Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En dan vind de regering het gek dat zoveel studenten erbij moeten werken. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar t komt er idd op neer dat je 100 pleure per maand kwijt gaat zijn aan een baggerverzekering die je bijna nooit gaat gebruiken.
||
Citaat:
Student - Ik ben student, wat verandert er voor mij? Iedere verzekerde ouder dan 18 jaar gaat een nominale premie betalen. Dat geldt dus ook voor studenten. De hogere nominale premie wordt deels gecompenseerd, want studenten hebben net als andere verzekerden recht op een zorgtoeslag. Daarnaast zijn er plannen voor specifieke deelcompensatie die plaats zal vinden via de studiefinanciering die studenten ontvangen. Die plannen zijn nog niet definitief, maar wanneer daarover meer bekend wordt, krijgt u daarover automatisch bericht. Bron |
![]() |
||
Uitgaande van het onderste:
Citaat:
en uitgaande van een nominale premie van 1100 - 1200 euro per jaar, komt de premie die een student moet betalen uit op 57 - 65 euro in de maand. En dan ben ik ook nog wel uitgegaan van de maximale zorgtoeslag. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
stufi jan 2006 Gigli | 62 | 01-11-2005 13:42 | |
Werk, Geld & Recht |
HELP, Ziekenfonds! *dancin'angel* | 13 | 28-10-2003 16:01 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Pil en 1x perjaar tandartscontrole uit ziekenfondspakket? Gatara | 292 | 29-09-2003 19:56 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote piltopic #4! Daantje_0705 | 305 | 25-08-2003 14:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
iemand ervaring met de morning after pil??? devilcat | 37 | 22-07-2003 16:18 | |
Lichaam & Gezondheid |
Graag wat info over de pil... DJken | 3 | 01-06-2002 23:52 |