Advertentie | |
|
![]() |
|
En toch vertelde ik mensen van wat ik zag, van wat ik deed en van wat ik wilde zien.
Hier kun je de laatste twee keer 'van' weglaten, dan staat er "En toch vertelde ik mensen van wat ik zag, wat ik deed en wat ik wilde zien." Je kan ook nog eens twee keer 'wat' weglaten, als je wil, maar dan krijg je een zin met een erg ander karakter. (ik neem aan dat je die opsomming nadruk wou geven) Verder vind ik het érg leuk, behalve het laatste stuk. Ik heb echt het idee dat IV totaal niet bij de rest past. Alleen het woord 'dimensie' al, op de een of andere manier komt dat op mij heel lelijk over na I, II en III. Mja, en met een duikbril lezen natuurlijk. <3 |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Bedankt voor jullie reacties!
Reynaert: dat van die opsomming weet ik niet precies .. het kan weggelaten ja, maar dan zou ik 'van wat ik zag, deed en wilde zien' doen, denk ik. Het woord dimensie klopt inderdaad niet echt bij de rest van het stuk (al vind ik dimensie wel een heel mooi woord) en ik zal het in 'wereld' veranderen denk ik ![]() Ik denk dat ik reynaert voortaan ook "De vos" ga noemen ![]()
|
Jouw schrijfstijl
![]() Leest fijn weg, en dit stukje boeit als een stel handboeien. Hoewel "wereld" idd een betere vervanger is voor "dimensie", denk ik. Ik vond het niet echt heel storend, maar Reynaert (alias de Vosch?) heeft op zich wel een punt. Het past niet helemaal, zoiets.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En damn, ik zie zojuist dat je veertien bent. Mijn complimenten. Je schrijft beter dan de meeste meerderjarigen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|