Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Vond het wel leuk om te kijken en de meeste zongen echt super goed!
||
Citaat:
En ik vond Jamai ook heel erg meevallen. ![]() @ synclinorium: Als je zoiets in een musical hoort dan past dat er perfect in en heb je d'r totaal geen 'last' van dat het een vertaling is.
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat zongen ze trouwens? Ik lik de stront van je reet tralalala ? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() lol |
![]() |
||
Citaat:
had zelf eerst ook zoiets ja "JCS" in t Nederlands is niks, maar vond het erg meevallen... en Simba was ronduit slecht! Nu hoef ik al helemaal niet meer naar de Nederlandse versie ![]() Vond het decor trouwens wel heel erg bijzonder!!!!
Welkom, Kinky. Je laatste bezoek: 10-05-2007 om 23:58
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Chantal award gewonnen
![]() Vond het verder eigenlijk vooral beroerd en Vera Mann(elijk) maakte allerlei domme opmerkingen. Overigens keek Joke de Kruijf niet echt blij toen ze die award niet in de wacht wist te slepen. Beauty and the beast was veelbelovend en ga daar dan ook zeker heen! |
![]() |
|
ik zat in de zaal
![]() Vond de lion king meevallen... De simba die ik toen had was echt verschrikkelijk.. haalde niet alle noten etc. daarom vond ki Simba (danny) helemaal niet zo erg.. Kheb het niet zo op Pia Douwes maar vond het cabaret stuk erg cool en JSC vond ik ook niet slecht.. maar goed in vergelijking met broadway of engeland is NL altijd een tegenvaller..
||
![]() |
Citaat:
![]() Ze mag dan een "groentje" zijn, maar dat maakt haar niet minder dan een ander. Overigens hoefde ze dat niet ZO overtuigend te spelen dat ik de twee volgende dagen met een grijns op mijn gezicht heb rondgelopen en een heel vreemd, debiel gevoel wat eigenlijk niet zou moeten kunnen! Dus ![]() |
|
|