook niet dat hun arrogantie de enige reden is. Maar het speelt wel degelijk een rol, gelet op de reacties. Kijk, die principes zouden natuurlijk als sneeuw voor de zon verdwijnen als de PS3 gunstiger geprijsd zou zijn. Zeker. Maar herinneringen aan de "roerige periodes" (denk aan de E3-aanfluitingen in het algemeen en het Killzone-fiasco in het bijzonder) weerhouden mij en velen anderen ervan om dergelijke bedragen op te hoesten die ze er normaal gesproken misschien wél voor over zouden hebben. En dan zijn er nog vele andere factoren die Sony op een bepaalde manier tegenwerken. Geen BC, moeilijke hardware architectuur, geen noemenswaardige output-verschillen met de 360, inferieure on-line service etc. Mja. Het zit ze gewoon even niet mee hé? Citaat:
Voor wat betreft de games: MGS is natuurlijk een heel belangrijk stokpaardje voor Sony, maar als ze die kwijtraken als exclusive is dat toch wel een forse klap in het gezicht. GTA IV valt sowieso sterk in het voordeel uit van de 360, omdat die, behalve de reguliere game, ook nog eens significante DLC krijgt die niet te downloaden zal zijn voor de PS3. Het gaat hier om minstens twee volwaardige episodes (uren extra gameplay) en wat andere shit, dus we hebben het wel ergens over. En als Sony de huidge stand van zaken echt kon voorzien, dan maakt dat hun stupide publiciteitsblunders alleen maar hilarischer. En het slaafse gedrag van de rabiate Sony-fanboys triester, maar dat terzijde ![]()
|
haha, de achterstand van de wii op de 360 was ook ontzettend groot, en nu is de achterstand van de ps3 op de 360 en wii ineens ontzettend groot. niet bepaald een sterk argument ![]() O ja, nintendo heeft nog steeds een kiddy imago, maar buit dat nu slim uit ipv er slachtoffer van te worden. en europa sony land te noemen is niet waar. De vs is een xbox land en japan een anti xbox land. Dat europa de ps altijd tof heeft gevonden is onze voorkeur aan games en imago. En over arogantie, die tijd heeft microsoft ook gehad, en momenteel is nintendo ook weer lekker bezig, die komt gewoon als het effe lekker gaat met zo'n bedrijf. Het heeft pas effect op de consument als die het merkt in de games of in de console zelf, wat er op de e3 gebeurt zal iemand die een console koopt worst wezen. Dat jij in de ps3 en wii zwakke dingen gaat zoeken en ik eerder in de 360 en ps3 heeft te maken dat consumenten hun eigen aankoop altijd zullen verdedigen, zit in de psyche van de mens. Dit is ook de reden dat er mensen waren en nog steeds zijn die de n64 een beter console noemen dan de ps ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
Atheist tot in de kist Laatst gewijzigd op 31-10-2007 om 18:31. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Het gaat niet om de voorkeur voor een bepaald type games, het gaat om de onvoorwaardelijke steun. In Europa zal de PS3 het zeer goed doen, om de doodeenvoudige reden dat we niet even wat langer stilstaan bij wat we kopen. Als MS de boel net zo ernstig zou hebben verneukt als Sony zou de box nooit zo goed verkopen. Citaat:
![]() Enkelen van mijn favoriete games verschenen op de N64, maar verder is het idd redelijk raar om te zeggen dat hij beter is dan de PS. Toch vind ik de library aan echte topgames van die laatste zwaar overrated.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En dat mensen na het drama van de krassen nog steeds 360 kopen zou dan ook raar moeten zijn, of denk jij dat de consumenten meer zitten met het killzone drama op de e3? Ik geef je wel gelijk dat de gameafdeling bij sony niet meer weet wat voor en achter is, alleen heeft de consument daar tot nu toe in de winkel niet veel van gemerkt(ok, de early addaptors moeten zich wel intens hard genaaid voelen, maar over het fanboy gehalte van deze groep zijn we het eens ![]() En de ps was/is qua games idd zeer overrated, maar dat is allemaal wel erg offtopic ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk dat de ps3 zeker gaat terugkomen.
XBOX vind ik persoonlijk een klote console met een klote besturing. 3 vrienden van me hebben dat ding. Een kennis van me heeft PS3, dat ding ziet er veel gelikter uit qua spellen. Ook al zijn er nog niet veel titels. Dat komt wel goed. En de wi..echt...paar flutspelletjes. Schiet niet op. Al die gekke japanners vinden het leuk om beetje rond te zwieren met de nunchuks. Ik let niet op specificaties. Ik let op de gameplay en de spellen. Daar doe jet het nog altijd voor. + dat je gratis online kan. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
De firmware die je meekrijgt op je PS3 zal ook wel PS2 games supporten, maar een stuk minder. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Fifa 13 PS3 AimaneLuiz | 7 | 22-11-2013 19:33 | |
Software & Hardware |
XBMC - Maak van je systeem een mediacenter freyk | 10 | 02-01-2011 10:48 | |