![]() |
|
Ik kom op de site van dell deze tegen:
128 MB PCI Express™ x16 ATI Radeon™ X300 SE inclusief DVI/VGA-TV out via S-video port Nu ben ik niet bekent met "x16" types. Ik heb gewend van "9600" ect. Dus ik weer bij god niet wat ik me bij deze moet voorstellen? Is ie crap? Is ie goed? Is het een type die veranderd is van naam ofzo, dat ik het niet ken meer? Het is al een tijd weer geleden dat ik me in de ATi Radeon reeks had verdiept. Edit: Dit is de desktop waar ik mijn oog op heb laten vallen: Meningen gewenst. ![]() http://configure2.euro.dell.com/dell...sbc=dimen_9100
Laatst gewijzigd op 06-07-2005 om 10:14. |
Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Budget rond de 1000 euro. Maar dat zal wel 100 ofzo meer worden, niet duurder dan 1200 dan word het me teveel.
|
Review: Pentium D review @ anandtech
Games worden multithreaded, en je zou kunnen multitasken, je hebt nu dus ook echt 2 fysieke cores en niet zoals bij hypertreading maar 1. Zit misschien 5 a 10 % verschil in met single threaded. Maar een als de 2e core 100% full load heeft, kan je nog mooi met die andere uit de voeten. Stel je gaat surfen en downloaden, dvd fixen, video encoden en audio encoden, moet dan niet zo een heel erg probleem zijn. Je zou dus oko kunnen encoden en gamen tegelijk.
||
Citaat:
![]() En dat met die toetsenbord is inderdaad stom. Maar ik heb contact met dell gehad via e-mail, en daarin stond dat alles één groot pakket is. En alles bij elkaar maakt het in inkoopwaarde goedkoop. Ik wilde bijvoorbeeld geen muis, maar dat kan helemaal niet zeggen ze. Ik heb al een optische muis. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Laptop] Office notebook onder 1000eypo real.scary | 7 | 18-01-2006 22:23 | |
Software & Hardware |
[Processor] Advies / informatie gevraagd Chloe Siere | 51 | 21-05-2005 13:18 | |
Software & Hardware |
[Gallerij] Show hier je PC W00t@n00bs | 108 | 09-06-2004 15:12 | |
Software & Hardware |
[Monitor] Dual Monitor setup Talon | 9 | 10-02-2004 16:35 | |
Software & Hardware |
[Laptop] High-end laptop gezocht Birdy 85 | 21 | 04-01-2004 16:51 | |
Games |
fps drops dingokoning | 15 | 12-05-2003 15:58 |