Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2002, 10:57
STAR86
STAR86 is offline
Heey allemaal!!!
Mijn vriend en ik willen graag bij elkaar slapen alleen heb ik geen idee hoe ik het een beetje goed bij mijn ouders kan brengen! Hebben jullie ook tips over hoe jullie dat hebben aangepakt en mocht het ook meteen? Alvast heel erg bedankt!!!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 11:50
The_Vampire
The_Vampire is offline
Dat hangt af van ouders tot ouders. Ik had de taak mijn vriendin haar ouders te overtuigen... Wat eigenlijk best wel goed gegaan is.

Zeker vermelden dat je elkaar heel graag ziet en volledig vertrouwd. Ook zeggen dat je hier hebt over gepraat met je vriend, en dat jullie er beiden klaar voor zijn. Zeggen dat je een condoom gaat gebruiken,...

Argumenten genoeg...
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 11:58
vixen
vixen is offline
hell, ik bennet helemaal met the vampire eens, maar ik wil toch wel even zeggen dat het ook anders kan als je je ouders niet overtuigd krijg... zie vampires plan zeg maar als plan A en als plan A niet lukt kun je altijd nog plan B proberen which is gewoon 's nachts heel laat thuiskomen inclusief vriend en dan bij elkaar slapen en de volgende ochtend je ouders shocken door met hem je kamer uit te komen

ok eerst zijn ze heel boos maar daarna mag het wel, worked for me!
maar plan A is toch wel iets verstandiger en volwassener
Oud 12-06-2002, 12:39
Anal Avenger
Anal Avenger is offline
ik kwam met een meisje thuis op vrijdag middag en mijn vader ging 10 minuten later naar vrankrijk dus toen is ze blijven slapen. Maar mijn vader zou daar sowieso niet moeilijk over doen.
Oud 12-06-2002, 13:16
Oen
Oen is offline
Ik zij, pap kan I zaterdag blijven slapen? Hij: is goed hoor.
Dankje wel pap

Maar bij haar ging het wat lastiger, en heb ik die dag me van me goede kant bij haar laten zien. En dus moest de moeder wel ja zeggen, nu slapen we ongeveer een keer in de week samen.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 13:53
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
bij mij ging t beetje vanzelf zijn ouders waren op vak en ik zou die week op vak gaan dus ik zei dat ik daar bleef omdat t makkelijker was want ik wou m nog zien voor ik zou vertrekken en tja toen zijn we gewoon elk weekend bij elkaar blijve slapen...
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 13:57
muckymouse
muckymouse is offline
kheb nie veel keus, we wonen best ver uit elkaar vandaan.

en mijn ouders doen nietzo moeilijk
Oud 12-06-2002, 14:14
Verwijderd
Gewoon vragen:
"is het goed als ik zaterdag bij Joost blijf slapen?"

En dan geowon normaal vragen zoals je zou vragen om bij een vriendin te mogen slapen..
EN niet speciaal gan lachen..

Op deze manier lijkt het minder vreemd en lkijkt het er niet op dat je wa wilt gaan doen..
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 14:53
Kl@proosje
Kl@proosje is offline
Mijn ouders zijn wat dat betrefd echt supermakkelijk....ik kwam thuis samen met S. (mn vriendje) en zei; maggie blijven slapen? Zeiden mn ouwtjes; als jullie zelf maar voor een slaapplekje voor hem zorgen!

Maar als je ouders moeilijk doen....gewoon idd een volwassen gesprek aan gaan en vragen naar hun argumenten waarom het niet mag.

Zijn ze bang dat jullie onveilig zullen vrijen? zijn ze er uberhaupt niet voor als jullie sex zouden hebben? Vertrouwen ze jou of je vriend niet? Etc. etc.

Succes....
Kl@proosje
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 15:20
softie
softie is offline
Zeg gewoon tegen je ouders dat je vriend samen met nog een paar anderen een film marathon ga houden, de hele nacht door films kijken... mocht bij mij ook na 3 weken
maargoed, wij kregen ruzie met die anderen en toen hadden we de nacht voor onszelf... der is overigens niets gebeurt toen, alleen een beetje zoenen

je ken het altijd proberen

xxxxxxxxxxies Jesjuhhh

ps: ik heb nu al bijna 18 weken niet meer thuis geslapen in het weekend
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 15:24
MissU
MissU is offline
Hey!!
Het zelfde probleem hebben wij ook gehad.
Ik wist bijna zeker dat het niet mocht.
Maaaaaaar toen was er een feestje... allebei onze ouders waren daar... en mijn vriend ging nog uit... zijn vader vroeg of ik ook mee ging met mijn vriend. Ik zei: ja, ik wil wel, maar ik weet niet hoe ik naar huis moet, toen zei hij: dan blijf je toch slapen..... duz ik naar me mams, en ik heb heel vlug gevraagt of het goed was.... en ja hoor... het mocht gewoon!!! echt geweldig!!!

btw: ze hadden allemaal wel iets op, maar het beste is denk ik om het op een onverwacht moment te vragen, terwijl ze met anderen aan het praten zijn bijvoorbeeld....

Succes!!!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 15:25
Verwijderd
Ik denk trouwens dat deze topic eerder op L&R of Dk hoort..
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 17:58
skyscraper
skyscraper is offline
Gaat naar je ouders toe, en zegt: PAPPA EN MAMMA, wij zijn nu oud genoeg om de juiste beslissingen te maken en we willen bij elkaar slapen
Oud 12-06-2002, 19:06
girl4you
girl4you is offline
ik heb nu meerdan een jaar maar mag nog steeds niet bij hem slapen .. of hij bij mij ... van me ma zou het wel moge , want me hemelvaartsdag heeft ie ook vanaf 6 uur s'morgens bij me geslapen... maar we moesten eruit voordat me vader iit bed kwam ... duzz van me pa mag et niet en van zijn ouders al helemaaal niet ... moge we nog geeneens naar bove duzz slapen denk ik nog lang niet ! majah ... dan maar w8en duzz ik heb geen idee hoe je het goed bij ze kan brengen
Oud 12-06-2002, 21:06
martine17
martine17 is offline
ik mocht ook niet bij mijn vriendje slapen in het begin. mijn oplossing: stiekem doen. zijn ouders waren supermakkelijk, die wisten dat ik het niet mocht,maar zij vonden het niet erg. ik zei toen ieder weekend dat ik bij een vriendin ging slapen (dat was normaal, dat deden we bijna altijd), en dan ging ik bij mijn vriendje slapen. mijn ouders kwamen er veel later pas achter. mijn moeder had mijn vriendin opgebeld, om mij iets te vragen, maar ik was er niet. OEPS! maar ja, ze waren even boos, maar na een tijdje zagen ze wel in dat het geen zin had het te verbieden. En nu slaap ik er zo vaak als ik wil. is ook een manier!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 21:13
Lindansje
Lindansje is offline
Citaat:
martine17 schreef:
ik mocht ook niet bij mijn vriendje slapen in het begin. mijn oplossing: stiekem doen. zijn ouders waren supermakkelijk, die wisten dat ik het niet mocht,maar zij vonden het niet erg. ik zei toen ieder weekend dat ik bij een vriendin ging slapen (dat was normaal, dat deden we bijna altijd), en dan ging ik bij mijn vriendje slapen. mijn ouders kwamen er veel later pas achter. mijn moeder had mijn vriendin opgebeld, om mij iets te vragen, maar ik was er niet. OEPS! maar ja, ze waren even boos, maar na een tijdje zagen ze wel in dat het geen zin had het te verbieden. En nu slaap ik er zo vaak als ik wil. is ook een manier!
IMHO een redelijk puberale oplossing...
Oud 12-06-2002, 21:40
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Citaat:
girl4you schreef:
ik heb nu meerdan een jaar maar mag nog steeds niet bij hem slapen .. of hij bij mij ... van me ma zou het wel moge , want me hemelvaartsdag heeft ie ook vanaf 6 uur s'morgens bij me geslapen... maar we moesten eruit voordat me vader iit bed kwam ... duzz van me pa mag et niet en van zijn ouders al helemaaal niet ... moge we nog geeneens naar bove duzz slapen denk ik nog lang niet ! majah ... dan maar w8en duzz ik heb geen idee hoe je het goed bij ze kan brengen
Bes wel ouderwets ik mag wel van mijn moeder.
Oud 12-06-2002, 22:00
muckymouse
muckymouse is offline
Citaat:
girl4you schreef:
best wel dom van die ouders, en ouderwets.
Mijn moeder zei zoiets van, tja als je zoiets wil doen, en ik verbied t je, dan doe je t toch wel stiekem ergens anders. Dan heeft ze liever dat ik t veilig in me bedje doe, dan ergens buiten in de bosjes ofzo
Oud 12-06-2002, 23:54
Verwijderd
Citaat:
muckymouse schreef:
Mijn moeder zei zoiets van, tja als je zoiets wil doen, en ik verbied t je, dan doe je t toch wel stiekem ergens anders. Dan heeft ze liever dat ik t veilig in me bedje doe, dan ergens buiten in de bosjes ofzo
Dat heet: vertrouwen hebben in je kind. Eigenlijk vind ik het verbieden om bij een vriend te slapen gewoon een belediging van het kind...alsof een meisje van 16 niet voor zichzelf kan bepalen wat ze wel en niet wil. Alsof een meisje van 16 niet alláng op de hoogte is van alles wat er op dat gebied te weten is. Dan vind ik het niet echt getuigen van veel vertrouwen in dat meisje om het als ouders te verbieden. Ronduit kinderachtig.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 05:44
Kennedy
Kennedy is offline
Citaat:
Lindansje schreef:
IMHO een redelijk puberale oplossing...
wie is er nou puberaal? zij of haar ouders?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 06:24
ZHAzha
ZHAzha is offline
Ik had net een week met mijn vriend toen ik bij hem ging slapen.. Mijn ouders wisten dit ook niet en heb eenmaand ofzow erover gelogen..
Toen vroeg ik een x aan mijn moeder.. Mag ik bij niels slapen..
Toen moest ze even nadenken en toen zei ze.. het iswel serieus tussen jullie he? ik zeggen jah.. toen zei ze ja het mag ik vertrouw je wel!

ikke JIPPIE!!!!
Oud 13-06-2002, 09:26
M@TRIX
M@TRIX is offline
als ik da tege mijn ouders zou zegge zouk gewoon zegge ist goed als ze hier slaapt...
zegge ze nee, vraag je waarom nie

geve ze als argument da ze nie wille da je sex hebt GOOI JE het erop dat je tog wel sex hebt.. anders dan wel in de buitenlucht...

helpt bij mij wel
Oud 13-06-2002, 09:47
Lindansje
Lindansje is offline
Citaat:
Kennedy schreef:

wie is er nou puberaal? zij of haar ouders?
zij natuurlijk...

als het niet mag, dan wacht je gewoon, dan ga je niet leigen tegen je ouders

imho behoorlijk kinderachtig, maar ja, das mijn mening...
Oud 13-06-2002, 09:52
sneakie
sneakie is offline
ik en mijn vriendin willen ook bij elkaar blijven slapen, maar wij hebben het op een andere manier geregeld zodat we wel mogen blijven slapen bij elkaar, de ouders van mijn vriendin hebben liever niet dat wij op 1 kamer slapen, maar mijn ouders zijn daar vrij relax in, en mijn moeder heeft tegen haar ouders gezegd van als ze blijft slapen dan slaapt ze zogenaamd op de logeerkamer, maar ze komt dan in het echt gewoon bij mij in bed.
We hebben gewoon iets bedacht zodat ze wel moet blijven slapen bij me , we gaan namelijk zo'n zomertour maken met de trein, en daarvoor moeten we heel vroeg het nest uit, en aangezien er geen trein bij haar thuis in de buurt is maar wel bij mij, lijkt het vrij logisch dat het beter is als ze hier blijft slapen, mijn moeder heeft het er met de ouders van haar al over gehad en deze stemde toe misschien moeten jullie ook iets verzinnen waardoor jullie wel bij elkaar moeten blijven slapen, in ieder geval veel suc6
Oud 13-06-2002, 09:57
girl4you
girl4you is offline
Citaat:
stoepkrijtje schreef:

Bes wel ouderwets ik mag wel van mijn moeder.
ik weet et .. ze zijn ook ouderwets vindt me vriend zelf ook en hij vindt het ook niet leuk .. hij heeft er al veel discussies thuis over gehad .. elke x als hi jer normaal over wilt praten dan doet z'n ma netalsof hij niet bestaat of ze begint te schreeuwen
Oud 13-06-2002, 12:09
~Golvend Badeendje~
~Golvend Badeendje~ is offline
Hm ik vroeg gewoon wanneer we bij elkaar mochten slapen.

En daar kwam uit dat het mag als we 6 maanden hebben. Nog precies 1 maandje dus
Oud 18-06-2002, 12:57
Nushka
Nushka is offline
Hihi, mijn ex was voor t eerst bij ons thuis op mn verjaardag, en twas toch wel zielig voor m om door die regen nog 20 minuten te fietsen (Mum, i love u)
En mn huidige boy woont 200 km bij me vandaan, dus dan moeten we wel bij elkaar slapen

xxx
Oud 18-06-2002, 14:41
duister_meisje
duister_meisje is offline
Mijn ouders zijn er o zich redelijk gemakkelijk in, behalve dta hij dan niet bij mij op de kamer mag logeren

de eerste keer dat ik het vroeg:

ik: pap, mam, mag mn vriend hier logeren??
ouders: Ja hoor dat mag wel.
ik: mag hij dan bij mij op de kamer slapen?
ouders: nee, maar hij mag wel op de logeer kamer

dus tjah... nu nog steeeds zow

liefs
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 16:13
Tox
Tox is offline
Mijn ouders vinden het nie erg, (we hebben nog nie bijelkaar geslapen), maar we denken dat haar ouders het iets minder vinden. Maar ja heb ik nie zoveel moeite mee, alles op zijn tijd. Heb heus geen haast
Oud 19-06-2002, 17:13
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
STAR86 schreef:
Heey allemaal!!!
Mijn vriend en ik willen graag bij elkaar slapen alleen heb ik geen idee hoe ik het een beetje goed bij mijn ouders kan brengen! Hebben jullie ook tips over hoe jullie dat hebben aangepakt en mocht het ook meteen? Alvast heel erg bedankt!!!
nou.... mijn ouders hebbe der niet zo'n probleem mee gehad maar van haar ouders mocht 't nie... en euhm vrage hebbe we niet gedaan.... mijn ma zei dat we gewoon bij elkaar konde dusja... das wel handig

verder kan ik je niet helpe sorry
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 21:50
beestje
beestje is offline
nouh mijn ouders waren er niet toen mijn vriend de eerste keer bij mij kwam slapen. maar de keer daarna deden ze er eigenlijk niet moeilijk over, ik zei dat ie bleef slapen (ik vroeg het dus niet eens) en mijn moeder zei dat dat goed was. maar ik ken genoeg mensen met ouders die daar veel moeilijker over doen.

vraag het gewoon rustig aan je ouders, en als ze moeilijk gaan doen dan verzin je iets anders
Oud 19-06-2002, 22:39
biertjehappen
biertjehappen is offline
Pa Ma? ........ is vreselijk lam en kan echt niet meer naar huis ik breng hem/haar morgen wel naar huis.

klaar...........
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 22:41
biertjehappen
biertjehappen is offline
Citaat:
nare man schreef:

Dat heet: vertrouwen hebben in je kind. Eigenlijk vind ik het verbieden om bij een vriend te slapen gewoon een belediging van het kind...alsof een meisje van 16 niet voor zichzelf kan bepalen wat ze wel en niet wil. Alsof een meisje van 16 niet alláng op de hoogte is van alles wat er op dat gebied te weten is. Dan vind ik het niet echt getuigen van veel vertrouwen in dat meisje om het als ouders te verbieden. Ronduit kinderachtig.
Je kan je kind wel vertrouwen maar de gene waar ze mee in bed ligt niet , dat is het punt.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 23:15
Roxy
Roxy is offline
Volgens mij was de eerste keer met een meeting ofzow of het was gewoon van eej ik blijf daar slapen oke? okeej is goed

maar mijn ouders zijn wel okeej ze doen nie zow moeilijk ze hebben liever dat ik ergens blijf slapen dan om half 1 alleen met de trein terugreis
Oud 20-06-2002, 11:41
a_bonneur
a_bonneur is offline
mijn ouders zouden er niet zo moeilijk over doen, maar de ouders van mijn vriendin zien het nut er niet van in. ze zeggen dan: daar is toch niks aan, veel te krap in bed enzo.
maarja, dat komt nog wel. gewoon veel vragen denk ik
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 20:09
STAR86
STAR86 is offline
Hey allemaal heel erg bedankt voor jullie tips.
Ik heb het inderdaad gewoon aan mijn ouders gevraagd en ze waren veel soepeler dan ik had verwacht. Hij mag zelfs op mijn kamer slapen! Thanx everybody die een tip heeft gegeven!!!
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 20:35
Faery
Faery is offline
> Ze slaapt hier níet. Je zal ons wel conservatief vinden, maar volgens onze principes hoort dat nog niet. Jullie zijn allebei 16, dat kán gewoon niet.
< Van haar ouders mocht 't best.
> Ja, als je bij haar blijft slapen: je doet maar. Maar hier niet!

Iemand een plausibele verklaring?
Oud 22-06-2002, 01:24
biertjehappen
biertjehappen is offline
Citaat:
Faery schreef:
> Ze slaapt hier níet. Je zal ons wel conservatief vinden, maar volgens onze principes hoort dat nog niet. Jullie zijn allebei 16, dat kán gewoon niet.
< Van haar ouders mocht 't best.
> Ja, als je bij haar blijft slapen: je doet maar. Maar hier niet!

Iemand een plausibele verklaring?
Gewoon geen vreemd gefuck in huis.......logisch
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 08:55
Faery
Faery is offline
Citaat:
biertjehappen schreef:

Gewoon geen vreemd gefuck in huis.......logisch
Wie lijdt dur dan onder als het wel gebeurt? De muren? :]

... het bed
Oud 22-06-2002, 10:04
punkyfish
punkyfish is offline
ik mag niet. pas als ik 16 ben, wat nergens op slaat, want ze weten allemaal al dat we het toch al doen. let's be naive. het slaat gewoon nergens op om er een leeftijdsgrens aan te verbinden, vind ik dan. als ze hadden gezegd 'als het een jaar aan is', dan had ik het wel gesnapt. het is nou al meer dan een jaar aan en het mag dus pas in oktober, wat ik niet uit kan staan omdat ik in de vakantie bij hem wil slapen... zucht. en we mogen er niet meer om vragen want dan zetten onze ouders er een streep onder .

Laatst gewijzigd op 22-06-2002 om 14:29.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 11:03
no_nickname
no_nickname is offline
haha mijn vriendin gaat de hele vakantie (3 weken)bij mij in een tent liggen. Haar ouders gister met mijn ouders gapraat over slapen, aan de pil enzo en nu mag het altijd

*voelt zich blij*
Oud 22-06-2002, 11:09
Python
Python is offline
*Blij dat ik op kamers woon*
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 14:14
Meisje17
Meisje17 is offline
IK heb pas moeilijke ouders!! We mogen wel seks hebben, maar nog niet bij mekaar blijven slapen, ookal zijn we al bijna 1,5 jaar samen!!!
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 14:50
casey
casey is offline
Citaat:
Meisje17 schreef:
IK heb pas moeilijke ouders!! We mogen wel seks hebben, maar nog niet bij mekaar blijven slapen, ookal zijn we al bijna 1,5 jaar samen!!!
jeej, hoe stom
Tja, eerste vriend was toen 17, bijna 18 was. Heb niemand moeten overtuigen. Ik mocht al vroeg bij hen blijven slapen (misschien te vroeg.. maar zo bouwden alles langzaam op).. eerst in't logeerbedje in zijn pa's werkkamer wel te verstaan, maar toen we ging slapen bleef ie nog even bij me en als ie wakker werd kwam ie me wekken Da's dus gauw geëvolueerd tot samen slapen.. maar dat lukte dus echt niet (met twee in zo'n eenpersoonbed), dus nu slaapt hij op't logeerbed en ik in zijn bed (wel in zijn kamer samen nu).
En hier, tja, da was gewoon handiger, altijd dat over en were gerij, vandaar maar laten slapen. Maar dat was ietsjes later.
Oud 25-06-2002, 17:58
Roos
Roos is offline
Wat ook een idee is, als je weet dat je ouders he tniet zo heeel graag hebben..
Vertellen dat je vriend je heeft uitgenodigd voor een feest op de hockey of in een doscotheek ofzo. Vraag dan of je na afloop mag blijven logeren (minder dubbelzinnig dan slapen), dat is wel zo makkelijk.
Breng het als een praktisch iets
Oud 25-06-2002, 18:28
Blenderhead
Blenderhead is offline
mijn ouders doen er echt niet moeilijk over. das wel relaxed.....

als k maar niet teveel lawaai maak!!!!

weet iemand btw waar je van die geluidsdempers voor slaapkamers kunt kopen ???
Oud 25-06-2002, 22:26
Mindfields
Mindfields is offline
Gewoon zorgen dat het niet anders kan. Ik en mn vriend gingen vrijdagavond naar een concert, en mijn ouders gingen uit eten (en drinken dan alcohol) dus konden ze hem niet thuis brengen. Mocht ie blijven slapen. Wel in de kamer van mijn broer (die niet thuis was) maar die was tegenover mijn kamer..overlopeuhh
Oud 26-06-2002, 15:03
Boogie
Boogie is offline
gewoon dr naast kruipen
Oud 27-06-2002, 17:28
cerys
cerys is offline
nou umm, álle ouders zijn anders, dus ik dek dat niemand je écht kan helpen, maar wat bij mij is gelukt, een hele tijd geleden ben ik begonnen met vragen, en telkens mocht het niet.. mar ik bleef doorgaan en nu mag ie zelfs 3 nachtjes achter elkaar komen
dan is het vakantie.. dat scheelt denk ik ook wel

Regels voor berichten