![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Mijn moeder zei zoiets van, tja als je zoiets wil doen, en ik verbied t je, dan doe je t toch wel stiekem ergens anders. Dan heeft ze liever dat ik t veilig in me bedje doe, dan ergens buiten in de bosjes ofzo
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik had net een week met mijn vriend toen ik bij hem ging slapen.. Mijn ouders wisten dit ook niet en heb eenmaand ofzow erover gelogen..
Toen vroeg ik een x aan mijn moeder.. Mag ik bij niels slapen.. Toen moest ze even nadenken en toen zei ze.. het iswel serieus tussen jullie he? ik zeggen jah.. toen zei ze ja het mag ik vertrouw je wel! ikke JIPPIE!!!! ![]()
|
als ik da tege mijn ouders zou zegge zouk gewoon zegge ist goed als ze hier slaapt...
zegge ze nee, vraag je waarom nie geve ze als argument da ze nie wille da je sex hebt GOOI JE het erop dat je tog wel sex hebt.. anders dan wel in de buitenlucht... helpt bij mij wel ![]()
|
ik en mijn vriendin willen ook bij elkaar blijven slapen, maar wij hebben het op een andere manier geregeld zodat we wel mogen blijven slapen bij elkaar, de ouders van mijn vriendin hebben liever niet dat wij op 1 kamer slapen, maar mijn ouders zijn daar vrij relax in, en mijn moeder heeft tegen haar ouders gezegd van als ze blijft slapen dan slaapt ze zogenaamd op de logeerkamer, maar ze komt dan in het echt gewoon bij mij in bed.
We hebben gewoon iets bedacht zodat ze wel moet blijven slapen bij me ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Hihi, mijn ex was voor t eerst bij ons thuis op mn verjaardag, en twas toch wel zielig voor m om door die regen nog 20 minuten te fietsen (Mum, i love u)
En mn huidige boy woont 200 km bij me vandaan, dus dan moeten we wel bij elkaar slapen ![]() xxx
|
![]() |
Mijn ouders zijn er o zich redelijk gemakkelijk in, behalve dta hij dan niet bij mij op de kamer mag logeren
de eerste keer dat ik het vroeg: ik: pap, mam, mag mn vriend hier logeren?? ouders: Ja hoor dat mag wel. ik: mag hij dan bij mij op de kamer slapen? ouders: nee, maar hij mag wel op de logeer kamer dus tjah... nu nog steeeds zow liefs |
![]() |
|
Mijn ouders vinden het nie erg, (we hebben nog nie bijelkaar geslapen), maar we denken dat haar ouders het iets minder vinden. Maar ja heb ik nie zoveel moeite mee, alles op zijn tijd. Heb heus geen haast
||
![]() |
Citaat:
verder kan ik je niet helpe sorry |
![]() |
|
![]() |
nouh mijn ouders waren er niet toen mijn vriend de eerste keer bij mij kwam slapen. maar de keer daarna deden ze er eigenlijk niet moeilijk over, ik zei dat ie bleef slapen (ik vroeg het dus niet eens) en mijn moeder zei dat dat goed was. maar ik ken genoeg mensen met ouders die daar veel moeilijker over doen.
vraag het gewoon rustig aan je ouders, en als ze moeilijk gaan doen dan verzin je iets anders ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Volgens mij was de eerste keer met een meeting ofzow
![]() maar mijn ouders zijn wel okeej ze doen nie zow moeilijk ze hebben liever dat ik ergens blijf slapen dan om half 1 alleen met de trein terugreis
|
![]() |
> Ze slaapt hier níet. Je zal ons wel conservatief vinden, maar volgens onze principes hoort dat nog niet. Jullie zijn allebei 16, dat kán gewoon niet.
< Van haar ouders mocht 't best. > Ja, als je bij haar blijft slapen: je doet maar. Maar hier niet! ![]() ![]() Iemand een plausibele verklaring? ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
ik mag niet. pas als ik 16 ben, wat nergens op slaat, want ze weten allemaal al dat we het toch al doen. let's be naive. het slaat gewoon nergens op om er een leeftijdsgrens aan te verbinden, vind ik dan. als ze hadden gezegd 'als het een jaar aan is', dan had ik het wel gesnapt. het is nou al meer dan een jaar aan en het mag dus pas in oktober, wat ik niet uit kan staan omdat ik in de vakantie bij hem wil slapen... zucht. en we mogen er niet meer om vragen want dan zetten onze ouders er een streep onder
![]()
Laatst gewijzigd op 22-06-2002 om 14:29. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Tja, eerste vriend was toen 17, bijna 18 was. Heb niemand moeten overtuigen. Ik mocht al vroeg bij hen blijven slapen (misschien te vroeg.. maar zo bouwden alles langzaam op).. eerst in't logeerbedje in zijn pa's werkkamer wel te verstaan, maar toen we ging slapen bleef ie nog even bij me en als ie wakker werd kwam ie me wekken ![]() En hier, tja, da was gewoon handiger, altijd dat over en were gerij, vandaar maar laten slapen. Maar dat was ietsjes later.
|
Wat ook een idee is, als je weet dat je ouders he tniet zo heeel graag hebben..
Vertellen dat je vriend je heeft uitgenodigd voor een feest op de hockey of in een doscotheek ofzo. Vraag dan of je na afloop mag blijven logeren (minder dubbelzinnig dan slapen), dat is wel zo makkelijk. Breng het als een praktisch iets
|
mijn ouders doen er echt niet moeilijk over. das wel relaxed.....
als k maar niet teveel lawaai maak!!!! weet iemand btw waar je van die geluidsdempers voor slaapkamers kunt kopen ??? ![]()
|
![]() |
Gewoon zorgen dat het niet anders kan. Ik en mn vriend gingen vrijdagavond naar een concert, en mijn ouders gingen uit eten (en drinken dan alcohol) dus konden ze hem niet thuis brengen. Mocht ie blijven slapen. Wel in de kamer van mijn broer (die niet thuis was) maar die was tegenover mijn kamer..overlopeuhh
![]()
|
nou umm, álle ouders zijn anders, dus ik dek dat niemand je écht kan helpen, maar wat bij mij is gelukt, een hele tijd geleden ben ik begonnen met vragen, en telkens mocht het niet.. mar ik bleef doorgaan en nu mag ie zelfs 3 nachtjes achter elkaar komen
![]() dan is het vakantie.. dat scheelt denk ik ook wel
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Lucht je hart topic deel 130 Eend | 490 | 14-06-2008 13:17 | |
Liefde & Relatie |
Vertel jouw liefdesverhaal hier! Mark | 153 | 20-05-2005 17:32 | |
Liefde & Relatie |
Bij elkaar slapen stier | 16 | 26-04-2003 18:08 | |