Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Nou ik ben vandaag voor het eerst geweest... dat is toch best wel heftig ook al als je die afdeling in komt krijg je meteen al zo'n gevoel van wie weet zit ik hier wel een tijdje. Maar over het gesprek aan de ene kant viel het nog wel mee, eerst een voorstel rondje van de familie en die dokter en een andere vrouw die er bij zat (zij leek erg op onze vertrouwenspersoon van school wat een toeval). Daarna werden er vragen gesteld aan ons en vooral aan mij over vanalles en nog wat en schreef hij m'n lengte en gewicht op wat jammer genoeg duidelijk te laag was. Later kwam hij met een formule over gewicht, eten, drinken enzo van wat je moest eten om zwaarder te worden. Maar vond het wel vervelend want had het gevoel bij die man dat hij dacht dat wij nog helemaal niet ver waren met het probleem proberen te verhelpen wat helemaal niet zo is, want zit er al tijden mee te kloten. Maar ik kreeg wel het gevoel van ze dat het mijn keuze was of ik nu een opname of een dagbehandeling wilde. Dat had ik eigenlijk nie gedacht, dacht altijd dat hun dat voor je deden. Maarjah volgende week maandag weer afspraak alleen dan nu alleen dus dat wordt een heleboel vragen ![]() En Sonho bedankt ik zal eens kijken voor dat blaadje ![]() Iedereen in ieder geval weer erg bedankt ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.avrogezondheid.nl/vingera...n/20050728.asp
En voor de aflevering zelf kun je of op die site even kijken of dat lukt of bij www.uitzendinggemist.nl kijken bij 'Vinger aan de pols' op donderdag ![]() Misschien heb je er wat aan. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Voeding & gezondheid topic #17 =zwart wit= | 500 | 10-04-2007 13:44 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #80 rare kwast | 496 | 03-01-2007 22:41 | |
Psychologie |
Wanneer kan je je ''vrijwillig'' laten opnemen? love-THE-world | 12 | 02-01-2007 12:37 | |
Lichaam & Gezondheid |
eetprobleem? love-THE-world | 333 | 19-06-2005 07:42 | |
Psychologie |
"opgenomen worden" neok | 12 | 07-12-2003 20:27 | |
Psychologie |
Jongerenblad whY morgen te koop! Redactie PM | 99 | 11-06-2003 15:36 |