Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Clou: liefde overwint alle angsten. (in dit geval dus ook de dood)
Wat er gebeurd is: Beide personen zijn dood. De jongen omdat hij het zelf wilde. Het meisje omdat ze voor hem gestorven is. Ze is gestorven om hem terug te krijgen. Natuurlijk kan dit in de werkelijkheid niet, maar het was dan ook niet een verhaal dat in het echt kon gebeuren. Grotendeels is het gebaseerd op een eigen ervaring en ik denk dat de jongen in het verhaal wel beseft dat het om hem gaat. Sommige dingen zullen voor hem erg bekend zijn. Ik weet niet hoe jij het opvat, dus kan ik niet oordelen of het goed of fout is. Het moet zo zijn dat die jongen liefde laat blijken voor de ik-persoon. Het woord 'herkenning' was voor mij eigenlijk ook een struikelblok, maar ik wist gewoon niet hoe ik dat kon vermijden. Ik zal nog een keer kijken of ik er op sommige plaatsen iets anders van kan maken. |
![]() |
||
Ow, nu begrijp ik hem... Misschien kan je het eind iets meer verduidelijken, want het idee erachter vind ik echt heel goed, maar het komt nu net niet goed genoeg tot uiting, naar mijn idee. En ik snapte wel dat die jongen zijn liefde liet blijken voor de ik-persoon. Het begin zet je wel een beetje op het verkeerde been, ik dacht aan een of andere geheim genootschap of zo
![]() Ik vind hem wel mooi, trouwens ![]() [edit] Deze was ik nog vergeten te noemen daarstraks: Citaat:
|
![]() |
Dat begin was eigenlijk precies de bedoeling
![]() ![]() Ik denk niet dat ik het einde ga veranderen, want ik ben bang dat het dan niet meer mooi wordt. Dit is een van de verhalen die wel redelijk gelukt is en als ik daar nu nog iets aan ga veranderen, denk ik dat ik het verknal. Bedankt voor je mening! Laatst gewijzigd op 01-07-2005 om 13:34. |
![]() |
|
Hee Kerboga,
Het is een mooi verhaal, maar zoals Vogelvrij alzei is de clou niet echt duidelijk. Nou had ik eerst de reacties gelezen en toen pas het verhaal, dus wist ik wat de clou was. Het is niet echt duidelijk dat die persoon dood is. Maar het is een mooi verhaal ![]()
|||
Verwijderd
|
Neen, niet nogmaals die levenspunten
![]() Citaat:
Citaat:
Verder een aardig stuk, mje. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dit verhaal was er eerder dan jouw ding hoor, alleen niet gepost omdat er toen iets waarom ik nog niet wilde posten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Jij ontkent, maar is misschien wel de waarheid Verwijderd | 9 | 07-04-2010 22:33 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
discussie nederlands 18Helen18 | 1 | 16-01-2006 17:19 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Rushton discussie Verwijderd | 18 | 02-03-2004 17:38 | |
Beleidszaken |
De meest interessante discussies ontstaan offtopic. hamer&sikkel | 17 | 06-09-2003 15:49 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
probleem: morgen discussie Nederlands Arnold | 0 | 13-03-2002 16:20 |